XXL Nutrition

Snider contest log

Bezoekers in dit topic

nu al? het is nog 6 weken vent :D

nee normaal doe ik nu 30 tot 45max, geen idee waarom ik daar bleef pompen, was lekkere muziek ofzo GUNZ4HIRE
 
dankzij een jonge schone in de gym gaat het trainen plots weer krachtiger! :)

dumbbell press schouder met bv 38ers weer.
incline benchen met 110 no probz
 
zo jong is ze kennelijk niet, 26 jaar al binnen een week of 2. maar ff ontopic :D

het warme weer is getting the best of me, benen trainen gisteren en krachtstats, voor zover die me boeien (ik ben geen lifter) zijn al -10 tot -15%; squatten ging nog best aardig voor mij (ben zwak hierin)
ik weeg inmiddels, na een medium dag, 5 kilo lichter, maar echt definitie zie ik toch nog niet, wsh komt dat ook door de overbeharing die ik normaal nooit heb, maar vanavond laten we ons lekker waxen (pray4me)
na een dag (of 2) huidherstel zal ik maar eens nieuwe pics schieten. het is ver van wat het geweest is, maarja, ben ook nog maar 3 weken aan het cutten...doch het einde komt vrij snel, heb mn lage dagen maar iets lager gemaakt in carbs, met het warme weer blijft de honger toch uit

zit nu op mn bureau en ik voel het zweet letterlijk over mijn rug lopen...nice, here comes the fresh acne...
 
Pics van chick?
 
neh, aardig babbeltje geslaan vandaag. tis ook eens een normale en geen borderliner of slet. bizar...

ik ga mijn foto nog even uitstellen, gisteren voor de eerste keer lichaam laten harsen, staat vooooooool uitslag nu...
benchen lukte voor geen meter meer
alle andere oefeningen zijn nog ok
 
vandaag echt leeg, training ging nog redelijk.
eerste cheat zit er ook op, was gewoon een high dag, lager in eiwit en geen vet, tot mijn laatste maaltijd, frietjes! een kleintje met stoverijsaus, ne curryworst en een sorbetje als dessert.

en nu weer verder diëten, benieuwd hoe het er morgen uitziet.
 
Als je nou al zo diep gaat zit je toch ook al we stuk onder de 10%?
 
erg vet ben ik niet meer neen, maar ik blijf veel vocht vasthouden waardoor het er nog niet super uitziet.
 
Ben benieuwd naar de pics :)
Ga je ook nog een wedstrijd doen dit jaar?
 
niet dit jaar nee, de enige wedstrijd die ik kan doen is in oktober,maar ben op reis tot 8 oktober (onder andere olympia gaan kijken), dus dat wordt ook niets.

Meteen de zinnen maar op volgend jaar in Mei, in de -80kg
 
+1 kilo vocht wel, maar goed. here you are

2.jpg
 
sorry, geen chickfoto helaas, ze zit op gran canaria! :(

en bedankt hoor :D
 
Ziet er goed uit!
Goed wijd ook.
 
ik ben geen meter 94 hoor :D
 
Small huge mofo dan haha
 
trainen gaat slechter
steeds meer en meer sugar cravings
steeds meer en meer mood swings

gaat dus de goeie kant op! gelukkig het vandaag rustdag

squatten ging nog met 100 een rep of 8, boeit niet echt veel meer
ik leg wat meer nadruk op eccentric en gewoon wat goed squeezen, gewichten zeulen zit er minder en minder in.
 
Back
Naar boven