Fitness Seller

snel groeien??

doopie

Novice
Waardering
0
hey iedereen ik ben nieuw ier en had de vraag hoe ge op de snelste manier kan groeie..?? ik ben namelek security agent en ga binnekort portieren, en zou graag een in de volksmond gezegde kleerkasttype bekomen.
collegas van me zijn echt bomen van kerels en daar ben ik in hun opzicht niks tegen, ik ben ni de magerste vorm die er besta, maar eerder een normale bouw...

alle hulp en C&C welkom

doel is tegen juni resultaat te berijken

from zero to hero

zoals dit van het normale postuur tot de bulk die ernaast zit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey iedereen ik ben nieuw ier en had de vraag hoe ge op de snelste manier kan groeie..?? ik ben namelek security agent en ga binnekort portieren, en zou graag een in de volksmond gezegde kleerkasttype bekomen.
collegas van me zijn echt bomen van kerels en daar ben ik in hun opzicht niks tegen, ik ben ni de magerste vorm die er besta, maar eerder een normale bouw...

alle hulp en C&C welkom

Squatten, Deadliften, Bench Pressen, BOR, en Military Press.
Oh en, snel gaat moeilijk worden.

waar gaat ge gaan portieren?

Begin gewoon met een Rippetoe/Billstarr schema, zoek maar via de zoekfunctie, dan vindt je genoeg!

Huh dit komt me bekend voor, heb je hier 2 topics voor geopend?

tegen juni... onmogelijk, tegen juni 2015, zeker haalbaar;)
met anabolen

ga even op zoek naar de kuur shema"s van Sisevano dmv de zoekfunctie

lekker jaartje of 3 aan de hgh igf slin deca test natuurlijk en Dbol
beedje melatonan erbij dat heeft hij ook wel gebruikt aan zijn kop te zien
en je bent er zo
owja en omgveer voor 11000 euro eten in de aankomende 3 jaar
voor 11000 eurie aan doping natuurlijk want dat is ook niet gratis

gozer wtf denk je nou? dat je in juni een beest kan zijn? dat was iedereen een beest en hoefde niemand meer te trainen. veel van die portiers zijn alleen maar dik (zeg niet dat ze geen spieren hebben). dus vreet 750 kcal boven je onderhoud.

gozer wtf denk je nou? dat je in juni een beest kan zijn? dat was iedereen een beest en hoefde niemand meer te trainen. veel van die portiers zijn alleen maar dik (zeg niet dat ze geen spieren hebben). dus vreet 750 kcal boven je onderhoud.

frustraties , ik durft te wedden dat jij dacht toen je net begon met trainen dat je ook snel (ff) breed zou worden ;)

Snelste manier.
Beginnen trainen : liever gisteren nog dan vandaag.
Jezelf inleren in trainen, rust, voeding, anobolen.
Wanneer je kennis hebt en alles serieus onder de knie hebt kuur zetten veel eten en hard verder trainen.

Zeg niet dat dit goed is, maar snelste

Of je kunt een hoop synthol in je lijf spuiten :roflol:

750 kcal nog wel, damn wesking, ook niet overdrijven hé:eek:...
om zo'n beest te worden mag je wel 1500kcal boven onderhoud eten;)... minstens

Denk dat je misschien nog wat spinazie van popeye kan lenen?
Helpt hier goed :D

Terug
Naar boven