AndroidHealthClinic

Snoeiharde metal/rock...

Medus@

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mijn mp3 lijst is wel eens aan wat nieuws toe, dus iemand nog goeie ruige/harde muziek suggesties? Killswitch Engage en dat soort zooi? :)

Killswitch engage!? Dude.....

Nou ja.... je kent vast machine head en fear factory al... En verder in dat genre ken ik niet zo superveel, maar als je nog extremer wil dan laat het maar horen dan kan je ik nog makkelijk uit de brand helpen!

Amon Amarth, Pantera, Dissection, Dimmu Borgir, Sepultura, Slayer, Emperor, Children of Bodom, Death en God Dethroned zijn allemaal erg wreed.

Niet allemaal even toegankelijk trouwens :D

Inderdaad dat bedoelde ik! Maar ja ik denk niet dat Medus@ daar van houdt aangezien ie naar killswitch luistert... kan wel hoor, maar dat is toch net een tikkie anders! :D

Niewe van hatebreed is super vet.

Ken je Strapping Young Lad? Ook wel vet!

Soilwork (niet zo hard) wel goed?

Ken je 'From Autumn To Ashes'? (Zo niet, download dan ZEKER het nummer 'The After Dinner Payback'!!!!). Vind ik persoonlijk wel super.

Wil je lekker hard met zwaar vette drums? Download dan 'Chimaira' (CD: the impossebility of Reason). Laatst live gezien, wist niet wat ik zag, wat een energie, wat een drumwerk :eek:

Nieuwe CD van Dream Theater al gehoord? Niet snoeihard, wel echt super vette riffs en gewoon een zwaar goede CD.

Nieuwe CD van Machine Head is ook echt zwaar goed!!! Niet echt hard maar gewoon oude sT raggen alleen dan beter :)

Laatste CD van nevermore? Niet echt hard, wel vet.

Spineshank (ook niet zo hard, maar wel vet).

En ik heb eigenlijk meteen dezelfde vraag voor jou, hebbie nog bands die ik zeker moet luisteren (op Killswitch Engage na wat ik die ik dus zekers ook nog moet hebben, ken het niet, veel goeds over gehoord)?

p.s. Luister je ooit 3fmDB op radio3fm op dinsdagavond van 22:00-24:00?

ben niet into metal.. maar wel into metalcore :)

check:
born from pain
madball
do or die
terror
krutch
hatebreed
sick of it all (net terug van optreden in de melkweg, vet!!)
blood for blood
raised fist

en zo zijn er nog veeeeeeel meer

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reply's! :D

@Rob G: 3fmDB luister ik zeker wel als ik terug kom van de gym, meestal erg goed!
Voor andere bands, tja heb niet veel meer wat in de buurt komt van KE. Andere goeie ( redelijk harde ) bands zijn:

30 Seconds To Mars
Blindside
Beloved
Chevelle
Devildriver
Funeral For A Friend
Hell Is For Heroes
Ill Nino
Lamb Of God
Metallica ( de nieuwe )
Murderdolls
One Minute Silence
Spineshank
Stone Sour

Tis niet allemaal even hard, maar toch zeer aangenaam om naar te luisteren :D

EDIT: Kijk eens op www.killswitchengage.com

Medus@ zei:
Thx voor de reply's! :D

@Rob G: 3fmDB luister ik zeker wel als ik terug kom van de gym, meestal erg goed!
Voor andere bands, tja heb niet veel meer wat in de buurt komt van KE. Andere goeie ( redelijk harde ) bands zijn:

30 Seconds To Mars Jah heb ik ook, zekers een zwaar goede CD!!!
Blindside Heb ik ook, vooral die laatste CD is echt super!
Beloved Ken ik niet, ga hem downen
Chevelle Jaaaa zekers goed, echt relaxed die gasten (3 broers), beetje rustig maar wel echt een lekker geluid
Devildriver Ken ik niet, ga hem downen
Funeral For A Friend Ken ik niet, ga hem downen
Hell Is For Heroes Ken ik niet, ga hem downen
Ill Nino Jah Ill Nino is vet he! Heb ze laatst live gezien op 'roadrage tour 2003 in de 013
Lamb Of God Ken ik niet, ga hem downen
Metallica ( de nieuwe ) Jah die heb ik ook. Vind hem wel vet maar niet super. Master of Puppets, Ride the Lightning en And Justice For All... zijn voor mij toch echt de betere cd's van metallica. Laatst naar concert geweest in Gelderdome maar dat viel echt tegen. Ook gezien op Fields of Rock toen waren ze wel echt goed
Murderdolls Ken ik niet, ga hem downen
One Minute Silence Ken ik niet, ga hem downen
Spineshank Jah goede band, wederom vooral laatste CD. Waren ook op Roadrege tour, maar toen vielen ze in het niet na Chimaira :)
Stone Sour Jah wel ok maar niet echt super vind ik. Ook live gezien voorig jaar op Fields of Rock

Tis niet allemaal even hard, maar toch zeer aangenaam om naar te luisteren :D

EDIT: Kijk eens op www.killswitchengage.com

Ik zie dat je dus niet alleen van snoeiharde shit houdt :)

Hier nog wat tips dan die je denk ik ook wel gaan bevallen:

- A Perfect Cirle, lijkt op tool (zelfde zanger en drummer volgens mij), echt een super vette band. Vrijdag gezien in 013 en dat was echt te gek!!!
-Dead Soul Tribe, lijkt ook een beetje op tool. Heb ze laatst live gezien in een zaaltje met 75 man en dat concert staat zeker in mijn top 5 ever. Wat een optreden, zo strak gespeeld. Schitterend, echt een aanrader!!!
-Disturbed, veel goede riffs, lekkere melodiën, waren ook op fields of rock!
-Dreadlock p*ssy, neem aan dat je ze kent, nederlandse band maar wel super goed!
-E.Town Concrete, beetje nu metal achtig, veel hardcore hip/hop er door heen, leuke mix.
-Godsmack, stonden in het voorprogramma van Metallica, vette band!!!
-Masterplan, gewoon super artiesten!!! Moet je hebben!
-Mars Volta, beetje vage shit, heeft wat weg van muse, ff wennen maar zeker de moeite waard!
-Pulse Ultra, in hetzelfde rijte van Chevelle en Blindside. Misschien wel de beste van de 3.
-The Devin Towbshend Band, gewoon mooi en relaxed en goed :)
-Thorn.Eleven, die moet je zeker hebben! Luistert super lekker weg!
-Queens of the stone Age, heeft geen uitleg nodig.
-White Stripes, ken je neem ik aan ook.
-Incubus, vet!

Die zijn allemaal erg goed! En From Autumn To Ashes niet vergeten he (zal je ongetrwijfeld ooit gehoord hebben op 3fmdB) :)

Ik zie dat je dus niet alleen van snoeiharde shit houdt

Hier nog wat tips dan die je denk ik ook wel gaan bevallen:

- A Perfect Cirle, lijkt op tool (zelfde zanger en drummer volgens mij), echt een super vette band. Vrijdag gezien in 013 en dat was echt te gek!!!
-Dead Soul Tribe, lijkt ook een beetje op tool. Heb ze laatst live gezien in een zaaltje met 75 man en dat concert staat zeker in mijn top 5 ever. Wat een optreden, zo strak gespeeld. Schitterend, echt een aanrader!!!
-Disturbed, veel goede riffs, lekkere melodiën, waren ook op fields of rock!
-Dreadlock p*ssy, neem aan dat je ze kent, nederlandse band maar wel super goed!
-E.Town Concrete, beetje nu metal achtig, veel hardcore hip/hop er door heen, leuke mix.
-Godsmack, stonden in het voorprogramma van Metallica, vette band!!!
-Masterplan, gewoon super artiesten!!! Moet je hebben!
-Mars Volta, beetje vage shit, heeft wat weg van muse, ff wennen maar zeker de moeite waard!
-Pulse Ultra, in hetzelfde rijte van Chevelle en Blindside. Misschien wel de beste van de 3.
-The Devin Towbshend Band, gewoon mooi en relaxed en goed
-Thorn.Eleven, die moet je zeker hebben! Luistert super lekker weg!
-Queens of the stone Age, heeft geen uitleg nodig.
-White Stripes, ken je neem ik aan ook.
-Incubus, vet!

Die zijn allemaal erg goed! En From Autumn To Ashes niet vergeten he (zal je ongetrwijfeld ooit gehoord hebben op 3fmdB)

De meeste van deze bands ken ik wel, maar had niet alles uit mijn kazaa dir. opgenoemd. :D

Incubus heb ik idd ook een cd van.

Pulse Ultra ga ik zo wie zo ff downen, aangezien ik Blindside echt top vind! Ik ga wel ff aan het downen en post nog wel ff wat ik er van vind... :)

Ik kan Madball, SOIA en Blood for Blood niet echt metalcore noemen, dat is gewoon hardcore.

Metal(core) bands die ik goed vind:
Himsa, At the Gates, Darkdayrising, the Haunted, Carcass, Beyond the sixth seal, Heaven Shall Burn, the Black Dahlia Murder en nog veel meer.

Als je Soulseek hebt : Marla666
ik heb een erg snelle verbinding en redelijk wat metal

noem et maar gewoon :) maar is idd geen metalcore, maar de meeste "metalheads" kunnen het wel waarderen, vandaar dat ik ze erbij had gezet.

snoeiharde metal? nou ik las daar Devildriver, dat is zeker erg goed!

verder nog :

Testament, Slayer, Macabre, Carpathian Forest, Emperor, System Of A Dawn, Arch Enemy, Melechesh, Moonsorrow, Finntroll, Marduk, Wizard, Majesty, Ajattara, Behemoth, S.O.D., Anorexia Nervosa, Impaled Nazarene, Bloodbath etc...

heb nog een heleboel liedjes (+3500), maar ik ga hier niet heel mijn lijst neerpleuren :D

Devildriver is met die gozert van Coal Chamber of niet? Ga het downen!

Maaruh, hebben jullie die nieuwe van dream theater al gehoord en wat vinden jullie r van?

Rob G zei:
Devildriver is met die gozert van Coal Chamber of niet? Ga het downen!

Maaruh, hebben jullie die nieuwe van dream theater al gehoord en wat vinden jullie r van?
Ik had de nieuwe Dream Theater blind aangeschaft en geen seconde spijt gehad.
De mannen klappen er behoorlijk op, de vorige cd kondigde het al een beetje aan met het prachtige "Glass Prison". Maar nu met 'This dying Soul' en 'Honour thy Father' gooien ze nog wat extra hout op het vuur.

Ben helaas niet naar het concert geweest...Wel benieuwd hoe het is geweest...

Vond Pulse Ultra niet echt wat :D

Loki zei:
Ik had de nieuwe Dream Theater blind aangeschaft en geen seconde spijt gehad.
De mannen klappen er behoorlijk op, de vorige cd kondigde het al een beetje aan met het prachtige "Glass Prison". Maar nu met 'This dying Soul' en 'Honour thy Father' gooien ze nog wat extra hout op het vuur.

Ben helaas niet naar het concert geweest...Wel benieuwd hoe het is geweest...

Het was monsterlijk!! :D En ze hebben zowel this dying soul als honour thy father gespeeld! Helaas hadden ze glass prison niet gespeeld :( Dus dat hebben we maar snoeihard op de terugweg gedraaid :)

Zoals al eerder gezegd moet je die nieuwe Hatebreed checken supervet!
Verder zou je eens kunnen zoeken naar Born From Pain, How it Ends, Blood For Blood, Earthmover, Congress, Sworn Enemy etc.etc.

luister naar deadmanwalkin! :)

^^ :)

He medus je kan ff die hatebreed site checken en dan naar de media page gaan en ff die clip van I will be heard downen, zie je meteen wat voor agressie erbij komt kijken ;)

Terug
Naar boven