Fitness Seller

Snoeiharde metal/rock...

nee nee, dat is macabre :D

macabre is echt vet man :D
hoe ze zo'n leuke evergreens kunnen overnemen en daar dan nog leuke sadistische teksten over serial killers op kunnen plakken, brilliant!

Pungent Stench had vroeger ook van die hilarische shit, met titels als shrunken mummified b*ch, splatterday night fever etc.
Ze hadden ook zo'n nummer(volgens mij was het splatterday night fever) waarin de zanger ging grunten onder water, werd het een soort gorgelen :D

Jah die gasten van Macabre stonden vorige week vrijdag in de Bosuil in weert (waar ook soilwork was). Een maat van me zei wel dat het wel zieke shit was :) Ken het zelf niet.

Maaruh, ik wou ff melden dat ik deze week soulseek geïnstalleerd heb en daar te vinden ben onder de naam

'RobG'

Zijn er hier, naast Marla666, nog meer soulseekers?

deadmanwalkin zei:
Pungent Stench had vroeger ook van die hilarische shit

wat een band ja! ik kan me nog een hoesje van ze herinneren met een vage gast met een dikke plasser op de voorkant met allemaal vage dingen erbij....ik weet niet meer precies wat het was, maar apart was het wel :D

RobG zei:
Zijn er hier, naast Marla666, nog meer soulseekers?

yep, naam: ramonovietsj (tja, onvoorspelbaar he;)!)

Soulseek is particularly useful to find rare music tracks. Soulseek doesn't differentiate in the type of format.
Anything can be traded!
Soulseek is free of spy- and adware.

finds rare items
alle formats can be traded
many older titles
free of spy- and adware
automatic update

(bron: [Link niet meer beschikbaar])

Op slsk kan je veel 'onbekende' shit vinden. Het mooie is dat je bij andere gebruikers rechtstreeks in de folders kan browsen. Als je iets bij iemand heel snel download kan je zijn folders browsen om te kijken of hij meer interessante shit voor je hebt en dat ook met een hoge snelheid binnenhalen. Tevens zijn er verschillende rooms waar vaak een bepaalde muziekstroom centraal staat.

Dus downloaden met die donder en lekker zoeken!!!!!!!!!!!!!!!!

ps share zelf ook mappen, anders zullen veel mensen je blokkeren wanneer je iets van hen probeert te downloaden! En terecht, want als je niks shared is het een kwestie van alleen maar nemen en niks geven!

ramonovietsj zei:
wat een band ja! ik kan me nog een hoesje van ze herinneren met een vage gast met een dikke plasser op de voorkant met allemaal vage dingen erbij....ik weet niet meer precies wat het was, maar apart was het wel :D

Club mondo bizar. Die death-metal bands hadden vroeger altijd wel van die vage shit. Ik kan me nog een verhaal herinneren over Morbid Angel dat ze gebanned waren in Frankrijk vanwege grafschennis en het mee nemen van een schedel op het podium. Ook zou die Trey Azagtoth voor elke show in ze arm kerven en het bloed over ze gitaar laten lopen. Of het allemaal waar is weet ik niet, maar er was altijd genoeg controverse :D

Of die rel toen ozzy osborne een vleermuis onthoofde met zijn mond! ghehe, freak!

Rob G zei:
Of die rel toen ozzy osborne een vleermuis onthoofde met zijn mond! ghehe, freak!

Ja, ik had op die show van hem gehoord dat het helemaal niet de bedoeling was hij dacht dat hij van rubber was en ze vrouw stond te kokhalzen en te gebaren van doe dat nou niet :)

Zo, dat er hier nog zoveel mensen zijn die ook naar metal luisteren.

Nog mensen hier die soulseek gebruiken, en zo ja, wat is dan jullie username?

Username hier is Rasputin_tmm is wel case-sensitive.
Maar als je minder dan 1000 files shared hoef je niet proberen te downloaden, want dan ban ik je. :D

Rasputin zei:
Zo, dat er hier nog zoveel mensen zijn die ook naar metal luisteren.

Nog mensen hier die soulseek gebruiken, en zo ja, wat is dan jullie username?

Username hier is Rasputin_tmm is wel case-sensitive.
Maar als je minder dan 1000 files shared hoef je niet proberen te downloaden, want dan ban ik je. :D

Lees ff de rest van de thread, zijn hier wel wat soulseekers geloof ik.

Zal ik wel ff doen dan. :)
Aanrader voor mensen die van echt goed harde muziek houden is Iniquity.

Yo Rasputin, ik zal je wel ff adden. En ik ben maar niet bang over dat file sharen, dat zit wel goed :)

Mijn user name is RobG

@Deadman: whahaha hoe wazig moet die gozert geweest zijn om een echte vleermuis te verwarren met een rubberen. Ghehe, dat voel je ook niet of zo, zo'n harig beest :)

Rob G zei:
@Deadman: whahaha hoe wazig moet die gozert geweest zijn om een echte vleermuis te verwarren met een rubberen. Ghehe, dat voel je ook niet of zo, zo'n harig beest :)

Je hebt vast ook wel eens ze show gezien...dan weet je het wel he!

Sommige metal is echt wel goed! Vind Hatebreed, Disturbed en een paar van Coal Chamber wel cool

dis wel aardig snoeihard

[Link niet meer beschikbaar]

Deejay_Spike zei:
strapping young lad is ****ing bruut :D

Inderdaad!!! Bedankt, die shit heb ik al lang niet meer gehoord. Hoe heette dat ene opperbrute nummer ook alweer van hun "Oh my ****ing god" of zo, met van die ziekelijk snelle riffs en rare zanglijnen van die gek van een Devin Townsend(die gast is geniaal of gestoord...maar waarschijnlijk beide :D ).

Of zieke harde shit gesproken Dillinger Escape Plan, Fantomas of brujeria gaat erook altijd wel in.

Terug
Naar boven