- Waardering
- 0
ROA werkt voor mij niet meer. Ik heb vroeger een kuur gehad. Zat op 40mg p/d. Mijn lichaam was totaal acne vrij (mijn gezicht dan, rest van lichaam geen acne gehad)
Heb afgelopen jaar een ander kuurtje gedaan
en als bijverschijnsel veel acne (echt bulten) op mijn borst gekregen (de rest acne vrij). Ik ben nu al 6 maanden bezig. Begonnen op 40mg p/d. Geen resultaat. Verhoogd naar 60mg p/d. Geen resultaat. Verhoogd naar 80mg /pd. Geen resultaat. Vanaf vandaag ga ik in overleg met mijn dermatoloog naar 100mg/pd
. Ik kijk het nog 2 maanden aan!!!
Bijwerking vallen gelukkig wel mee afgezien van droge huid en af en toe bloed neusje
Heb afgelopen jaar een ander kuurtje gedaan
en als bijverschijnsel veel acne (echt bulten) op mijn borst gekregen (de rest acne vrij). Ik ben nu al 6 maanden bezig. Begonnen op 40mg p/d. Geen resultaat. Verhoogd naar 60mg p/d. Geen resultaat. Verhoogd naar 80mg /pd. Geen resultaat. Vanaf vandaag ga ik in overleg met mijn dermatoloog naar 100mg/pd
. Ik kijk het nog 2 maanden aan!!!Bijwerking vallen gelukkig wel mee afgezien van droge huid en af en toe bloed neusje

Juist wel, beesten!! en als je een beetje een gevoelige rug hebt na het deadliften is dit normaal dat hebben mensen zonder roa ook hoor!
...