MuscleMeat

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

• Topic Starter Topic Starter
Haha 10 Vvm mag je dromen bro :)
Was het maar zo'n feest.

Doe je ook cardio trouwens?
Cardi-wat?

Hallo ff een vraagje als het mag.
Zit nu ong 3 weken aan hyge en vannacht kreeg ik pijn scheuten van een paar minuten in me ringvinger alsof hij tussen de bankschroef zat (precies tussen de knokkel en vingergewricht in) en het straalde een beetje door tot halverwege mijn onderarm. Ook begon hij daarna te tintelen. Dit had ik een keer of 5 vannacht. Deed behoorlijk pijn dat ik me bed uit moest.

Weet dat tintelende/slapende vingers van de hgh komen maar dit ook? Misschien ook iemand ervaren?

Ja je zou in eerste instantie zeggen dat je een soort carpental tunnel syndroom heb.
Als dat erger wordt kunnen ze een spuit in je pols zetten en trekt het weg.
Maar dit... Ja misschien een zenuw gekneld?
Of gewoon groei spurt...
Is het je eerste keer HGH? Want dan wil je nog wel eens groeien.
Half schoenmaatje is niets bijzonders. (blijvend)

Cardi-wat?

Ja je zou in eerste instantie zeggen dat je een soort carpental tunnel syndroom heb.
Als dat erger wordt kunnen ze een spuit in je pols zetten en trekt het weg.
Maar dit... Ja misschien een zenuw gekneld?
Of gewoon groei spurt...
Is het je eerste keer HGH? Want dan wil je nog wel eens groeien.
Half schoenmaatje is niets bijzonders. (blijvend)

Ja eerste keer! Hardloopschoenen idd iets minder ruimte was me al opgevallen

Pff deed behoorlijk pijn. Precies waar je ring hoort te zitten, paar minuten pijnscheuten en langzaam steeds meer tintelen tot de pijn over was. Hoop dat het niet te lang duurt dit. De vervelende sides zijn zo rond week 3 zeggen ze toch? Ff kijken hoe het loopt elke nacht

Ja eerste keer! Hardloopschoenen idd iets minder ruimte was me al opgevallen

Pff deed behoorlijk pijn. Precies waar je ring hoort te zitten, paar minuten pijnscheuten en langzaam steeds meer tintelen tot de pijn over was. Hoop dat het niet te lang duurt dit. De vervelende sides zijn zo rond week 3 zeggen ze toch? Ff kijken hoe het loopt elke nacht

Inderdaad goed in de gaten houden en opvolgen, klinkt inderdaad als carpaal tunnel syndroom.
Je kan eventueel een EMG onderzoek laten uitvoeren, dan weet je het zeker :)

Heb even gelezen wat dat syndroom inhoud. Oorzaak kan zijn .. Jawel... Overproductie van groeihormoon waardoor zwelling van de bekleding van de pezen kan optreden. Dus dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn :D

Iig is me hgh echt :D haha

Sorry voor het verstoren van de topic sniez maar bedankt voor je info!!

Heb even gelezen wat dat syndroom inhoud. Oorzaak kan zijn .. Jawel... Overproductie van groeihormoon waardoor zwelling van de bekleding van de pezen kan optreden. Dus dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn :D

Iig is me hgh echt :D haha

Sorry voor het verstoren van de topic sniez maar bedankt voor je info!!

No problem, heeft iemand anders nog ergens last van? :D

abbo

Al weer opgeknapt?

Wat een k*t gevoel als je slin voor het eerste wilt zetten en je het realiseerde wat er had kunnen gebeuren :P

Ja zeker! Leg ik hieronder uit.

Wat een k*t gevoel als je slin voor het eerste wilt zetten en je het realiseerde wat er had kunnen gebeuren :P

Ja inderdaad, en ik was ook erg zenuwachtig na die eerste inject gezien ik echt redelijk geschrokken was, waardoor ik me dus redelijk vaag voelde en soms het idee kreeg dat een hypo om de hoek lag haha. (watje)
Ik heb al eerder een keer zware hypo gehad wat nog maar net goed ging (toen ik de eerste keer aan HGH ging)
en ik weet hoe eng het is.

UPDATE
WEEK 2 DAG 2

Ik heb gister me 2e inject insuline gezet. Dit keer weer maar 3iu.
Het ging helemaal prima, maar toch weer een beetje zenuwachtig, en dus niet goed in kunnen schatten hoe hoog/laag me suikerspiegel lag.
Ik dus maar ff geprikt en me suikerspiegel gechecked. En die was 6nmol!
Nergens in de buurt van de 4nmol die ik wel eens op nuchtere maag heb.
Dus ik was redelijk gerust gesteld.
Nu afwachten of ik de volgende dag weer buikgriep kreeg en ziek zou worden...

Maar nee, alles verliep goed, buikgriepje helemaal over. Dus was het vanmiddag tijd om voor me 3e insuline shot ooit. Dit keer maar eens 5iu gezet! Ook dit ging helemaal prima.

Ik begin nu wel echt meer honger te krijgen. Dit waarschijnlijk omdat ik inmiddels om de 2uur grote porties carbs eet. Ik voel me ook weer groter.
De weegschaal staat inmiddels op 103,3kg, dat is 3,2kg zwaarder in 8 dagen!
Koppie is nog redelijk dun, en me buik en me huid voelt zelfs wat strakker en daarnaast voel ik me ook nog eens goed.
Het gaat de goeie kant op!

Laatst bewerkt:
waarom 200 primo btw, is dat niet ****ing laag?

hehe 1 gram test is idd lekker, wat zou jij als bulkkuur doen btw? 1 g test of test/deca

Veeeel te veel vocht, je pik doet het echt niet meer. En je wordt een jojo.
Veel kilos erbij, loopt voor schut met je plof kop, en vervolgens val je weer alles af.
Nu moet ik wel zeggen dat er mensen zijn die er redelijk droog op kuren, en zelfs nog een redelijk libido houden.
Maar daar val ik niet tussen.
Mensen zoeken altijd naar allemaal additieven om naast die Testosteron te zetten, om maar plots 2 keer zo veel vvm te winnen. Maar de sleutel ligt toch bij de TestE.
De rest is puur voor de shape hou je uit die kuur komt, en misschien 1kg VVM verschil tussen een deca of een bold of primo.

Nergens last van

Merk daar ook niks van al ben ik het wel eens met test hoog doseren.

Terug
Naar boven