AndroidHealthClinic

Sportcity: "Bewegen moet wel leuk blijven, daarom bij ons geen spierbundels"

Ik heb trouwens hetzelfde te horen gekregen toen ik vroeg waarom ze maar zo weinig dumbbells hebben en geen losse barbell/squat rek/'bench rek'

Vandaag lekker getraind bij Sportcity Den Haag. Eerst 40 minuten geouwehoerd met de balie medewerkster, daarna 20 minuten met de instructeur en daarna nog 5 minuten body combat gedaan. Tja het moet allemaal wel leuk blijven. Misschien dat ik van de instructeur mag opvoeren naar 10 minuten de komende maanden, maar moet gelijk gas terugnemen als het niet meer leuk blijft.

Toppertje dat Sportcity, lekker uitzakken met zijn allen.

EricR zei:
Vandaag lekker getraind bij Sportcity Den Haag. Eerst 40 minuten geouwehoerd met de balie medewerkster, daarna 20 minuten met de instructeur en daarna nog 5 minuten body combat gedaan. Tja het moet allemaal wel leuk blijven. Misschien dat ik van de instructeur mag opvoeren naar 10 minuten de komende maanden, maar moet gelijk gas terugnemen als het niet meer leuk blijft.

Weet je zeker dat je niet overtraint Eric?

Voel me wel een beetje moe inderdaad, maar kan ook van omkleden komen natuurlijk. Ook dat blijft leuk bij Sportcity, de instructeur helpt je daarbij. Voelde me weer 3 jaar oud, alsof je aangekleed wordt door je moeder. Alleen hoefde ik vroeger nooit te bukken, dat is minder leuk bij Sportcity.

EricR zei:
Voel me wel een beetje moe inderdaad, maar kan ook van omkleden komen natuurlijk. Ook dat blijft leuk bij Sportcity, de instructeur helpt je daarbij. Voelde me weer 3 jaar oud, alsof je aangekleed wordt door je moeder. Alleen hoefde ik vroeger nooit te bukken, dat is minder leuk bij Sportcity.

Ja, niks gaan forceren natuurlijk, want het moet allemaal wel leuk blijven. Over enkele maandjes zou je misschien wel eens aan de apparaten mogen ruiken, om wat massa te pakken. Tussen de 12 en 15 herhalingen, moet je aanhouden.

thank god for ampes

EricR zei:

EricR zei:

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk blijven = zakken vullen. Zeker ook een bar waar je de zoute koekjes en versnaperingen kunt halen.

Marky zei:
Leuk blijven = zakken vullen. Zeker ook een bar waar je de zoute koekjes en versnaperingen kunt halen.
En cola/sprite/fanta/20 soorten Tönisteiner/100 soorten koffie.

Bij ons toch:o
Hoor je die huisvrouwtjes:"Ooooooooooooh, Debbie, nu hemme we toch goed getraind he"

"Jaaaaaa Cindy, we hemme ozze Cola dik verdiend!!!"

:rolleyes:

dit is nog erger dan de discriminerende vacatures in de dagbladen

akiraC zei:
En cola/sprite/fanta/20 soorten Tönisteiner/100 soorten koffie.

Bij ons toch:o
Hoor je die huisvrouwtjes:"Ooooooooooooh, Debbie, nu hemme we toch goed getraind he"

"Jaaaaaa Cindy, we hemme ozze Cola dik verdiend!!!"

:rolleyes:
LMFAO!!!!!!!!!!:roflol:!!!bij ons gooien ze een oranje AA drin met een koffie verkeerd:p

heb vandaag ook weer eens getrained

de 1,5 kg dumbbells weer uit het rek gehaalt ( hadden ze in een verdom hoekje gezet. Want zware gewichten doen ze niet meer aan, laat staan losse dumbbells )

en toch zeker 30 sec lang gecurlt

edit mars

heb ongeveer 3 reps eruitgepesrt 10 sec per rep en toen vind ik het niet meer leuk( gezellig )k dus ben gegaan

Laatst bewerkt:
Geef nou maar toe dat het krap 12 herhalingen waren "Markywannabee".

benchMarc zei:
Dat is ook gewoon. Het gros van de bodybuilders zijn een bunch 'o grafpaupers vol met tattoo's, kettingen en intimiderende blikken. Dat er hier voornamelijk een boel members actief zijn die niet precies aan dat beeld voldoen wil niet zeggen dat dat in de praktijk ook zo is. De meeste gastuh willuh zo breed als uhn stier worduh!!! Dat soort lui willen ze gewoon weren. Daar moeten de goede dus ook onder lijden ja.
Eigenlijk hebben we dus het zelfde probleem als marokkanen...

bench traint misschien in de verkeerde gym. Bij Kneets trainen toch behoorlijk wat grote gasten, maar daar lopen weinig stereotype BB-ers tussen zoals hij het nu afschildert.

Natuurlijk lopen er wat gasten rond met foute broeken en foute heuptasjes, maar die lopen eerder voor lul dan dat ze intimiderend overkomen. Het gros traint gewoon en over het algemeen hangt er een goede sfeer, beter dan bij flashy gyms waar de meeste met hun neus in de lucht lopen. Hautain gedrag, terwijl ze er uit zien als hobbezak of gespierde spijker.

EricR zei:
bench traint misschien in de verkeerde gym. Bij Kneets trainen toch behoorlijk wat grote gasten, maar daar lopen weinig stereotype BB-ers tussen zoals hij het nu afschildert.

Natuurlijk lopen er wat gasten rond met foute broeken en foute heuptasjes, maar die lopen eerder voor lul dan dat ze intimiderend overkomen. Het gros traint gewoon en over het algemeen hangt er een goede sfeer, beter dan bij flashy gyms waar de meeste met hun neus in de lucht lopen. Hautain gedrag, terwijl ze er uit zien als hobbezak of gespierde spijker.
:p bench trained bij de dansschool remeber:D

En bij de dansschool trainen dus foute paupers met grote kettingen? Zal dan wel liggen aan de omgeving, hier in Den Haag ken ik redelijk wat gyms van binnen maar er zijn geen gyms te vinden waar je een meerderheid van het stereotype vind dat bench beschrijft.

EricR zei:
En bij de dansschool trainen dus foute paupers met grote kettingen? Zal dan wel liggen aan de omgeving, hier in Den Haag ken ik redelijk wat gyms van binnen maar er zijn geen gyms te vinden waar je een meerderheid van het stereotype vind dat bench beschrijft.
bench moet gewoon bij de jack van de steen gym gaan trainen

dan gaat hij de 2e fase in van zijn transformatie

dansschool gyms zijn de anita en jhonnie gyms, dus veel kettingen:cool: en shit

Terug
Naar boven