De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is een soort olie dat he in de spieren spuit, je word er helemaal niet sterker van, je spier zwelt gewoon op. blijft denk ik enkele jaren zitten(dont shoot me als het niet zo is)
moet je gebruiken als je zo mooi als deze jongen wilt worden
[Link niet meer beschikbaar]
moeders mooiste is er niks tege 
ranzig gewoon een opgefokte popeye 

je bent niet echt big dan, ken zo mensen die dan gewoon naar binnen stappen en je een kopstoot geven als je ook maar iets zegt, niks voor jou portier, vind ik
frustraties , ik durft te wedden dat jij dacht toen je net begon met trainen dat je ook snel (ff) breed zou worden![]()
uiteindelijk komt iedereen van een koude kermis thuisaha ik denk dak het doorheb dus ik heb dan een
kcal van 5520 per dag nodig
en hoe zit het dan met die 3gr eiwitte? is da bij in die 5520?
of deel ik het in die maten per kg??
zitte daar supplemente bijgerekend? shakes etc? of deze appart verrekenen?
en euhm.. wtf is synthol eigelijk???
portiers hoeven niet breed te zijn
een goeie portier praat je de deur uit, niet slaan.
en als ik wil kom ik bij jou de tent in. met dat ''bij mij kom je er niet zomaar in onzin''
laat me nie lache man opschepper
, gaat het hier niet over.....Ben benieuwd hoe ver hij zou kunnen geraken tegen juni...
Met giga doseringen AAS, een perfect bulkschema en zware trainingen moet hij als beginnend bb'er toch aan 20-25kg massa kunnen komen (uiteraard geen zuivere spiermassa +hij niet off gaat deze de zomer).
Andere meningen?
.