MuscleMeat

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Ja en ik merk weinig van het bekende libido probleem en ben voorstander van het hoog doseren van de test op ongeveer 1000mg en meer

op 500 had ik al een oestrogeenwaarde van 0.5, als je echt grammen neemt moet je een AI erbij nemen anders ga je zo melk geven :p

ga bij mn volgende keer ook een ai erbij nemen, heb toch wat vetopslag gemerkt bij de heuprichting terwijl ik gewoon eet wat ik natty altijd eet

• Topic Starter Topic Starter
op 500 had ik al een oestrogeenwaarde van 0.5, als je echt grammen neemt moet je een AI erbij nemen anders ga je zo melk geven :p

ga bij mn volgende keer ook een ai erbij nemen, heb toch wat vetopslag gemerkt bij de heuprichting terwijl ik gewoon eet wat ik natty altijd eet

AI zou ik ver van weg blijven. Geven zware langdurige upregulatie van je oestrogeen receptor.
K*t voor je herstel en libido, en door de langdurig verstoorde oestrogeen-test verhouding na je kuur, ook nog eens slecht voor je prostaat.
Ik heb om 1250mg TestE genoeg aan 50mg Provi... Provi is the way to go voor oestrogeen sides als je het aan mij vraagt.

Ik verwacht inhammen van 10cm en apenhaar op zijn rug :D

Ach haar is overrated joh :p

Zware hypo toen je de eerste keer aan de HGH ging? Vertel!
Wist niet dat je van HGH hypo kon krijgen...

Zware hypo toen je de eerste keer aan de HGH ging? Vertel!
Wist niet dat je van HGH hypo kon krijgen...

Ja igf is ook een nutrient pusher. Als je daar in 1 keer te veel van aanmaakt krijg je een hoog igf en een hoog insuline. Staat zelfs in de bijsluiter van pharma HGH's dat je hypos kan krijgen.

Laatst bewerkt:
hoeveel zette je de 1e x dan?

niet rustig opgebouwd?

zeker 30 iu hgh?:P net als bijna de slin haha

Ik krijg van hoge test een even grote plofkop als van deca, en van libido geen last zolang er test naast loopt.

Denk dat die oestrogeensides ook zeer persoonsgebonden zijn trouwens. AI's zijn bij mij dan weer wel libidokiller én lipiden verneuker... Van proviron en Bold heb ik veel te weinig gemerkt tot nog toe.

Mijn volgende bulk in de winter zal op low test low deca high primo zijn (250/200/800 of iets dergelijks): old school :)

Hyge is ****ing lekker spul, begin toch stilaan verschil te merken met mijn chinese generieke (al was die ook zeker geen bunk...)

@sniezel: 3.2kilo op acht dagen: fijn toch hé kuren na een cut? :D

Ik krijg van hoge test een even grote plofkop als van deca, en van libido geen last zolang er test naast loopt.

Denk dat die oestrogeensides ook zeer persoonsgebonden zijn trouwens. AI's zijn bij mij dan weer wel libidokiller én lipiden verneuker... Van proviron en Bold heb ik veel te weinig gemerkt tot nog toe.

Mijn volgende bulk in de winter zal op low test low deca high primo zijn (250/200/800 of iets dergelijks): old school :)

Hyge is ****ing lekker spul, begin toch stilaan verschil te merken met mijn chinese generieke (al was die ook zeker geen bunk...)

Hoelang gaat je kuur duren?

Sniezel is doekoeman, verbaast me echt dat die geen pharma hgh neemt :p

hoeveel zette je de 1e x dan?

niet rustig opgebouwd?

zeker 30 iu hgh?:P net als bijna de slin haha
Ik zette 3,3iu pd

Ben tot nu toe alleen nog maar droger geworden ;)

Ik zette 3,3iu pd

Ben tot nu toe alleen nog maar droger geworden ;)

Shut up you freak...:p

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 14:17 ----------

Hoelang gaat je kuur duren?

Sniezel is doekoeman, verbaast me echt dat die geen pharma hgh neemt :p

Nu nog even doorkuren (cutten) tot eind juli (dik 7 maand ON), augustus-september nakuur, oktober, november en december OFF, dan bloed prikken en als alles goed is weer 7 maand ON hehe...

Terug
Naar boven