kareldeboer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb 1 keer wat zieks meegemaakt wat ik totaal niet snapte.
Het was voor het uitgaan we liepen over straat en ik moest een scheet geven als een mother****er. Ik had al een beetje zo een gevoel van dit is niet goed.
Maar ik dacht **** it. ik laat een ruft, niet normaal. Ik voelde dat me hele broek vol zat.
Dus ik zeg tegen mijn maat de het niet goed zat en dat ik naar huis moest. Ik dus naar huis. Eindelijk aangekomen trok ik mijn broek omlaag en keek wat de schade was. Helemaal niks aan de hand! Geen eens een klein remspoortje.
Ik begreep er geen moer van.
Dit is ook ziek: terwijl ik dit aan het typen was loopt mijn manager langs(die vandaag jarig is) en hij mompelt in zichzelf: heb ik taart gekocht eet niemand het op.
Dus ik ga met een collega van me naar de keuken taart halen(want daar staat het altijd) staat er geen taart..
Ik vraag mij dus af. Heeft een geest alles opgegeten of zal het die volgevreten trommel die tegenover mij zit geweest zijn?
Freaky shit!
Het was voor het uitgaan we liepen over straat en ik moest een scheet geven als een mother****er. Ik had al een beetje zo een gevoel van dit is niet goed.
Maar ik dacht **** it. ik laat een ruft, niet normaal. Ik voelde dat me hele broek vol zat.
Dus ik zeg tegen mijn maat de het niet goed zat en dat ik naar huis moest. Ik dus naar huis. Eindelijk aangekomen trok ik mijn broek omlaag en keek wat de schade was. Helemaal niks aan de hand! Geen eens een klein remspoortje.Ik begreep er geen moer van.
Dit is ook ziek: terwijl ik dit aan het typen was loopt mijn manager langs(die vandaag jarig is) en hij mompelt in zichzelf: heb ik taart gekocht eet niemand het op.
Dus ik ga met een collega van me naar de keuken taart halen(want daar staat het altijd) staat er geen taart..

Ik vraag mij dus af. Heeft een geest alles opgegeten of zal het die volgevreten trommel die tegenover mij zit geweest zijn?
Freaky shit!

Na een minuutje kon ik me pas weer bewegen.
)