- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dank je Punjab
Punjab en ik zitten op dezelfde bloemschik cursus.
Dit is onze sensei bloemschikken..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je Punjab
Punjab en ik zitten op dezelfde bloemschik cursus.
Dit is onze sensei bloemschikken..
http://muscle.iuhu.org/wp-content/uploads/2010/04/horror-bodybuilder-photo.jpg

Lekker bezig bro. Leuk dat je regelmatig updates plaatst.
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 12:02 ----------
Jij betaalt je cursus dan zeker in natura pun?

ik volg, pas wel op met de insuline, velen zijn er dood gegaan bij onhandig gebruik
Bij de apo geven ze bij 1e gebruik insuline echt veel info erover en waarschuwingen mee, schijnt dat een paar r**ards dood zijn gegaan. (Weet niet hoeveel IE ze hebben gespoten) maar Sniezel heeft toch 30 ie zitten spuiten zonder het te beseffen vandaar dat ik het even wou zeggen. Hij moet echt weten wat die doet voordat die eraan begint.Hoe kom je hierbij ouwe? Ik kan me niet voorstellen dat er velen zijn die zo dom zijn dat ze slin verkeerd gebruiken. En zelfs als je hypo gaat ben je nog ver van dood.

Bij de apo geven ze bij 1e gebruik insuline echt veel info erover en waarschuwingen mee, schijnt dat een paar r**ards dood zijn gegaan. (Weet niet hoeveel IE ze hebben gespoten) maar Sniezel heeft toch 30 ie zitten spuiten zonder het te beseffen vandaar dat ik het even wou zeggen. Hij moet echt weten wat die doet voordat die eraan begint.
En ik zou idd liever de flexpen nemen, je hebt vast een vriend of kennis met suikerziekte kan je letterlijk een hoge voorraad inslaan![]()
De dosering bepalen kan soms fataal uitpakken, heeft sniezel nog geluk en heeft die 30 iu gepakt, wat nou als het meer zou zijn?Nu is het denk ik wel zo dat de meeste bb'ers die slin pakken wel goed hebben ingelezen. Mensen bij apotheek horen het praatje van de apotheker en houden zich daar niet goed aan of vergeten het. Dan kan slin wel gevaarlijker zijn.
e je liep tog bij een apotheek? wat voor opleiding doe jeBij de apo geven ze bij 1e gebruik insuline echt veel info erover en waarschuwingen mee, schijnt dat een paar r**ards dood zijn gegaan. (Weet niet hoeveel IE ze hebben gespoten) maar Sniezel heeft toch 30 ie zitten spuiten zonder het te beseffen vandaar dat ik het even wou zeggen. Hij moet echt weten wat die doet voordat die eraan begint.
En ik zou idd liever de flexpen nemen, je hebt vast een vriend of kennis met suikerziekte kan je letterlijk een hoge voorraad inslaan![]()
De dosering bepalen kan soms fataal uitpakken, heeft sniezel nog geluk en heeft die 30 iu gepakt, wat nou als het meer zou zijn?
Nou patienten wat medicijnen halen bij de apotheek luisteren heel erg goed ernaar, het blijft medicijnen wat ze in hun lichaam stoppen.
Laatst nog een vrouw gekomen die een type borstkanker heeft of borstkanker heeft overwonnen, kreeg de generiek van A.dex 1 mg. Wij hadden dat niet en gaven de merk dus de orginele A.dex en dat wou ze niet terwijl het de zelfde actieve stoffen bevat. Er zijn echt tig mensen die hun medicijn controleren of de recept willen bekijken wat erop staat en of het klopt.
De dosering bepalen kan soms fataal uitpakken, heeft sniezel nog geluk en heeft die 30 iu gepakt, wat nou als het meer zou zijn?
Nou patienten wat medicijnen halen bij de apotheek luisteren heel erg goed ernaar, het blijft medicijnen wat ze in hun lichaam stoppen.
Laatst nog een vrouw gekomen die een type borstkanker heeft of borstkanker heeft overwonnen, kreeg de generiek van A.dex 1 mg. Wij hadden dat niet en gaven de merk dus de orginele A.dex en dat wou ze niet terwijl het de zelfde actieve stoffen bevat. Er zijn echt tig mensen die hun medicijn controleren of de recept willen bekijken wat erop staat en of het klopt.
)