XXL Nutrition

SpectraElse's log - teleurstelling...

Ten eerste welkom en succes, volgens mij heb ik al eens een post van je voorbij zien komen.
Daarnaast leiden er meerdere wegen naar Rome ;)
Maak een voedingsschema waar jij je lekker bij voelt en ga desnoods experimenteren met verschillende producten, iedereen reageert overal anders op.
Ik vind wel je maaltijd na je training aan de kleine kant, misschien een idee om je lunch en de maaltijd na je training wat anders te verdelen? Of gewoon wat extra's pakken na je training als dit in je schema past.

Spierpijn is te minimaliseren door goede voeding, maar zelfs met spierpijn zou je kunnen trainen.
Misschien niet heel erg fijn, maar het kan zeker :p

Kip was over datum? ;o

Ik zou je topic titel veranderen, teleurstelling is niet echt een positief punt. Deze lifestyle gaat om gezond, sterk en positief te worden en geen zelfmedelijden te hebben.

Ow en uuh, would hit.

• Topic Starter Topic Starter
Vw

Laatst bewerkt:
heb die foto's hier ook al eens zien passeren denk ik :)
buik ziet er een stuk strakker uit voor een maandje te trainen alleszins

af en toe kotsen hoort inderdaad eenmaal bij deze lifestyle, misschien gewoon iets verkeerds gegeten ofzo (niet meer vers)?
spierpijn is vrij normaal 2-3 dagen na je workout...

Sinds wanneer is het normaal om te kotsen??? Hoort bij de lifestyle?

Je hebt gewoon de griep gehad! Of iets verkeerd gegeten. Komt wel weer goed.

Waarschijnlijk iets van voedselvergiftiging. Het is heus niet zo dat als je kwark eet dat je spontaan moet overgeven.
Tenzij je natuurlijk één of andere allergie hebt. Daar kan je voor langs de dokter gaan & testen doen dacht ik.

btw: ga je hell93 achterna?

Waarschijnlijk iets van voedselvergiftiging. Het is heus niet zo dat als je kwark eet dat je spontaan moet overgeven.
Tenzij je natuurlijk één of andere allergie hebt. Daar kan je voor langs de dokter gaan & testen doen dacht ik.

btw: ga je hell93 achterna?

Al een paar dagen niks gelezen van die muts. Waar is ze gebleven?

Terug
Naar boven