Deejay_Spike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spike zei:hatebreed is altijd een feestje als ze ergens optredenlekker de pit in!

Rob G zei:Kwas gisteravond nog naar een concert van Soilwork geweest in Weert. Was wel wreed, maar vond het geluid kwalitatief beetje brak. Maar desalniettemin heb ik me goed vermaakt
Hier nog een leuk filmpje van een lachen moshpit:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=14336400
Dan het 2e filmpje, metal mozes!!! Dat was een wrede pit daar man!![]()

Rob G zei:Kwas gisteravond nog naar een concert van Soilwork geweest in Weert. Was wel wreed, maar vond het geluid kwalitatief beetje brak. Maar desalniettemin heb ik me goed vermaakt![]()
ramonovietsj zei:wat vond je van Caliban? ik zie ze zaterdag eindelijk weer eens in de GVH en kijk er zo naar uit...die gasten hebben te lang niet meer in NL gespeeld!
Of ben ik in de war met .calibre 
ramonovietsj zei:kerl, dat klopt als een bus. Hij heeft nu wel z'n haar wat ingekort waardoor hij er iets 'normaler' uit ziet. .Calibre is een Belgische band (met leden van Facedown, ook erg vet!)....
ramonovietsj zei:wat vond je van Caliban? ik zie ze zaterdag eindelijk weer eens in de GVH en kijk er zo naar uit...die gasten hebben te lang niet meer in NL gespeeld!
Have fun m8!
Rob G zei:Niewe van hatebreed is super vet.
Ken je Strapping Young Lad? Ook wel vet!
Soilwork (niet zo hard) wel goed?
Ken je 'From Autumn To Ashes'? (Zo niet, download dan ZEKER het nummer 'The After Dinner Payback'!!!!). Vind ik persoonlijk wel super.
Wil je lekker hard met zwaar vette drums? Download dan 'Chimaira' (CD: the impossebility of Reason). Laatst live gezien, wist niet wat ik zag, wat een energie, wat een drumwerk
Nieuwe CD van Dream Theater al gehoord? Niet snoeihard, wel echt super vette riffs en gewoon een zwaar goede CD.
Nieuwe CD van Machine Head is ook echt zwaar goed!!! Niet echt hard maar gewoon oude sT raggen alleen dan beter
Laatste CD van nevermore? Niet echt hard, wel vet.
Spineshank (ook niet zo hard, maar wel vet).
En ik heb eigenlijk meteen dezelfde vraag voor jou, hebbie nog bands die ik zeker moet luisteren (op Killswitch Engage na wat ik die ik dus zekers ook nog moet hebben, ken het niet, veel goeds over gehoord)?
p.s. Luister je ooit 3fmDB op radio3fm op dinsdagavond van 22:00-24:00?
Elmer zei:en wil je echt geschift :
Locust en Dilinger escape plan is dan wel wat je zoekt
Spike zei: