XXL Nutrition

snel groeien??

frustraties , ik durft te wedden dat jij dacht toen je net begon met trainen dat je ook snel (ff) breed zou worden ;)

Nope, had voor ik hier kwam wel eens met dumbbells gekloot. maar k wist gelijk dat het niet ff zou gebeuren ;) mn broer trainde ook al.... van hem wist ik ook wel. :p

ik zou als ik jou was voor implantaten gaan;)

snel groeien gaat niet na een jaar hard trainen zal je het wel zien maar ben je nog altijd niet buf dit heeft hopen jaren nodig.
Al zou je hard kuren zijn jou doelstellingen nog niet snel bereikbaar.

Je kan 3 dingen doen:
1)Je gaat niet trainen.
2)Je gaat beginnen met trainen met een goed schema en voeding schema en doet dit een deel jaar.
3)Je gaat trainen met goed schema en voedingsschemaen kuren.

Optie 3 raad ik af maar zorgt wel voor het snelste resultaat

Ik zou aan de whey gaan dan word je een beest!.
Is niet helemaal legaal. maar dat gebruiken al die bodybuilders ook.

ehh?

OT: Gewoon hard trainen, pak een rippetoe schema. Snel breed worden gaat je niet lukken, zo snel mogelijk wel. Lees veel door de stickies heen, en zet eet zo'n 4000 caloriën op een dag. Verwacht niet te veel. Ga er serieus mee bezig, en ... begin niet aan anabolen.

Veel succes.

• Topic Starter Topic Starter
ehh?

OT: Gewoon hard trainen, pak een rippetoe schema. Snel breed worden gaat je niet lukken, zo snel mogelijk wel. Lees veel door de stickies heen, en zet eet zo'n 4000 caloriën op een dag. Verwacht niet te veel. Ga er serieus mee bezig, en ... begin niet aan anabolen.

Veel succes.

ja merci jongens maar ik was aan het denken om lange tijd te bulken en na een jaar pas cutten ik weet dat het niet mogelijk is maja, mss was er een klein kansje waar ik niets van afwist eh:rolleyes:

als ik nu ga bulken wat is dan beste? cleanbulke of ander soort??
met suplemente of zonder?
grtz doopie

alvast merci voor de C&C mense

ja merci jongens maar ik was aan het denken om lange tijd te bulken en na een jaar pas cutten ik weet dat het niet mogelijk is maja, mss was er een klein kansje waar ik niets van afwist eh:rolleyes:

grtz doopie

Gewoon bulken man ;) over een paar (10) jaar maar eens aan cutten denken als je portier wilt blijven. en whey shakes erbij... en verder weet ik het niet... gewoon veel en ** hard trainen.

grtz doopie

Gewoon lekker bulken, bereken je dagelijkse caloriebehoefte, kan je in een stickie berekenen. Ga daar flink boven zitten, en train hard.

Cutten kan inderdaad na een jaar nog wel, als je het zelf nodig vindt.
In een jaar bulken kun je veel bereiken :)

Mm, begin niet direct met te veel supplementen, neem eerst de 'basis': Whey, dextrose en eventueel een weight-gainer.

Succes

snel breed worden kan op meerdere manieren:
1 anabolen, hormenen en al diene zever
2 synthol
3 draag wat meer kleding lschouder pads enzo, doen vele portiers ook(hebk ook al gedaan:rolleyes: meer kleding)
4 implantaten
5 combinantie van 1 2 3 en 4

ik raad er geen van alle aan maar tis wel de snelste oplossing.

als je natuurlijk breed wilt worden ga je er wel een tijdje over doen.

als je kost wat kost massa wilt zou ik goed trainen, goed eten, zeer goed rusten en beginnen kuren. ook al raad ik het echt af!

en btw veel van die kleerkasten hebben veel dat niet zichtbaar is, vele zijn uit nature groot en dus ook al wat breder (just like me) . als je een klein mager geval bent ga je idd opvallen.

Gewoon lekker bulken, bereken je dagelijkse caloriebehoefte, kan je in een stickie berekenen. Ga daar flink boven zitten, en train hard.

Cutten kan inderdaad na een jaar nog wel, als je het zelf nodig vindt.
In een jaar bulken kun je veel bereiken :)

Mm, begin niet direct met te veel supplementen, neem eerst de 'basis': Whey, dextrose en eventueel een weight-gainer.

Succes

thx mate :D

pointers voor da uitrekenen enzo? ben echt beginner dus weet ni zoveel
en op basis van voeding? fastfood en al die zever ni goe? pizza, pasta en lasagne enzo?

snel breed worden kan op meerdere manieren:
1 anabolen, hormenen en al diene zever
2 synthol
3 draag wat meer kleding lschouder pads enzo, doen vele portiers ook(hebk ook al gedaan:rolleyes: meer kleding)
4 implantaten
5 combinantie van 1 2 3 en 4

ik raad er geen van alle aan maar tis wel de snelste oplossing.

als je natuurlijk breed wilt worden ga je er wel een tijdje over doen.

als je kost wat kost massa wilt zou ik goed trainen, goed eten, zeer goed rusten en beginnen kuren. ook al raad ik het echt af!

en btw veel van die kleerkasten hebben veel dat niet zichtbaar is, vele zijn uit nature groot en dus ook al wat breder (just like me) . als je een klein mager geval bent ga je idd opvallen.

Gaat het snelste... haha, of het goed is is het 2de....

thx mate :D

pointers voor da uitrekenen enzo? ben echt beginner dus weet ni zoveel
en op basis van voeding? fastfood en al die zever ni goe? pizza, pasta en lasagne enzo?

Bereken je voedingsbehoefte, en daarna je ewit, koolhydraten en vet.... daarna ga je kijken op verpakkingen wat je het beste kunt eten, of neem een voorbeeld voedingsschema om te kijken wat men eet.
Neem het schema NIET over...

Wie wil er hier nu niet snel breed worden, en 400kg deadliften.

Bereken je voedingsbehoefte, en daarna je ewit, koolhydraten en vet.... daarna ga je kijken op verpakkingen wat je het beste kunt eten, of neem een voorbeeld voedingsschema om te kijken wat men eet.
Neem het schema NIET over...

aha ik denk dak het doorheb dus ik heb dan een
kcal van 5520 per dag nodig???
en hoe zit het dan met die 3gr eiwitte? is da bij in die 5520?:rolleyes:
of deel ik het in die maten per kg??

zitte daar supplemente bijgerekend? shakes etc? of deze appart verrekenen?

en euhm.. wtf is synthol eigelijk?:o:rolleyes:??

Terug
Naar boven