XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Zojuist nog even stukje gerend. Training volgens schema, 50 minuten met wat blokjes. Ongeveeer 8km in totaal.
 
Ik heb ervaring met de andere kant (helaas), dus ik ben nu ibuprofen aan het smeren, doe fascial release en heb zon drukpunt bandje erom gedaan. Komt nu wel vrij snel tot rust merk ik. Komende weken maar weer braaf voodoo flossen, wat oefeningetjes doen....
snowke90 had hier een interessant Athlean-X filmpje over.

Oplossing voor tennisarm of golfer's elbow zat in versterken en stabiliseren van de uiteinden van de arm middels een traject van hangoefeningen.
 
Laatst bewerkt:
Yes, thx, ik weet. Maar alsnog krijg ik er last van....Ik doe en deed hangoefeningen. En ik heb zo ongeveer alle filmpjes online erover gekeken.
 
Zo, met elleboogbandje pittige training gedaan. Door de regen gefietst zelfs. Ik voel wel dat ik met meer hardlopen een stuk moeier ben. Maar het gaat nog prima.

wu: fietsen.

sq:
5x5x127,5

bp
5x5x72,5
8x60
10x50

bor
5x5x82,5

standing calf raise
3x10x132,5

face pul
3x10x45

Planks/2point planks
2x1:40 / 2x1:20

pushups
21-16-11

skullcrushers
3x8x40

En fietsen naar huis als cooling down. Nu wat eten anders stort ik in.

ik heb nog wat zaken gemeten: (vergelijking met jaartje geleden)

benen: 64,5cm (+2)
Chest: 110 cm (+3)
Armen: 42,5 cm (+3)
Buik: 90 (+4 maar had net geluncht :fuu: )
Heupen: 108 (+2)

Qua vetpercentage ongeveer gelijk, misschien zelfs iets lager. Ben nu wel lean bulken/maingainen. Armen en benen lijken veel leaner, buik een beetje, chest en schouders ook. Bovenarmen, onderkant chest zijn hetzelfde als vorig jaar, daar zitten nog wat hardnekkige vetjes.

ik vind zelf dat ik best aardig gespierder ben geworden. Ookal vind ik het in cm niet echt veel.

p. S. Koud gemeten, wel aangespannen
 
Laatst bewerkt:
ik vind zelf dat ik best aardig gespierder ben geworden. Ookal vind ik het in cm niet echt veel.
nou dat is toch prachtig, beetje tevreden mag wel :p
 
Vandaag hardlopen, actief hersteltempo na de toch wel zware training gisteren. 9 km in 55 minuten. Goed gegeten daarna en ik voel me nu echt super. Beetje spierpijn dat ik had is ook verdwenen. Alleen die elleboog....
 
Vandaag hardlopen, actief hersteltempo na de toch wel zware training gisteren. 9 km in 55 minuten. Goed gegeten daarna en ik voel me nu echt super. Beetje spierpijn dat ik had is ook verdwenen. Alleen die elleboog....
Ik deed gisteren 9,02k in 56m, ook rustigjes aan, voelde me erna ook heerlijk.

Hoop dat die elleboog rap bijtrekt, maar het zal wel geduld vergen.
 
Nou, dat lukt niet echt met de foto’s.

17A91CD0-1EDB-400A-BE28-AFCFB00A1B5C.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Die dingen draaien automatisch?
 
Hier draait helemaal niks, en het is meeeer dan beeldvullend :haar:
Maar.... goeie midden sectie hoor, prima shape.
En ik moest even naar je eerste pagina terug: 37 kg afgevallen, dat ziet er nu heel goed uit, ben je zonder loshangend vel vanaf gekomen :thumb:
 
Ja, 37 kilo kwijt. Nu wel weer 5 er bij. Vooral spiermassa gelukkig.

Een beetje los zit mijn vel wel. Maar is niet zichtbaar tenzij ik het zou aanwijzen. Daar heb ik mazzel mee gehad.

En nee, op mijn telefoon staan de foto’s gewoon rechtop, in het topic gedraaid... nog een paar maanden bouwen, dan in april nog iets leaner worden. Met name op de laatste plekjes.
 
Nieuwe training. De Bohp is behaald Bubs !

wu: fietsen

sq:
5x5x127,5

ohp
2x5x52,5 (fuck yeah!)
5,5,4x 50 (en toen was het op)

Dl
1x5x130 en en shitload aan warmup.

Hanging leg raise
17-16-14

barbell curl
6-6-5x40

cgbp
5x5x67,5

lat pulldown
3x8x72 form kan beter

Kabels bezet, dus ik ben in een pec fy machine gaan zitten en iets van 40 kilo gedaan drie sets tot het we leeg was.

cooldown: fietsen

Lekkere training! Ik voelde me vooraf moe maar het ging eigenlijk na de eerste set squatten alleen maar beter. Die OHP is voor mij wel een mooi plafond wat is doorbroken, boven de 50! (Yay)
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend hatdlooptraining. 30 minuten rustig lopen met daarin 6 strides. Uiteindelijk was het rondje 35 minuten ofzo. En met zes sprints erin aardig pittig. Heb mijn lunch weer verdiend :eating:
 
Heute 43 minuten herstelloopje. Morgen weer naar de gym (zolang dat mag).
 
Persconferentie-training. Want ge wit nooit nie!

wu:fietsen

incline bp
3x8x62,5

assisted pullups
3x5xbw-8 ( bijna op bodyweight zonder pijn aan de brachialis! Almost there!)

paused 1ct bp
3x8x62,5
10x50 & 16x40

rdl
5x5x100

db ohp
10-10-8-8-8x20

hyperextension
3x12xbw+20

db curls
Skipped want tenniselleboog

weighted crunches
20-15-15 be+15

cooldown: fietsen door de zeikende regen en hagel.
 
Hardlooptraining. 11km in 1:03 uur. Easy run met daarin 8 intervals. Gem hartslag 131. Volgende week time trial. Dan kan ik zien of ik sneller geworden ben afgelopen weken. Voelt wel zo.
 
Back
Naar boven