MuscleMeat

Spoken?

Nou, aangezien niemand het hier al heeft gedaan doe ik het maar. Voor dit soort situaties heb je maar een oplossing !!
who you're gonna call?[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Wij wonen ook op een oude begraafplaats, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.

Zal ik je nog eens wat gekkers vertellen. Toen m'n opa overleed hebben wij veel spullen gekregen. M'n opa dronk altijd uit hetzelfde whiskyglas. Op een middag zat ik tv te kijken (was 7 ofzo), zweefde dat whiskyglas door de kamer!
7 Jaar oud en dan al aan de paddo's...

Laatst bewerkt:
Als dat soort shit in mijn huis zou gebeuren zou ik dus echt verhuizen, no way dat je ooit meer normaal slaapt daar.:roflol:

[link niet meer beschikbaar]

Check it out. Duurt wel lang, maar wel de moeite waard voor sommigen.

Who you gonna call?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit: zag de spoiler niet :(

ik vind het juist gezellig als er geesten zijn om de een of andere manier :o

Tja als ik super veel smoke dan zie ik soms ook wel rare sjit gwn denkik dat iemand mij besluipt ofzo maar dat is meer paranoia :D

Weet je zeker dat het een geest was en niet je vader in zijn zondags kleding?
kkk-robe-l.jpg

Ik leerde toen al van m'n mama dat ik geen paddestoelen mocht eten hoor:o. Nee maar het glas zweefde en viel voor me kapot op de grond.

En jij vond dat normaal? Nooit niks aan gedaan? Niet gek geworden? Beginnen twijfelen aan de realiteit?

bij ons in huis gaat de deur soms zomaar open, ik weet zeker dat er geesten in mn huis komen want er is ook een kerkhof in mijn straat. soms krijg ik ook zomaar in 1x een rilling over mn lichaam echt heel bizar dan weet ik zeker dat er een geest bij me in de buurt is. maar soms ben ik geil, maar als ik daaraan denk dan durf ik me niet af te trekken omdat ik bang ben dat er geesten mee kijken.

:roflol::roflol::roflol:

Toen ik nog niet wist wat slaapverlamming inhield, maakte ik ook allerlei creepy dingen mee. Nu weet ik ervan, dus schrik niet meer.

Ik ben heel sceptisch en geloof niet in geesten oid, al heb ik echter wel twee keer aparte dingen meegemaakt. Beide keren was in hetzelfde gebouw, in me eentje, waar ik altijd reperteer op de piano. Eén keer was het zo dat er zomaar een vaas omviel, uit het niets. Andere keer was ik aan het spelen, totdat opeens een kaars aanstond, die anders nooit aanstaat. Kan er nu van alles over gaan denken, maar daarmee maak je jezelf gek. Het is voor mij iig onverklaarbaar. :o

Terug
Naar boven