heren laat jullie net gek maken door het aantal mg wat iemand neemt
Die ene persoon reageert beter op het medicijn dat de andere.
Iemand die bv 20mg neemt kan dezelfde bijwerkingen ervaren als iemand die 80mg neemt.
Ik heb dit zelf ook zo ervaren 1e kuur van 3 maanden met 40mg, vond ik de bijwerkingen veel heftiger dan dat ik nu 6 maanden 60mg neem.
Met heftigere e bijwerkingen doel ik droogheid van lippen(moest 1e kuur echt smeren voor leven) en ook schilferde me huid heel erg.
Die ene persoon reageert beter op het medicijn dat de andere.
Iemand die bv 20mg neemt kan dezelfde bijwerkingen ervaren als iemand die 80mg neemt.
Ik heb dit zelf ook zo ervaren 1e kuur van 3 maanden met 40mg, vond ik de bijwerkingen veel heftiger dan dat ik nu 6 maanden 60mg neem.
Met heftigere e bijwerkingen doel ik droogheid van lippen(moest 1e kuur echt smeren voor leven) en ook schilferde me huid heel erg.

)
. De zijkanten van mijn voorhoofd zijn buiten enkele kleine bultjes vrij clean. Op m'n rug en armen vooral veel vlekjes nu en af en toe ook nog een puist erbij maar ik zie wel een verbetering dus no problemo
. Ik hoop binnen een 3 weken erhelemaal vanaf te zijn maar moet nog wel een 3 tal maanden slikken voor ik aan mijn streefdoel van 120mg per kilo zit. Ik weeg 80 kg dus dat zou 9600 zijn en dus 160 dagen in totaal. midden april ga ik terug naar de derma voor mijn volgende voorschriftjes...moet wel zeggen dat ik enorm vermoeid ben en wat lusteloos soms zelfs wat depri en veel moodswings. Meestal valt dit ook samen met de hoeveelheid puisten op m'n kop. Ik weet dat er ergere zaken zijn in de wereld maar hier wordt ik soms toch ook wel klotepissed van!
. Maar ben er wel van overtuigd dat ik na jaren shit met die ettertjes komaf ga maken