MuscleMeat

Snoeiharde metal/rock...

ramonovietsj zei:
Wat vind je van de nieuwe website Rob? Die is net sinds een paar dagen in de lucht!

Bro, KANE?!?!?! :roflol: :p

Hobbie's: waar vind ik BODYBUILDEN VERDORIE terug...? :D

Neej coole site kerel, goed bezig :thumbs:

hahahha ja man ik vind Kane echt een BRUTE band! serieus, dat album (en vooral de DVD) February is echt super!
en ik heb maar in het algemeen sporten gezegd:). De laatste tijd gaat het goed trainen en eten met vlagen, kan me nu niet echt een diehard bber noemer, vandaar.....hopelijk houd je nog steeds van me? :o

Whehe, natuurlijk bro :kiss:

Maaruh, ik heb zojuist het nieuwe DEVILDRIVER album binnen gehaald!!! :rocker:

En als het goed is over een half uur het nieuwe system of a down album :D

Heren,

Zijn er onder jullie nog DC++ gebruikers, en zoja, kunnen jullie mij misschien aan de adressen van wat goeie metal hubs helpen ofzo?

Ik heb er tot op heden nog maar 2 kunnen vinden die echt wat te bieden hebben, en ik wil meer!!
Deze 2 zijn dat:

thegud.no-ip.org
metalmayhem.no-ip.org

Oh, en is er hier toevallig iemand die Jack Frost kent? Loodzware, extreem depressieve doom, maar niet zo ontzettend doom dat het te saai is om te luisteren, ze kunnen daadwerkelijk nog erg goed spelen. Gaaf!

Geen DC++ gebruiker. Hier nog wel een torrent site met veel metal:"

http://www.mininova.org/sub/68/added

Graspop heeft trouwens nog wat leuke namen bij, Anthrex, Walls of Jericho en waarschijnlijk ook Hatesphere :thumbs:

Een paar van mijn (klasieke) metal songs zijn: Judas be my guide, Aces high, The trooper en Be quick or be dead, allen van Maiden. Mss is t wat voor je :cool:

Iron Maiden .. Heavy Metal Gods!!!!! :rocker::D

haha toffe avator monsterstrength ;)

haha toffe avatar monsterstrength ;)

Is er gister nog iemand naar Meshuggah geweest in de Melkweg?

Was echt super vet! :D
Het is zwaar beukende shit, met hele aparte maatsoorten.
Grappig om te zien hoe het publiek dan bij de vage stukken, allemaal op een ander tempo aan het hoofdknikken is, om daarna weer los te gaan bij een wat makkelijker te volgen stuk :D

Het geluid was ook goed, ik had een grote muur/brij van geluid verwacht, een muur was het zeker, maar een brij zeker niet, alles was goed te onderscheiden, + dat ze ook rete strak speelden.

En gelukkig was het niet uitverkocht, zodat je af en toe nog fatsoenlijk naar de bar kon lopen voor een biertje :)

@ de Modjes: Kan deze naar Film, muziek & uitgaan worden geschopt?

Niet gezien maar heb wel wat cd's van deze 'mathcore' mannen. Vind het wel ok klinken, niet echt toegankelijk door de complexe ritmes e.d..

Binnenkort ook Killswith Engage in de melkweg met in het voorprogramma 'as i lay dying'. Das een rete trakke band waar ik gisteren het nieuwe album van gedownload heb. Aanrader!

Iemand nog bij Life of agony geweest inde paradiso? Die verbouwing is echt vet geweest dope extra ring erop. Life of agony was als vanouds Keith was eindelijk weer eens perfect bij stem(stuk beter dan in Utrecht) en die hele set rockte gewoon ZWAAR :eek: .

mooi man! heb ze vorig jaar in Tivoli gezien en toen vond ik eht al vet, laat staan nu ze beter klonken. Heb nog steeds het oude album niet goed geluisterd....komt binnenkort.
RobG en ik waren gister bij Unearth, Everytime I Die, Caliban en Lamb of God in 013. Was een vermakelijk avondje kan ik je zeggen. \m/

ik heb net voor iemand de nieuwe Evergreen Terrace geupload (emt dank aan RobG voor het doorsturen)

[Link niet meer beschikbaar]

veel plezier!

zaterdag fields of rock/ruck/suck whatever, ik ben daar! :D

zondag 20:30 in de Mezz in breda, napalm death, ik ben daar :D

Martijn zou je niet beter wat trainen? ;)

MonsterStrength zei:
Martijn zou je niet beter wat trainen? ;)
Zaterdag ochtend :D Voor fields of rock :D En ik moet terug rijden dus geen bier voor mij! zondag zien we wel, maar ik moet maandag gewoon werken dus niets extreems.

Goed he? Of ik bedoel, niet slecht!

ramonovietsj zei:
mooi man! heb ze vorig jaar in Tivoli gezien en toen vond ik eht al vet, laat staan nu ze beter klonken. Heb nog steeds het oude album niet goed geluisterd....komt binnenkort.
RobG en ik waren gister bij Unearth, Everytime I Die, Caliban en Lamb of God in 013. Was een vermakelijk avondje kan ik je zeggen. \m/

Unearth is dope! Waren dat die gasten die in het voorprogramma van Hatebreed speelde in de melkweg vorig jaar??

Ga je trouwens nog naar Murphy's law en Madball in de melkweg??

deadmanwalkin zei:
Unearth is dope! Waren dat die gasten die in het voorprogramma van Hatebreed speelde in de melkweg vorig jaar??

Ga je trouwens nog naar Murphy's law en Madball in de melkweg??

nope vorige jaar speelden Heaven Shall Burn en Maroon (vegan straight edge :)) in het voorprogramma van Hatebreed.

Ga niet naar Madball, zit krap met cash maar bovenal trekt Madball me al jaren niet meer......jij bent wel van de partij?

Terug
Naar boven