AndroidHealthClinic

Snel zweten en benauwdheid

student123

Novice
Waardering
0
Beste sporters,

Ik ben een geregeld bezoeker van deze site, en zit onlangs met een probleem.

Sinds de zomer begonnen is heb ik gemerkt dat ik ongeloofelijk snel begin te zweten en dan met name bij men rug en borst, en dit zweten gebeurt zelfs als ik me minimaal inspan of soms zelf zittend.

Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt, en wil weten hoe dit komt, gaat mijn gezondheid erachter uit, of komt het door de eiwitiname (180 gramp/dag) ?

Alvast bedankt

dit heb ik ook en tijdens het trainen is het enorm irri als ge zwemt in uw tshirt :s

Veel drinken kan een optie zijn, maarhet ligt ook aan deze zomer.

Idd een rare zomer, ze zeggen dat het de slechtste zomer van de afgelopen 100 jaar is.

student123 zei:
Sinds de zomer begonnen is heb ik gemerkt dat ik ongeloofelijk snel begin te zweten en dan met name bij men rug en borst, en dit zweten gebeurt zelfs als ik me minimaal inspan of soms zelf zittend.

hoe zwaar ben je nu en hoe zwaar was zeg een jaar geleden?

• Topic Starter Topic Starter
D.D. zei:
hoe zwaar ben je nu en hoe zwaar was zeg een jaar geleden?

Ik ben nu 84 kg en woog een jaar geleden netzoveel of zelf iets meer, mijn vetpercentage was toen ook veel hoger, wel is het zo dat ik dit jaar veel meer eet, om de 2 a 3 uur.

is gewoon de hitte man waarop je lichaam niet goed reageert blijkbaar

student123 zei:
Ik ben nu 84 kg en woog een jaar geleden netzoveel of zelf iets meer, mijn vetpercentage was toen ook veel hoger, wel is het zo dat ik dit jaar veel meer eet, om de 2 a 3 uur.

ah.. dan is het in ieder geval niet overgewicht (wat vaak een oorzaak is).

Gebruik je bijvoorbeeld supplementen?

Ik zweet ook als een otter. Ik ga er vanuit dat het te maken heeft met het feit dat ik een eind boven m'n 'natuurlijke' gewicht zit.

Aan de andere kant een maat van me weegt zo'n 70 kg bij een lengte van 1m85 en die heeft het nog erger... ???

Ik zweet mij ook altijd de pest. Even een stukje fietsen of lopen en als je dan stilstaat loopt het zweet in stralen van mijn porum af.

• Topic Starter Topic Starter
D.D. zei:
ah.. dan is het in ieder geval niet overgewicht (wat vaak een oorzaak is).

Gebruik je bijvoorbeeld supplementen?

JA , ik gebruik de volgende supplementen:

Whey eiwitten, in de ochtend en na de training
MElkeiwitten voor het slapen gaan
Ben nu ook bezig met creatine mono, (5de en laatste week)
en tenslotte multivitaminen.

Ik kreeg van iemand anders te horen dat er wwillicht iets met men schilklier mis kan zijn, maar ben er niet voor naar de dokter geweest. Ik heb wel een snelle stofwisseling .

Net nog boodschappen gedaan en weer veel gezweten, terwijl ik mensen op straat in hun jas zie.

Terug
Naar boven