Fitness Seller

Snoeiharde metal/rock...

vorige week vrijdag bij Killswitch Engage geweest. DAMN dat was echt super!!!!! \m/ veel humor onstage, alleen een ietswat korte set...

ramonovietsj zei:
nope vorige jaar speelden Heaven Shall Burn en Maroon (vegan straight edge :)) in het voorprogramma van Hatebreed.

Ga niet naar Madball, zit krap met cash maar bovenal trekt Madball me al jaren niet meer......jij bent wel van de partij?

Zeker en dan vooral voor Murphy's law en van me all-time favo bands!!! Jimmy Gestapo is de man!

Gaan er nog mensen naar Graspop? Ik heb misschien een all-acces backstage kaart....chillen!!!! :D

gisteren bij Merauder geweest....vette shit!!!! MASTERKILLAAAAAAHH! :D

in The Cave in Amsterdamned! Super vet tentje, het is gewoon een kroeg. Met 120 man was het schoudertjeschoudertje, maar nog steeds genoeg ruimte om te moshen. Super vette show, je hebt echt wat gemist! ;)

Ramon, wanneer komt Ataglance eens in Eindhoven en omgeving wat ass kicken? :)

p.s. kom ff online met soulseek dan zal ik je het nieuwe as i lay dying album sturen, heb trouwens ook het nieuwe chimaira album voor je klaar liggen :)

Een beetje laat, maar toch

Iemand van DBB een tijd geleden naar het Kings Of Metal festival geweest ?
Speelden O.a Finntroll

Aanrader om het album van Entombed te downen, vooral Morning star is tof.
Verder moeten jullie Otep een checken, album Savas Tra is erg goed.

Rob G zei:
Ramon, wanneer komt Ataglance eens in Eindhoven en omgeving wat ass kicken? :)

p.s. kom ff online met soulseek dan zal ik je het nieuwe as i lay dying album sturen, heb trouwens ook het nieuwe chimaira album voor je klaar liggen :)

:) MIsschien dat we eind augustus (weekend na lowlands) in Eindhoven spelen op een Tibet-benefiet gebeuren. Dat is alleen nog niet zeker.

Ik ben nu online op slsk, maar zie je niet :(

Otep owns !! heb beide albums in zip formaat...

House of secrets is het laatste album, sevas tra lijkt er veel op ja.

Ik zou ze gewoon allebei even luisteren

Jah dat otep album is best te pruimen ja. Lekker duister.

bedankt voor Deadlock Rob, hij klinkt erg ok!

ik heb je het verkeerde filmpje gestuurd. Als ik je weer op slsk zie stuur ik de goede.

Leuk nieuws voor je Rob: Coheed en Cambria zijn ook bevestigd voor Lowlands!

het nieuwe album van peter pan speedrock is ook zwaar kicken.

Terug
Naar boven