XXL Nutrition

Sportcity: "Bewegen moet wel leuk blijven, daarom bij ons geen spierbundels"

AlexT

Huge Freak
Waardering
0
Jullie zien dit allemaal wel dagelijks, ik kreeg een advertentie blaadje in de brievenbus van fitness centrum Sportcity, waar een heel artikel over luxieuze sauna's stonden die ze daar hebben, met enkele leuke uitspraken erin verwerkt:D (Nee, geen verkapt kijk-mij-hardcore-zijn-en-zij-niet topic:p ):

"Veel mensen houden van beweging, maar het moet wel leuk blijven. Daarom vind je bij ons geen spierbundels."

"Bij sportcity hoef je niet sportief te zijn en heb je geen uren in de week nodig om fitter te worden."

:roflol::roflol::roflol:

Nou ben ik met mijn 80kg nog lang geen spierbundel en kan deze sportschool me ook weinig schelen maar ik vond het toch wel lachen om te lezen, alsof sterkere en grotere mensen ineens ongezellig zijn???:D

Belachelijk!!! Over discriminatie gesproken zeg. Dus als je jaren daar traint en een degelijk fysiek heb opgebouwd, wordt je gewoon op straat geflikkerd.

Mag aannemen dat niemand van dbb er meer gaat trainen. Triest zoiets.

Bij ons worden cardiogay's gediscrimineerd. Dumbbells tot 75 kg ed...

Uitbater is dan ook Siggy Segers, die kan je dus wel hardcore noemen :thumbup:

Yeah idd, je word vierkant uitgelachen bij ons als je met dat soort praktijken aankomt.
Ik zie mijn gymleider al staan:roflol:

wat een sneuheid:eek:

ja idd ben ik het ook mee eens! je kan slapende fit worden echt geen uren voor in de gym voor nodig

och eigenlijk heb je helemaal geen gym nodig!

kunnen zo net zo goed stoppen met die gym

jesus...

AlexT zei:
"Veel mensen houden van beweging, maar het moet wel leuk blijven. Daarom vind je bij ons geen spierbundels."

"Bij sportcity hoef je niet sportief te zijn en heb je geen uren in de week nodig om fitter te worden."

Het eerste zinnetje is bedoeld om de gebruikers buiten te houden.

Het tweede zinnetje is bedoeld om gemakszuchtige eendagsvliegen aan te trekken.

Idd, van die eendagsvliegen heb je lekker een maand contributie terwijl je er geen reet voor hoeft te doen. trieste tent.

OMG ... Bashen die handel ... zullen we met heel DBB die gym eens ff gaan slopen ?

Breezerschool:thumbdown:

wat is hun slogan...?? "obesitas..zo slecht nog niet"...???

Ik ken een hele grote sportschool die als slogan heeft: 'sporten zoals jij dat wilt'.

In een interview zei de eigenaar: 'Bij ons sport je zoals jij dat wilt. Op jouw manier. Iedereen sport op z'n eigen tempo en op z'n eigen manier. Je ziet hier mensen die verschillende sporten beoefenen en samen aan de bar kletsen!
Dat betekent dus dat we geen bodybuilder-types over de vloer krijgen.'

Op die sportschool zijn zichtbare tatoeages verboden alsmede hemdjes zonder mouwen en 'krachtuitstotingen'.

Opa, dat is toch wel een leuke gym voor als je op pensioen bent, niet?

Het is soms ook moeilijk om gasten te overtuigen dat je van Bodypump heel erg breed wordt, hehehehe:D

Terug
Naar boven