MuscleMeat

snel groeien??

u eiwitten zitten verrekend in die 5520kcal
Kcal uit supplementen mag je meetellen.
Synthol is een olie, doet je breed lijken maar maakt je niets sterker.
Tik maar eens in op youtube of dergelijke, best ranzige resultaten vind ik soms wel :D

het is een soort olie dat he in de spieren spuit, je word er helemaal niet sterker van, je spier zwelt gewoon op. blijft denk ik enkele jaren zitten(dont shoot me als het niet zo is)

moet je gebruiken als je zo mooi als deze jongen wilt worden

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
het is een soort olie dat he in de spieren spuit, je word er helemaal niet sterker van, je spier zwelt gewoon op. blijft denk ik enkele jaren zitten(dont shoot me als het niet zo is)

moet je gebruiken als je zo mooi als deze jongen wilt worden

[Link niet meer beschikbaar]

oke dan :p moeders mooiste is er niks tege :D
das toch iiieeuuwww ;) ranzig gewoon een opgefokte popeye :rolleyes:
breed worden met te trainen dus :rolleyes:

euhm welke sups zijn aan te raden? en welke niet

je bent niet echt big dan, ken zo mensen die dan gewoon naar binnen stappen en je een kopstoot geven als je ook maar iets zegt, niks voor jou portier, vind ik

• Topic Starter Topic Starter
je bent niet echt big dan, ken zo mensen die dan gewoon naar binnen stappen en je een kopstoot geven als je ook maar iets zegt, niks voor jou portier, vind ik

ik ben redelijk van postuur bij mij komt ge ni zomaar binne ze
ben security agent en ex militair... ma tege mijn collega ben ik ni echt breed, die draagt een xxxl voor zijn schouderbeedte dusja en ik enkel xl...

aan te raden:

whey/mass gaigner/casseine voor je proteine
glutamine/bcaa's als extras
creatine/ no-explode

zelf pak ik enkel een lean gaigner en creatine. geloof niet echt in no-explode maar als het voor jouw psychologisch werk go for it!

af te raden:
alles wat illegaal is!!!
tribulus
producten die je niet kent of 100% vertrouwt

aha ik denk dak het doorheb dus ik heb dan een
kcal van 5520 per dag nodig???
en hoe zit het dan met die 3gr eiwitte? is da bij in die 5520?:rolleyes:
of deel ik het in die maten per kg??

zitte daar supplemente bijgerekend? shakes etc? of deze appart verrekenen?

en euhm.. wtf is synthol eigelijk?:o:rolleyes:??

Hier kun je even snel uitrekenen hoe of wat je nu binnenkrijgt, ga er vanuit dat je met krachttraining zo'n 500 kcal zou gaan verbranden, dus tel die er nog weer eens bij op.

http://www.voedingsbehoefte.nl

Dan weet je hoeveel je binnen moet krijgen, ook het aantal eitwitten wat je nu binnen krijgt samen met koolhydraten en vetten.
Vanaf daar kun je het reken sommetje zelf wel bedenken lijkt me...

Ben benieuwd hoe ver hij zou kunnen geraken tegen juni...

Met giga doseringen AAS, een perfect bulkschema en zware trainingen moet hij als beginnend bb'er toch aan 20-25kg massa kunnen komen (uiteraard geen zuivere spiermassa +hij niet off gaat deze de zomer).

Andere meningen?

portiers hoeven niet breed te zijn

een goeie portier praat je de deur uit, niet slaan.

en als ik wil kom ik bij jou de tent in. met dat ''bij mij kom je er niet zomaar in onzin''

laat me nie lache man opschepper

Ben benieuwd hoe ver hij zou kunnen geraken tegen juni...

Met giga doseringen AAS, een perfect bulkschema en zware trainingen moet hij als beginnend bb'er toch aan 20-25kg massa kunnen komen (uiteraard geen zuivere spiermassa +hij niet off gaat deze de zomer).

Andere meningen?

denk eer 10 a 15kg max
neem aan dat hij al traind nu
zal zwaar bulk - kuur schema worden dan met deca/ dianabol/ test.

Denk toch dat je even helder moet gaan nadenken, en je moet gaan inlezen. Een buff wordt je echt niet binnen een paar maanden, ook niet door anabolen........
Als het voor jou in korte tijd moet, heb ik een simpele mededeling: Begin er niet aan, het lukt je toch niet. Als je wel voor langere tijd gaat, wens ik je veel succes bij bulken.vreet je vol, slaap goed en train zo hard je kan en nog verder;).

Een beetje portier moet je toch al gauw 5 jaar voor trainen (flink breed/buff). En die gast op de eerste foto traint vast en zeker al een stuk langer dan 5 jaar. In een jaar ff flink breed worden is onmogelijk, zelfs met allerlei middelen.

Fail!:(, gaat het hier niet over.....

dit schrijft die: ik ben redelijk van postuur bij mij komt ge ni zomaar binne ze
ben security agent en ex militair... ma tege mijn collega ben ik ni echt breed, die draagt een xxxl voor zijn schouderbeedte dusja en ik enkel xl...

gaat daar dus wel over

@frietmetmayo, dat dacht ik dus ook al. Ga ik mijn tijd niet aan verspillen, zulk soort lui. Zijn met een maandje toch weer weg...

Alhoewel ik dat ook had gehoopt van wesking...

Als je nog nooit hebt getraind, zou ik je fullbody aanraden. Daar vind je gng schema's van op de site. Verder je voeding aanpasssen, vind je ook op de site.

Het leuke aan beginner zijn is dat je de eerste drie maand enorm groeit. Daarna is je lichaam al wat gewoon en is het gewoon doorzetten.

Terug
Naar boven