MuscleMeat

snel aankomen met lage detectie

stoffelpower

Novice
Waardering
0
goededag,

even een vraagje , een vriend van me moet binnekort voor de keuring in belgie op voor het leger. nou zijn ze heel streng op het BMI die moet minimaal 20 zijn en die van hem is 19 . hierdoor moet hij voor eind december 4 kilo aankomen ( vet of spieren het maakt niet uit) hij is vreselijk schraal 2 % vet 198 cm groot en weegt 75 kilo wel heel veel spieren en traint veel , boksen en kracht en hardlopen. wat kan hij doen en gebruiken om binnen deze korte tijd aan te komen. zonder gepakt te worden bij zijn test?

gewoon helemaal volstoppen met voedsel. Gezien zijn stats eet hij in verhouding gewoon te weinig.AAS gaan hem hiermee misschien wel helpen maar het voelt een beetje als een mug dooschieten met een kernbom.

Laat hem wat creatine gebruiken en goed eten!

goededag,

even een vraagje , een vriend van me moet binnekort voor de keuring in belgie op voor het leger. nou zijn ze heel streng op het BMI die moet minimaal 20 zijn en die van hem is 19 . hierdoor moet hij voor eind december 4 kilo aankomen ( vet of spieren het maakt niet uit) hij is vreselijk schraal 2 % vet 198 cm groot en weegt 75 kilo wel heel veel spieren en traint veel , boksen en kracht en hardlopen. wat kan hij doen en gebruiken om binnen deze korte tijd aan te komen. zonder gepakt te worden bij zijn test?

Whahahaha

Struikelde meer over die 2% vet.

Ja dat ook idd, maargoed het kán in theorie nog dat hij daar niet over liegt, maar wat dat andere betreft spreken zijn eigen stats hem tegen

• Topic Starter Topic Starter
ja heel gespierd bedoel ik heel droog. hij is wel vreselijk sterk in zijn spieren zo bedoel ik, het is een zeldzaam geval laten we maar zeggen. slaat als een zwaar gewicht maar weegt als een mug

hij zal wel en snelle spijsvertering hebben.
dus eten wat je kan evt koolhydraten shake

mvg

4x per dag mcdonalds, nog een beetje mammoet, liters chocomelk.
Groeien als kool.

Klinkt misschien gek wat Mack10 zegt, maar dat is denk ik voor hem wel de beste optie. Gewoon vreten,vreten en nog een vreten. Als hij van zichzelf zo droog is, is hij die paar kilo vet ook zo weer kwijt.. Als je toch kiest voor anabolen, daar testen ze zonder zware verdenkingen niet op. Ik weet niet of hij al op pre keuring is geweest? Ik bedoel maar, als hij vorige week 75 woog en over 4 weken 80 met een dikke kop dan willen ze wel eens testen.. Maar 80kg bij 1,98m is natuurlijk nog steeds 3x niks..

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

hehe.. ik wil die vriend van jou wel eens naast krieltje zien staan..

Test suspension, sogges en 's avonds een ampulletje erin knallen;)

j/k

misschien een route uitprinten naar de supermarkt en die aan hem geven?

2% BF? Daar durft zelfs Miss Anorexia nog niet van te dromen.

Gewoon op bodybuildingdieet gaan en die 4 kg zit er zo aan.

daarbij even stoppen indien mogelijk met hardlopen en boksen en krachttraining enkel op de 3 grote compounds en de rest van de dag liefst zo weinig mogelijk doen en lekker lui zijn.
Geen caffeine-inhoudende drankjes of andere dingen die je stofwisseling zouden kunnen versnellen.

grtz

• Topic Starter Topic Starter
het probleem is als hij te weinig doet kan hij ook in conditie terugf vallen an haalt hij de andere test niet

gewoon dieet van 5000kcal.. en van die 2% geloof ik niks van!

2% is gelul. Laat hem gewoon veel snoep en chocolade eten. AAS is echt geen oplossing want weet jij waar men op controleert?

Terug
Naar boven