Mijn mp3 lijst is wel eens aan wat nieuws toe, dus iemand nog goeie ruige/harde muziek suggesties? Killswitch Engage en dat soort zooi? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Medus@ zei:Thx voor de reply's!
@Rob G: 3fmDB luister ik zeker wel als ik terug kom van de gym, meestal erg goed!
Voor andere bands, tja heb niet veel meer wat in de buurt komt van KE. Andere goeie ( redelijk harde ) bands zijn:
30 Seconds To Mars Jah heb ik ook, zekers een zwaar goede CD!!!
Blindside Heb ik ook, vooral die laatste CD is echt super!
Beloved Ken ik niet, ga hem downen
Chevelle Jaaaa zekers goed, echt relaxed die gasten (3 broers), beetje rustig maar wel echt een lekker geluid
Devildriver Ken ik niet, ga hem downen
Funeral For A Friend Ken ik niet, ga hem downen
Hell Is For Heroes Ken ik niet, ga hem downen
Ill Nino Jah Ill Nino is vet he! Heb ze laatst live gezien op 'roadrage tour 2003 in de 013
Lamb Of God Ken ik niet, ga hem downen
Metallica ( de nieuwe ) Jah die heb ik ook. Vind hem wel vet maar niet super. Master of Puppets, Ride the Lightning en And Justice For All... zijn voor mij toch echt de betere cd's van metallica. Laatst naar concert geweest in Gelderdome maar dat viel echt tegen. Ook gezien op Fields of Rock toen waren ze wel echt goed
Murderdolls Ken ik niet, ga hem downen
One Minute Silence Ken ik niet, ga hem downen
Spineshank Jah goede band, wederom vooral laatste CD. Waren ook op Roadrege tour, maar toen vielen ze in het niet na Chimaira![]()
Stone Sour Jah wel ok maar niet echt super vind ik. Ook live gezien voorig jaar op Fields of Rock
Tis niet allemaal even hard, maar toch zeer aangenaam om naar te luisteren
EDIT: Kijk eens op www.killswitchengage.com

Ik zie dat je dus niet alleen van snoeiharde shit houdt
Hier nog wat tips dan die je denk ik ook wel gaan bevallen:
- A Perfect Cirle, lijkt op tool (zelfde zanger en drummer volgens mij), echt een super vette band. Vrijdag gezien in 013 en dat was echt te gek!!!
-Dead Soul Tribe, lijkt ook een beetje op tool. Heb ze laatst live gezien in een zaaltje met 75 man en dat concert staat zeker in mijn top 5 ever. Wat een optreden, zo strak gespeeld. Schitterend, echt een aanrader!!!
-Disturbed, veel goede riffs, lekkere melodiën, waren ook op fields of rock!
-Dreadlock p*ssy, neem aan dat je ze kent, nederlandse band maar wel super goed!
-E.Town Concrete, beetje nu metal achtig, veel hardcore hip/hop er door heen, leuke mix.
-Godsmack, stonden in het voorprogramma van Metallica, vette band!!!
-Masterplan, gewoon super artiesten!!! Moet je hebben!
-Mars Volta, beetje vage shit, heeft wat weg van muse, ff wennen maar zeker de moeite waard!
-Pulse Ultra, in hetzelfde rijte van Chevelle en Blindside. Misschien wel de beste van de 3.
-The Devin Towbshend Band, gewoon mooi en relaxed en goed
-Thorn.Eleven, die moet je zeker hebben! Luistert super lekker weg!
-Queens of the stone Age, heeft geen uitleg nodig.
-White Stripes, ken je neem ik aan ook.
-Incubus, vet!
Die zijn allemaal erg goed! En From Autumn To Ashes niet vergeten he (zal je ongetrwijfeld ooit gehoord hebben op 3fmdB)

Ik had de nieuwe Dream Theater blind aangeschaft en geen seconde spijt gehad.Rob G zei:Devildriver is met die gozert van Coal Chamber of niet? Ga het downen!
Maaruh, hebben jullie die nieuwe van dream theater al gehoord en wat vinden jullie r van?
Loki zei:Ik had de nieuwe Dream Theater blind aangeschaft en geen seconde spijt gehad.
De mannen klappen er behoorlijk op, de vorige cd kondigde het al een beetje aan met het prachtige "Glass Prison". Maar nu met 'This dying Soul' en 'Honour thy Father' gooien ze nog wat extra hout op het vuur.
Ben helaas niet naar het concert geweest...Wel benieuwd hoe het is geweest...
En ze hebben zowel this dying soul als honour thy father gespeeld! Helaas hadden ze glass prison niet gespeeld
Dus dat hebben we maar snoeihard op de terugweg gedraaid