- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Hoop het niet, dat zou wel lame zijn aangezien we een camera meenemen zouden nemen..Waarschijnlijk gewoon een zwerver die je zodra je 'inbreekt' je anaal gaat grijpen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop het niet, dat zou wel lame zijn aangezien we een camera meenemen zouden nemen..Waarschijnlijk gewoon een zwerver die je zodra je 'inbreekt' je anaal gaat grijpen.
Hoop het niet, dat zou wel lame zijn aangezien we een camera meenemen zouden nemen..

Hoop het niet, dat zou wel lame zijn aangezien we een camera meenemen zouden nemen..
Wij wonen ook op een oude begraafplaats, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.
7 Jaar oud en dan al aan de paddo's...Zal ik je nog eens wat gekkers vertellen. Toen m'n opa overleed hebben wij veel spullen gekregen. M'n opa dronk altijd uit hetzelfde whiskyglas. Op een middag zat ik tv te kijken (was 7 ofzo), zweefde dat whiskyglas door de kamer!
. Nee maar het glas zweefde en viel voor me kapot op de grond.Als dat soort shit in mijn huis zou gebeuren zou ik dus echt verhuizen, no way dat je ooit meer normaal slaapt daar.![]()

Ik leerde toen al van m'n mama dat ik geen paddestoelen mocht eten hoor. Nee maar het glas zweefde en viel voor me kapot op de grond.
Tja als ik super veel smoke dan zie ik soms ook wel rare sjit gwn denkik dat iemand mij besluipt ofzo maar dat is meer paranoia![]()
bij ons in huis gaat de deur soms zomaar open, ik weet zeker dat er geesten in mn huis komen want er is ook een kerkhof in mijn straat. soms krijg ik ook zomaar in 1x een rilling over mn lichaam echt heel bizar dan weet ik zeker dat er een geest bij me in de buurt is. maar soms ben ik geil, maar als ik daaraan denk dan durf ik me niet af te trekken omdat ik bang ben dat er geesten mee kijken.