Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Denk dat je misschien nog wat spinazie van popeye kan lenen?
Helpt hier goed![]()
epische 1ste post
karma wanneer ik kan gevenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je misschien nog wat spinazie van popeye kan lenen?
Helpt hier goed![]()
karma wanneer ik kan gevenfrustraties , ik durft te wedden dat jij dacht toen je net begon met trainen dat je ook snel (ff) breed zou worden![]()
mn broer trainde ook al.... van hem wist ik ook wel. 
Squatten, Deadliften, Bench Pressen, BOR, en Military Press.
Oh en, snel gaat moeilijk worden.

Ik zou aan de whey gaan dan word je een beest!.
Is niet helemaal legaal. maar dat gebruiken al die bodybuilders ook.
?Ik zou aan de whey gaan dan word je een beest!.
Is niet helemaal legaal. maar dat gebruiken al die bodybuilders ook.
ehh?
OT: Gewoon hard trainen, pak een rippetoe schema. Snel breed worden gaat je niet lukken, zo snel mogelijk wel. Lees veel door de stickies heen, en zet eet zo'n 4000 caloriën op een dag. Verwacht niet te veel. Ga er serieus mee bezig, en ... begin niet aan anabolen.
Veel succes.

ja merci jongens maar ik was aan het denken om lange tijd te bulken en na een jaar pas cutten ik weet dat het niet mogelijk is maja, mss was er een klein kansje waar ik niets van afwist eh
als ik nu ga bulken wat is dan beste? cleanbulke of ander soort??
met suplemente of zonder?
grtz doopie
alvast merci voor de C&C mense
over een paar (10) jaar maar eens aan cutten denken als je portier wilt blijven. en whey shakes erbij... en verder weet ik het niet... gewoon veel en ** hard trainen.ja merci jongens maar ik was aan het denken om lange tijd te bulken en na een jaar pas cutten ik weet dat het niet mogelijk is maja, mss was er een klein kansje waar ik niets van afwist eh
als ik nu ga bulken wat is dan beste? cleanbulke of ander soort??
met suplemente of zonder?
grtz doopie
alvast merci voor de C&C mense

meer kleding)Gewoon lekker bulken, bereken je dagelijkse caloriebehoefte, kan je in een stickie berekenen. Ga daar flink boven zitten, en train hard.
Cutten kan inderdaad na een jaar nog wel, als je het zelf nodig vindt.
In een jaar bulken kun je veel bereiken
Mm, begin niet direct met te veel supplementen, neem eerst de 'basis': Whey, dextrose en eventueel een weight-gainer.
Succes

snel breed worden kan op meerdere manieren:
1 anabolen, hormenen en al diene zever
2 synthol
3 draag wat meer kleding lschouder pads enzo, doen vele portiers ook(hebk ook al gedaanmeer kleding)
4 implantaten
5 combinantie van 1 2 3 en 4
ik raad er geen van alle aan maar tis wel de snelste oplossing.
als je natuurlijk breed wilt worden ga je er wel een tijdje over doen.
als je kost wat kost massa wilt zou ik goed trainen, goed eten, zeer goed rusten en beginnen kuren. ook al raad ik het echt af!
en btw veel van die kleerkasten hebben veel dat niet zichtbaar is, vele zijn uit nature groot en dus ook al wat breder (just like me) . als je een klein mager geval bent ga je idd opvallen.
thx mate
pointers voor da uitrekenen enzo? ben echt beginner dus weet ni zoveel
en op basis van voeding? fastfood en al die zever ni goe? pizza, pasta en lasagne enzo?
Dat was een licht sarcastische opmerking Doopie, Anabolen moet je niet eens aan denken.
Bereken je voedingsbehoefte, en daarna je ewit, koolhydraten en vet.... daarna ga je kijken op verpakkingen wat je het beste kunt eten, of neem een voorbeeld voedingsschema om te kijken wat men eet.
Neem het schema NIET over...

??