jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel slim opgemerkt alleen hoor je mensen meestal zeggen wat ze zetten in niet wat ze niet nemen om oestoegeen bijvoorbeeld tegen te gaanop 500 had ik al een oestrogeenwaarde van 0.5, als je echt grammen neemt moet je een AI erbij nemen anders ga je zo melk geven![]()
op 500 had ik al een oestrogeenwaarde van 0.5, als je echt grammen neemt moet je een AI erbij nemen anders ga je zo melk geven![]()
ga bij mn volgende keer ook een ai erbij nemen, heb toch wat vetopslag gemerkt bij de heuprichting terwijl ik gewoon eet wat ik natty altijd eet
Haarverlies idd, gelukkig nog geen inhammen maar ben nog jongIk verwacht inhammen van 10cm en apenhaar op zijn rug![]()
Dat denk jij
gaat uiteindelijk om uitstraling en looks en als je de kop er niet voor hebt dan heb je een probleem 
Zware hypo toen je de eerste keer aan de HGH ging? Vertel!
Wist niet dat je van HGH hypo kon krijgen...

Hoelang gaat je kuur duren?Ik krijg van hoge test een even grote plofkop als van deca, en van libido geen last zolang er test naast loopt.
Denk dat die oestrogeensides ook zeer persoonsgebonden zijn trouwens. AI's zijn bij mij dan weer wel libidokiller én lipiden verneuker... Van proviron en Bold heb ik veel te weinig gemerkt tot nog toe.
Mijn volgende bulk in de winter zal op low test low deca high primo zijn (250/200/800 of iets dergelijks): old school
Hyge is ****ing lekker spul, begin toch stilaan verschil te merken met mijn chinese generieke (al was die ook zeker geen bunk...)
@sniezel: 3.2kilo op acht dagen: fijn toch hé kuren na een cut?![]()

Ik zette 3,3iu pdhoeveel zette je de 1e x dan?
niet rustig opgebouwd?
zeker 30 iu hgh?net als bijna de slin haha
Ik krijg van hoge test een even grote plofkop als van deca, en van libido geen last zolang er test naast loopt.
Denk dat die oestrogeensides ook zeer persoonsgebonden zijn trouwens. AI's zijn bij mij dan weer wel libidokiller én lipiden verneuker... Van proviron en Bold heb ik veel te weinig gemerkt tot nog toe.
Mijn volgende bulk in de winter zal op low test low deca high primo zijn (250/200/800 of iets dergelijks): old school
Hyge is ****ing lekker spul, begin toch stilaan verschil te merken met mijn chinese generieke (al was die ook zeker geen bunk...)
@sniezel: 3.2kilo op acht dagen: fijn toch hé kuren na een cut?![]()

Ik zette 3,3iu pd
Ben tot nu toe alleen nog maar droger geworden![]()

Hoelang gaat je kuur duren?
Sniezel is doekoeman, verbaast me echt dat die geen pharma hgh neemt![]()