- Waardering
- 116
En in Limburg?ikke 20 zei:dan zijn wij belgen goed bevoorbeeld want hier in Antwerpen heb je zeker 15 hardcore gyms en natuurlijk 50 fitnessen ook![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En in Limburg?ikke 20 zei:dan zijn wij belgen goed bevoorbeeld want hier in Antwerpen heb je zeker 15 hardcore gyms en natuurlijk 50 fitnessen ook![]()

EricR zei:Net me ff aangemeld bij Sportcity Den Haag, sporten moet wel leuk blijven mensen.
akiraC zei:

Markywannabee zei:ik denk dat ik ook een moderne gym begin
kvk inschrijving en dan een advertentie
"schrijf je nu in bij de new Sport activiti fit style gym
maar 80 euro in de maand en je ben gezond bezig
je hoeft je alleen in te schrijven en je word vanzelf fit "
er komt dus geen echte gym maar alleen een kvk kinschrijving en mensen kunnen dan zeggen ik ben lid van een gym

Mars zei:Hetzelfde als die domme huisvrouwen bang zijn om net als een bodybuildster te worden. afschieten die luie h**ren.
En dat ze bang zijn om net als een bodybuildster te worden is alleen maar onwetendheid... ieder z'n eigen ding toch
ikke 20 zei:dan zijn wij belgen goed bevoorbeeld want hier in Antwerpen heb je zeker 15 hardcore gyms en natuurlijk 50 fitnessen ook![]()

akiraC zei:Ik wil ook een hardcore gym
De hardcoreste gym in mijn regio is Eurofit (ja je hoort het al, "fit")
en die heeft zelfs geen squatrek, en dumbbells tot maar 40kg

Ow?gixer zei:akiraC vanwaar ben jij? ik train namelijk bij eurofit, ze hebben daar wel een squat rek en dumbbells over de 50kg...
of het moet natuurlijk ne andere eurofit zijn![]()
Ja, ik curl met twintigers, "Mars"Mars zei:Net alsof jij al dumbbells van 20 kilo kan hanteren "akiraC".
ikke 20 zei:heb je in nederland dan geen " gym's"
er zijn een pak meer wedstrijdatleten in nederland dan in belgie hoor en die trainen toch niet allemaal bij kneets é?
AlexT zei:Gelukkig train ik in een redelijk hardcore gym, squatrack, genoeg schijven, db's tot 76kg (niet dat ik die al nodig heb), wel een trilplaat en fitness instructeurs maar ook een serieuze instructeur, namelijk Khalid - mr universe.

Man-Mountain zei:

akiraC zei: