Fitness Seller

snelle verzuring spierconditie?

dennisl

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
heey bbers ik heb een probleem waar ik nu al een behoorlijk lange tijd mee loop maar het wil niet over gaan, het is zelfs erger geworden

ik train nu toch wel al jaartje of 4 denk ik waarvan de laatste 1,5 erg serieus, mijn probleem is dat ik erg snel verzuur niet eens zozeer met training zelf maar met dagelijkse dingen denk aan:

-afwassen en afdrogen, wanneer is dit doe merk ik dat ik na een tijdje een vervelend leeg gevoel krijg in mijn armen (vooral onderarm denk ik)

- een kabel of haspel oprollen kan ik bijna niet
-oprit ofz vegen, ik verzuur al na enkele minuten
- als ik iets moet dragen bijv een boodschappentas als ik hiermee rond loop begin ik mijn armen na enkele minuten te voelen gewicht speelt hierbij geen rol, niet zo erg maar ik kan bijv niet door de stad heel lopen met een tas van zeg 4 kilo zonder deze neer te zetten of van hand te wisselen na zeg 10 minuten

supplimenten die ik heb geprobeerd: creatine, calsium magnesium tabletten (lijkt iets of wat te werken)

heb bloed laten prikken op bezinksel hier was niks geks te vinden.

zou het kunnen zijn dat mijn spierconditie helemaal naar de klote is of zou het hier niet aan kunnen liggen (wanneer ik train met meer herhalingen begin in mijn armen enorm te voelen vanaf 11-12 herhalingen maakt niet echt uit of ik borst, schouders ofz train bij armen nog sneller)

iemand enig idee want ik weet het niet meer en begint nu echt vervelend te worden in het dagelijks leven!!

trainingsschema: 4pw

ma: borst triceps
di: benen schouders
wo rust
do: rug biceps
vr zelfde als maandag en dan begint de week weer op dinsdag

Zou het zo niet weten man.. pak anders een weekje of 6 wat meer herhalingen..! Sowieso is het niet erg wat andere prikkels je spieren in te sturen na die 4 jaar.

Terug
Naar boven