- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan jij er zo zeker van zijn dat ze niet bestaan, omdat je ze niet kan zien wil nog niet zeggen dat ze niet bestaan.Ongelooflijk, volwassen mensen die in spoken geloven. Het menselijk ras heeft nog een lange weg te gaan..
Zal ik je nog eens wat gekkers vertellen. Toen m'n opa overleed hebben wij veel spullen gekregen. M'n opa dronk altijd uit hetzelfde whiskyglas. Op een middag zat ik tv te kijken (was 7 ofzo), zweefde dat whiskyglas door de kamer!

Hoe kan jij er zo zeker van zijn dat ze niet bestaan, omdat je ze niet kan zien wil nog niet zeggen dat ze niet bestaan.
Net als een God, je kunt niet bewijzen dat hij bestaat, maar ook niet dat hij niet bestaat.

Hoe kan jij er zo zeker van zijn dat ze niet bestaan, omdat je ze niet kan zien wil nog niet zeggen dat ze niet bestaan.
Net als een God, je kunt niet bewijzen dat hij bestaat, maar ook niet dat hij niet bestaat.

Ja uiteraard, net zoals kabouters, eenhoorns, vliegende spaghetti monsters, elfjes, paarse apen met 9 armen op mars, enz.
![]()
Zolang je als een mens denkt kun je er nooit geheel zeker van zijn... sommige dingen kunnen ons brein gewoon niet bevatten, en zolang je er geen bewijzen voor hebt, blijft het altijd theorie.
Zolang je als een mens denkt kun je er nooit geheel zeker van zijn... sommige dingen kunnen ons brein gewoon niet bevatten, en zolang je er geen bewijzen voor hebt, blijft het altijd theorie.
Kunnen jullie mij bijv. uitleggen hoe niets in iets veranderd?
eg hoe is het heelal ontstaan, wat was er voor de oerknal bijv., hoe heeft het kunnen ontstaan, waar is het begin van alles, waar is het einde van het heelal?
Ik zeg overigens niet dat ze bestaan, maar zolang er geen bewijs is dat het niet zo is, sta ik overal voor open, ook al is het highly unlikely dat ze wel bestaan.

En je had zeker net zelf ook whiskey gedronken,moet je niet doen als je 7 bent !
ga je raare dingen zien....
Wat een onzin kerel...mag ook hopen dat je grapjes maakt.

Gast, waarom zou ik daar grapjes overmaken? Nu maak je het belachelijk totdat je het zelf een keer meemaakt dan piep je wel anders.
Wij wonen naast een kerk en je hebt hier een kerkplein, en vroeger gingen ik en m'n broertje altijd voetballen op het kerkplein. Op een middag waren we daar aan het voetballen ineens schrikt m'n broertje dat er een kerel bij de kerkklok zat. Ik kijken ik zag het ook en toen verdween die gedaante in de klok zelf. Hier gebeuren vage dingen hoor![]()

)bij ons in huis gaat de deur soms zomaar open, ik weet zeker dat er geesten in mn huis komen want er is ook een kerkhof in mijn straat. soms krijg ik ook zomaar in 1x een rilling over mn lichaam echt heel bizar dan weet ik zeker dat er een geest bij me in de buurt is. maar soms ben ik geil, maar als ik daaraan denk dan durf ik me niet af te trekken omdat ik bang ben dat er geesten mee kijken.

Het is toch vreemd dat het altijd dezelfde mensen zijn die zulke dingen meemaken. Waarom maak ik zoiets nu nooit mee? (zelfs met drugs op is het me nog nooit gelukt om zulke dingen te zien, wellicht eens met Marky contact opnemen voor het zwaarde spul)
. (wel geen aanrader
)Ga eens naar de apotheek en vraag achter Diphenhydramine, neem er zo'n 20 van en grellige dingen zul je zien. (wel geen aanrader
)
)Heb nooit wat raars meegemaakt, enkel een keer ijlen omdat ik paracetemol en nog een ander pilletje vlak na elkaar had ingeslikt toen ik hele hoge koorts had. Ging op de bank staan. M'n handen bij m'n moeder der ogen houden en zeggen dat ik het allemaal goed zou maken. En verder het gevoel dat ik geen adem kon halen en stikte, en ik zag dan elke keer de bovenkant van een stoomlocomotief voor me terwijl ik stikte. En nog wat andere vage dingen...
Spoken etc. geloof ik niet in.
[link niet meer beschikbaar]
Check it out. Duurt wel lang, maar wel de moeite waard voor sommigen.
.