XXL Nutrition

Snoeiharde metal/rock...

hatebreed is altijd een feestje als ze ergens optreden :D lekker de pit in!

Spike zei:
hatebreed is altijd een feestje als ze ergens optreden :D lekker de pit in!

Zekers!!! Altijd gekkenhuis al die violent dancing mafkezen! Ik kan me nog herrineren dat Angel Crew een cover deed van Hatebreed op de european hardcore dag en dat een vriend van me ze tand verloor en die zat bij iemand anders in ze voorhoofd :rocker: :)

Kwas gisteravond nog naar een concert van Soilwork geweest in Weert. Was wel wreed, maar vond het geluid kwalitatief beetje brak. Maar desalniettemin heb ik me goed vermaakt :)

Hier nog een leuk filmpje van een lachen moshpit:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=14336400

Dan het 2e filmpje, metal mozes!!! Dat was een wrede pit daar man! :D

Rob G zei:
Kwas gisteravond nog naar een concert van Soilwork geweest in Weert. Was wel wreed, maar vond het geluid kwalitatief beetje brak. Maar desalniettemin heb ik me goed vermaakt :)

Hier nog een leuk filmpje van een lachen moshpit:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=14336400

Dan het 2e filmpje, metal mozes!!! Dat was een wrede pit daar man! :D

Lachen een soort braveheart-style wall of death :D
Zag je die kale gozer tough guy met ze armen in de lucht staan van "niemand die mij raakt" ze hadden meteen een been in ze nek moeten leggen ;)

Rob G zei:

wat vond je van Caliban? ik zie ze zaterdag eindelijk weer eens in de GVH en kijk er zo naar uit...die gasten hebben te lang niet meer in NL gespeeld!

ramonovietsj zei:
wat vond je van Caliban? ik zie ze zaterdag eindelijk weer eens in de GVH en kijk er zo naar uit...die gasten hebben te lang niet meer in NL gespeeld!

Dat is toch die duitse band met die enge zanger??? Of ben ik in de war met .calibre ???

kerl, dat klopt als een bus. Hij heeft nu wel z'n haar wat ingekort waardoor hij er iets 'normaler' uit ziet. .Calibre is een Belgische band (met leden van Facedown, ook erg vet!)....

ramonovietsj zei:
kerl, dat klopt als een bus. Hij heeft nu wel z'n haar wat ingekort waardoor hij er iets 'normaler' uit ziet. .Calibre is een Belgische band (met leden van Facedown, ook erg vet!)....

Ja facedown vond ik ook altijd erg strak! Zowieso kon ik altijd die belgische sT van metalcore wel waarderen Liar, congress, backstabbers etc.

ok dan! ik vind zelf nog steeds Course of Action een geniale belgische band, jammer dat ze zijn genokt een tijd terug....metalcore wat ik de laatste tijd nog geregeld luister is Fear My Thoughts (met echt ziekelijk snelle gitaarriffs), From Autumn To Ashes, Bleeding Through, Destiny, Poison the Well, Throwdown en nog vele andere....
mensen die wat meer metal en minder hc willen zouden Dead Blue Sky eens moeten checken....The Forsaken schijnt trouwens ook wel vet te zijn!

Nog mensen zondag in 013 in tilburg bij het metalfest? Wordt weer feest!

ramonovietsj zei:

Jah die gasten waren in het voorprogramma of niet? Ik vond ze wel ok maar niet echt spectaculair. Ik vond Forsaken (2e band van het voorprogramma) toch wel beter, meer rifs en een wat zwaarder geluid.

Trouwens wel een flexe zaal man 'De Bosuil' in weert!

@Frietbakker: Chimaira staat ook op metalfest he? Die moet je zekers gaan kijken, hopen dat metal mozes zijn ding weer gaat doen :) Have fun m8!

Throwdown is inderdaad super vet, heb jij die cover die ze doen op the verzamel cd "Hardcore takes the rap" ? Ze doen dan Baby's got back van Sir mix a lot (op een mini staat ook nog een andere versie maar die is minder) dat is echt een uber-versie...super vet!!!

heb hem wel eens gehoord ja....vriend van me heeft die cd..ik moet hem maar weer eens luisteren..daar staat ook E-Town Concrete op toch? je weet zeker al dat Throwdown en E-Town op groezrock in Belgie komen? wordt een superfeestje!

die cover is echt supervet inderdaad, ik vind die "mama said knock you out" cover van Deviate ook supervet

Laatst bewerkt:
Groezrock is een beetje ver weg voor mij, zal niet gaan lukken denk ik.
Die cover van Deviate staat op Red Asunder toch? Heb ik bijna niet geluisterd die plaat vond ik zo'n teleurstelling dat ik liever een wreck style of thorn of the living opzet. Zal hem weer eens een rondje laten draaien in me cd-speler.

Volgens mij doet Hoods die cover op Hardcore takes the rap, is alleen amper te herkennen :D
Ik hoorde dat No Redeeming Social Value op de European Hardcore dag staat, dat is echt de party band bij uitstek ga ik wel weer ff naar toe denk ik.

ja staat idd op red asunder, vond et best wel een ok plaat!

Rob G zei:
Niewe van hatebreed is super vet.

Ken je Strapping Young Lad? Ook wel vet!

Soilwork (niet zo hard) wel goed?

Ken je 'From Autumn To Ashes'? (Zo niet, download dan ZEKER het nummer 'The After Dinner Payback'!!!!). Vind ik persoonlijk wel super.

Wil je lekker hard met zwaar vette drums? Download dan 'Chimaira' (CD: the impossebility of Reason). Laatst live gezien, wist niet wat ik zag, wat een energie, wat een drumwerk :eek:

Nieuwe CD van Dream Theater al gehoord? Niet snoeihard, wel echt super vette riffs en gewoon een zwaar goede CD.

Nieuwe CD van Machine Head is ook echt zwaar goed!!! Niet echt hard maar gewoon oude sT raggen alleen dan beter :)

Laatste CD van nevermore? Niet echt hard, wel vet.

Spineshank (ook niet zo hard, maar wel vet).

En ik heb eigenlijk meteen dezelfde vraag voor jou, hebbie nog bands die ik zeker moet luisteren (op Killswitch Engage na wat ik die ik dus zekers ook nog moet hebben, ken het niet, veel goeds over gehoord)?

p.s. Luister je ooit 3fmDB op radio3fm op dinsdagavond van 22:00-24:00?

Zeker iets zoeken van :
Madball
december
Do or die
e-town concrete
nog groepen nodig , just let me know I've got lot's of em
Super joint ritual(pantera is gesplit en dit is het nieuwe van philip A.)
en idd de nieuwe van hatebreed is heel goed
en wil je echt geschift :
Locust en Dilinger escape plan is dan wel wat je zoekt

Elmer zei:
en wil je echt geschift :
Locust en Dilinger escape plan is dan wel wat je zoekt

hahaha the Locust jaren terug op Ieper-fest gezien.....was een vermakelijke show. Die gasten zaten allemaal in insectenpakken te spelen....echt helemaal doorgedraaid die gasten. En DEP trek ik echt niet.....technische knap, maar te chaotisch voor deze jongen.....

Terug
Naar boven