XXL Nutrition

Snoeiharde metal/rock...

vette shit al die festivals, ik trek het alleen financieel niet.

Ik luister de laatste dagen veel Evergreen Terrace en Everytime I die

HARDE SHIT!

Jah, every time i die vind ik wel wat minder. Op het eerste gehoor een bak herrie. Maar lees er veel goede dingen over dus ik geef ze nog een kans :)

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Jah als ik zo kijk zou ik daar ook echt zwaar graag heen willen. Heb alleen mijn graspopkaartje al klaar liggen.

Maar ik heb het tijdsschema van RamR ook al gezien en echt alle bands die ik wil zien komen op vrijdag, achter elkaar en tegelijkertijd, dus das wel minder.
Heb me graspop kaartje ook al ...ach ja graspop it is :)

voor liefhebbers van metalcore, ik heb alle albums van Caliban voor een maat van me geupload. Dus hier kan je hem de komende 6 dagen downloaden als je wilt!

[Link niet meer beschikbaar]

Small boy, het eerste album is het bruutst!!!!!!!!!! MOSH IT UP!

ramonovietsj zei:
voor liefhebbers van metalcore, ik heb alle albums van Caliban voor een maat van me geupload. Dus hier kan je hem de komende 6 dagen downloaden als je wilt!

Small boy, het eerste album is het bruutst!!!!!!!!!! MOSH IT UP!

thx dude, al aan het downen :thumb:

btw, we houden het bij graspop gasten :D

Ja stelletje moshapen! Ik heb ff muziek van From Autumn To Ashes geupload! Downloaden die shit! Echt een super vette band!

x R

ps ze spelen 30 april ook op Groezrock!

(http://www.groezrock.be)

jaja chil gast, ik ben al aan het downloaden :p

Wohooo, jah dit jaar zal HATEBREED wederom op graspop staan!!! :D:D:D Ook terror en madball zijn van de partij. Toch nog wat hardcore gelukkig!

Weer ff een update:

Bevestigde artiesten:
Accept
Alter Bridge
Amen
Amon Amarth
Arch Enemy
Axel Rudi Pell
Behemoth
Caliban
Cephalic Carnage
Dark Tranquillity
Dio
Dragonforce
Dream Theater
Ensiferum
Enslaved
Gorefest
Grave Digger
H20
Hatebreed
Helmet
Immolation
In Flames
Iron Maiden
Kreator
Lacuna Coil
Madball
Mastodon
Megadeth
Metal Church
Murphy's Law
Nevermore
Nuclear Assault
Oceans of Sadness
Papa Roach
Peter Pan Speedrock
Primal Fear
Pro Pain
Rose Tattoo
Samael
Sick Of It All
Sirenia
Skitsoy
Slayer
Slipknot
Soilwork
System Of A Down
Terror
Within Temptation
Yngwie Malmsteen

Waar heb je dat vandaan van hatebreed! Want als er 1 band is die ik wil zien is het die band!

Laatst bewerkt:
even wachten totdat het bevestigd word, en dan misschien voor het eerst weer eens een shirt kopen van een band :p

Wordt vette shit dat Hatebreed, dat vind ik echt zo vet he... zie ook mijn sig. ;)

Whehe heb toevallig maandje geleden een hatebreed shirtje gekocht. En een in flames trui :D En daarvoor is het jaaaaren geweest dat ik een band shirt/trui gekocht had!

bijna GROEZROCK! BOY SETS FIRE, FROM AUTUMN TO ASHES, HATEBREED!!!!!

yeah:)

14 mei: Rotterdam deathfest! Komen! Alleen heeft suffocation afgezegd... fl**kers!

18 juni: Fields of Rock, Gaan! Spandoeken maken voor black sabbath met hele songteksten aangezien ozzy moet gaan zingen :D

en GMM was al bekend natuurlijk :D

Alter Bridge vindt ik echt onwijs goed.

**** yeah Epica staat er ook, nu Tristania ook nog en me weekend kan niet meer stuk :)

van het weekend 2 keer Modern Life Is War gezien.....waren super harde shows:)! Voor de rest was Boy Sets Fire super, FATA cool en veroorzaakte Hatebreed de grootste dubbele circlepit ooit. Het was weer een mooi weekendje!!!!!

Hey Ramon, je bent toch ook wel even gaan kijken bij Coheed & Cambria toch? Wereld band is dat!

Ennuh, jah Epica en Kamelot zijn ook bevestigd voor GMM. Mja, ik vind het wel ok maar had toch echt gehoopt op wat meer metalcore. Jammer, maar het is niet anders...

Trouwens een aantal recensies van jullie demo gelezen. In de aardschok en lordsofmetal. Waaren over algemeen erg postief, goed bezig kerel! :thumbs:

Laatst bewerkt:
ha Rob! Thanks voor de recensie van lords of metal...had ik nog niet gezien!
Jammer dat de nummers van het schijfje bijna een jaar geleden zijn opgenomen. Doordat we hem uiteindelijk via een vriend konden uitbrengen heeft het te lang geduurd voordat de cd uitkwam. In dat jaartje zijn we flink gegroeid, nieuwe nummer bevatten meer metal en mosh :)

Coheed trouwens 20 min van gezien, maar op een gegeven moment was die stem van de zanger echt wel irritant;). Ik moest ook werken, vandaar kon ik niet alle bands checken.

Wat vind je van de nieuwe website Rob? Die is net sinds een paar dagen in de lucht!

kus!

Terug
Naar boven