XXL Nutrition

Spoken?

Ik heb 1 keer wat zieks meegemaakt wat ik totaal niet snapte.

Het was voor het uitgaan we liepen over straat en ik moest een scheet geven als een mother****er. Ik had al een beetje zo een gevoel van dit is niet goed.
Maar ik dacht **** it. ik laat een ruft, niet normaal. Ik voelde dat me hele broek vol zat.:fuu: Dus ik zeg tegen mijn maat de het niet goed zat en dat ik naar huis moest. Ik dus naar huis. Eindelijk aangekomen trok ik mijn broek omlaag en keek wat de schade was. Helemaal niks aan de hand! Geen eens een klein remspoortje.
Ik begreep er geen moer van.

Dit is ook ziek: terwijl ik dit aan het typen was loopt mijn manager langs(die vandaag jarig is) en hij mompelt in zichzelf: heb ik taart gekocht eet niemand het op.
Dus ik ga met een collega van me naar de keuken taart halen(want daar staat het altijd) staat er geen taart..???
Ik vraag mij dus af. Heeft een geest alles opgegeten of zal het die volgevreten trommel die tegenover mij zit geweest zijn?

Freaky shit!

Ik heb 1 keer wat zieks meegemaakt wat ik totaal niet snapte.

Het was voor het uitgaan we liepen over straat en ik moest een scheet geven als een mother****er. Ik had al een beetje zo een gevoel van dit is niet goed.
Maar ik dacht **** it. ik laat een ruft, niet normaal. Ik voelde dat me hele broek vol zat.:fuu: Dus ik zeg tegen mijn maat de het niet goed zat en dat ik naar huis moest. Ik dus naar huis. Eindelijk aangekomen trok ik mijn broek omlaag en keek wat de schade was. Helemaal niks aan de hand! Geen eens een klein remspoortje.
Ik begreep er geen moer van.

Dit is ook ziek: terwijl ik dit aan het typen was loopt mijn manager langs(die vandaag jarig is) en hij mompelt in zichzelf: heb ik taart gekocht eet niemand het op.
Dus ik ga met een collega van me naar de keuken taart halen(want daar staat het altijd) staat er geen taart..???
Ik vraag mij dus af. Heeft een geest alles opgegeten of zal het die volgevreten trommel die tegenover mij zit geweest zijn?

Freaky shit!

Nee, je bent gewoon chronisch wappie.

20 jaar en in spoken geloven. Only on dbb!

Nu sbs kijken... slaap je helemaal niet meer!

heb ik ook gezien jah, ik geloof er wel in maar zodra er een priester dat huis binnenstapt ben ik er klaar mee. net alsof dat soort dingen altijd maar met religie te maken hebben, heel wazig is die link......

Ik geloof er niet in, ik wil er ook niet in geloven. Je maakt jezelf alleen maar bang met dingen die er niet zijn. weer een probleem erbij.. alsof die er nog niet genoeg zijn.

Zo'n stoornis heb ik ook, licht tenminste. Wist nooit wat het was totdat ik er iets over zag op Discovery. Ik werd wel eens wakker, trilde dan en het voelde alsof er iemand in de kamer was. Kon niet bewegen, echt lijp. Als Indo denk je meteen aan paranormale shit, vrij normaal in onze cultuur. Tot ik die docu dus zag...

Blijkt dat veel 'alien abduction' zaken ook voorkomen bij mensen die een bepaalde slaapstoornis hebben.
ik heb ook een keer gehad dat ik snachts naar de wc wou, me bed uitwou klimmen maar had het gevoel dat iemand me hand vasthad en me terugtrok wazig was dat:o

Kijk ik weet niet of er spoken bestaan of niet. Het zou zomaar kunnen, maar tot die tijd probeer ik mezelf eerst te vinden in de meest rationele oplossingen. Ik heb ook al enkele keren hetzelfde meegemaakt als de topic starter. Mijn broertje trouwens ook.

Ikzelf was een keertje ontzettend moe en toen ging ik slapen. Ik was in een soort van half-slaap toen ik even mijn ogen open deed, en een jongen van rond de 20 met gekanteld hoofd mij zag aankijken op 20cm afstand van mijzelf. Een soort gelijk verhaal was toen ik een grote leeuwenkop voor me zag. Even schrikken natuurlijk (waarom zijn het trouwens altijd ouwe wijven, donkere mannen die in je kamer komen verschijnen en nooit eens een lekker wijf).

Mijn broertje zelf heeft meermalen meegemaakt dat hij ons (mijzelf, vader) zag rondlopen in zijn kamer en daarom geirriteerd zei dat wij moesten oprotten en met een kussen gooide terwijl het eigenlijk half 5 sochtends was en iedereen nog in bed lag.

Ik heb ook wel eens gehad dat ineens zomaar een deur dichtklapte voor de ogen van mij en mijn broer. Ik zou dit allemaal aan geestverschijningen kunnen toeschrijven. Maar het is waarschijnlijker dat het om slaap hallucinaties gaat in een gewaakte toestand en in het geval van de deur: de wind.

Zo'n stoornis heb ik ook, licht tenminste. Wist nooit wat het was totdat ik er iets over zag op Discovery. Ik werd wel eens wakker, trilde dan en het voelde alsof er iemand in de kamer was. Kon niet bewegen, echt lijp. Als Indo denk je meteen aan paranormale shit, vrij normaal in onze cultuur. Tot ik die docu dus zag...

Blijkt dat veel 'alien abduction' zaken ook voorkomen bij mensen die een bepaalde slaapstoornis hebben.

Ik heb een keer gehad dat ik wakker werd en helemaal verlamd was. Ik probeerde mijn arm op te tillen om mijn hoofd van mijn kussen te liften. Lukte echt niet :eek: Na een minuutje kon ik me pas weer bewegen.

Ik had daarvoor wel een erg vreemde droom gehad en was daar wakker door geworden. Mijn lichaam was gewoon nog niet wakker maar mijn bewustzijn wel.

Nooit meer gehad verder.

Ja dat is best eng ja. slaapverlamming, heb ik ook wel eens gehad. Gelukkig had je de milde variant. Er zijn ook gevallen bekend dat men een zogehete succubus ziet (lees hallucineert) : een of andere vrouw die op je borst gaat zitten :s

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een keer gehad dat ik wakker werd en helemaal verlamd was. Ik probeerde mijn arm op te tillen om mijn hoofd van mijn kussen te liften. Lukte echt niet :eek: Na een minuutje kon ik me pas weer bewegen.

Ik had daarvoor wel een erg vreemde droom gehad en was daar wakker door geworden. Mijn lichaam was gewoon nog niet wakker maar mijn bewustzijn wel.

Nooit meer gehad verder.

Dit heeft wel te maken met je slaap. Heb ik ook wel eens gehad. Heb ik wel eens iets over gelezen. Dan is je geest wakker laat maar zeggen, maar je lichaam slaapt nog.

Ik heb eigenlijk alleen maar meegemaakt dat er midden in de nacht opeens wat omvalt, zoals pas nog de buggy van mijn zoontje die al bijna een weeg opgeklapt in de hal stond. t*ring klap, sprong gelijk mijn bed uit en stond voor ik het goed en wel besefte aan het bed van mijn zoontje (zal wel instinct zijn om als eerste bij je kind te gaan kijken). Daarna mijn hele huis doorgelopen om te kijken wat het was geweest tot ik in de hal de buggy zag liggen. ???

Ook heeft mijn vriendin een keer zo'n slaapverlamming gehad. Kon zich niet bewegen en zag een man op de overloop die een pistool de slaapkamer in richtte. :eek:

True story.

Ik liep een keer over straat op huis aan om half 4 ofzoiets, kom ik langs een lantaarnpaal staat daar 1 of andere gozer met een capuchon op tegenaan, kon zn gezicht niet zien.
Dus ik loop erlangs, zie ik 20 meter verderop diezelfde gozer met dezelfde kleren en in dezelfde houding tegen een andere lantaarnpaal staan terwijl ik hem helemaal niet voorbij me heb zien komen, en achter me stond ie niet meer.
Ik had wel goed gezopen maar ik nam toch geen risico en rende gelijk de andere kant op.:o

Ik ben me ook een keer leip geschrokken, min of meer op dezelfde manier. Alleen ging het bij mij zeer zeker niet om een spook. Ik fietste van een avondje stappen naar huis toe, en het was dus zeker al een uur of 3 's nachts geweest. Staat me daar toch een oude opa onder een lantaarnpaal te schoffelen. Ik dacht echt 'wtf'.

(eigenlijk geen reden om te schrikken, maar was behoorlijk vreemd om iemand rond die tijd te zien schoffelen. Wellicht had de drugs die ik toentertijd gebruikte er ook wat mee te maken :P)

Ik ben me ook een keer leip geschrokken, min of meer op dezelfde manier. Alleen ging het bij mij zeer zeker niet om een spook. Ik fietste van een avondje stappen naar huis toe, en het was dus zeker al een uur of 3 's nachts geweest. Staat me daar toch een oude opa onder een lantaarnpaal te schoffelen. Ik dacht echt 'wtf'.

(eigenlijk geen reden om te schrikken, maar was behoorlijk vreemd om iemand rond die tijd te zien schoffelen. Wellicht had de drugs die ik toentertijd gebruikte er ook wat mee te maken :P)
Doet me denken aan een goede vriend van me, die had teveel paddos geslikt en zag toen kabouters in de bosjes lopen.
Heb zelden iemand zo agressief bosjes zien vernielen. :D

1 keer een refelectie van een persoon gezien alsof er net iemand achter me aanliep terwijl der niemand anders was dan mijzelf. (was in andere kleuren ook dan ik gekleed was.)

yep dit soort dingen heb ik ook al eens meegemaakt, als je dan wakker schrikt denk je dat het er nog is :P wel eens zo me nest uitgesprongen omdat er een spin bovenop me deken zat van een meter doorsnee en ook dat ik belaagd werd door een zwerm insecten die achter me bed vandaan kwamen

Ja dat is best eng ja. slaapverlamming, heb ik ook wel eens gehad. Gelukkig had je de milde variant. Er zijn ook gevallen bekend dat men een zogehete succubus ziet (lees hallucineert) : een of andere vrouw die op je borst gaat zitten :s

en je verkracht, volgens de mythe

Terug
Naar boven