Jullie zien dit allemaal wel dagelijks, ik kreeg een advertentie blaadje in de brievenbus van fitness centrum Sportcity, waar een heel artikel over luxieuze sauna's stonden die ze daar hebben, met enkele leuke uitspraken erin verwerkt
(Nee, geen verkapt kijk-mij-hardcore-zijn-en-zij-niet topic
):
"Veel mensen houden van beweging, maar het moet wel leuk blijven. Daarom vind je bij ons geen spierbundels."
"Bij sportcity hoef je niet sportief te zijn en heb je geen uren in de week nodig om fitter te worden."

Nou ben ik met mijn 80kg nog lang geen spierbundel en kan deze sportschool me ook weinig schelen maar ik vond het toch wel lachen om te lezen, alsof sterkere en grotere mensen ineens ongezellig zijn

(Nee, geen verkapt kijk-mij-hardcore-zijn-en-zij-niet topic
): "Veel mensen houden van beweging, maar het moet wel leuk blijven. Daarom vind je bij ons geen spierbundels."
"Bij sportcity hoef je niet sportief te zijn en heb je geen uren in de week nodig om fitter te worden."

Nou ben ik met mijn 80kg nog lang geen spierbundel en kan deze sportschool me ook weinig schelen maar ik vond het toch wel lachen om te lezen, alsof sterkere en grotere mensen ineens ongezellig zijn