Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kan beter zo'n week hebben als je on bent dan off
En als je al je meals maar eet is het verlies minimaal.
Het lijkt mij vrij zonde om niet te trainen als je ON bent?
Het lijkt mij vrij zonde om niet te trainen als je ON bent?

Neem het post workout samen met 15gr aminos, 15gr pepto pro, 60gr isolaat, 90gr dextrose.
Dat is okey toch?
Ik moet alleen iets minder zoets vinden als vervanger voor die dextrose, want van die zoete troep moet ik braken.
Suggesties?
Vitargo vroeger ooit gehad, maar kan me alleen herinneren dat ik t vies vond. Of is het best te doen als je het mengt met isolaat etc?

Zag vandaag op recept dat een vrouw 100 iu elke dag moet spuitenUPDATE WEEK 3 dag 1
MA 24 Juni
104,0KG (+4kg)
buikhuidplooi 7mm (zelfde)
Arm-omtrek 46,2cm (+0,7cm)
Hier weer een update na een stille week.
Ik ben nu inmiddels 2 hele weken bezig. 4kg aangekomen, maar dit hadden er sowieso 5 moeten zijn gezien ik afgelopen week maar 3 keer heb kunnen trainen en maar 2 avonden voor 3uur snachts in me bed lag.
Heb echt niets kunnen eten of doen afgelopen week, maar ga dat de aankomende 2 weken zeker recht trekken want heb 2 weken vrij!
Insuline zit ik inmiddels een week aan nu. Ik merk er nog niet heel veel van, maar dit komt waarsch door de zware week zonder eten en trainen die ik heb gehad.
Wel merk ik gigantische pomp (echt bijna bizar) en ben ik elke keer KA-POT moe na een inject insuline.
Echt ik moet mezelf echt wakker houden, want zou overal in slaap kunnen vallen. Zelfs voor het stoplicht in de auto.
Ik zit inmiddels op 8iu insuline, misschien dat ik dit nog ga upp-en naar 10iu.
Verder blijft me gezicht nog wel redelijk oke dun, in ieder geval dunner dan dat ik met test-bold normaal had.
Ik ga deze week echt me best doen om elke dag minimaal 0,3kg aan te komen! Vreten trainen slapen!
d8 ik dat 10 iu al veel zou zijnNeem het post workout samen met 15gr aminos, 15gr pepto pro, 60gr isolaat, 90gr dextrose.
Dat is okey toch?
Ik moet alleen iets minder zoets vinden als vervanger voor die dextrose, want van die zoete troep moet ik braken.
Suggesties?
Vitargo vroeger ooit gehad, maar kan me alleen herinneren dat ik t vies vond. Of is het best te doen als je het mengt met isolaat etc?
Ga ik proberen man. Thanks.Ik zou wat complexe koolhydraten erbij doen, dan vang je de piek op. Ik denk dat je gaar wordt omdat je alleen snelle suikers binnenkrijgt

netjes man, maar niet blindstaren op gewicht
hoe gaat je pct eruit zien?
Ga ik proberen man. Thanks.
WMS is niet zo zoet als dextrose?