XXL Nutrition

Sportcity: "Bewegen moet wel leuk blijven, daarom bij ons geen spierbundels"

Net me ff aangemeld bij Sportcity Den Haag, sporten moet wel leuk blijven mensen.

ik denk dat ik ook een moderne gym begin

kvk inschrijving en dan een advertentie

"schrijf je nu in bij de new Sport activiti fit style gym

maar 80 euro in de maand en je ben gezond bezig

je hoeft je alleen in te schrijven en je word vanzelf fit "

er komt dus geen echte gym maar alleen een kvk kinschrijving en mensen kunnen dan zeggen ik ben lid van een gym

Markywannabee zei:
ik denk dat ik ook een moderne gym begin

kvk inschrijving en dan een advertentie

"schrijf je nu in bij de new Sport activiti fit style gym

maar 80 euro in de maand en je ben gezond bezig

je hoeft je alleen in te schrijven en je word vanzelf fit "

er komt dus geen echte gym maar alleen een kvk kinschrijving en mensen kunnen dan zeggen ik ben lid van een gym
:orly:

Mars zei:
Hetzelfde als die domme huisvrouwen bang zijn om net als een bodybuildster te worden. afschieten die luie h**ren.

Als je die nou gewoon lui laat zijn en zelf je eigen gang gaat. Wat hebben ouwe taarten er nou aan om hard te trainen als ze verder toch alleen maar thuis zitten:p En dat ze bang zijn om net als een bodybuildster te worden is alleen maar onwetendheid... ieder z'n eigen ding toch:thumbs: Er zijn er ook die wel hun best doen:rolleyes:

ikke 20 zei:
dan zijn wij belgen goed bevoorbeeld want hier in Antwerpen heb je zeker 15 hardcore gyms en natuurlijk 50 fitnessen ook :rolleyes:

In Turnhout alleen heb je ook al 4 hardcore gyms en 2 fitnesszaken op 50000 inwoners. Mjah, Turnhoutenaren zijn dan ook een volk van gangsta's... :eyes:

Ik wil ook een hardcore gym :mad:

De hardcoreste gym in mijn regio is Eurofit (ja je hoort het al, "fit" :mad:)

en die heeft zelfs geen squatrek, en dumbbells tot maar 40kg

Net alsof jij al dumbbells van 20 kilo kan hanteren "akiraC".

akiraC zei:
Ik wil ook een hardcore gym :mad:

De hardcoreste gym in mijn regio is Eurofit (ja je hoort het al, "fit" :mad:)

en die heeft zelfs geen squatrek, en dumbbells tot maar 40kg

akiraC vanwaar ben jij? ik train namelijk bij eurofit, ze hebben daar wel een squat rek en dumbbells over de 50kg...
of het moet natuurlijk ne andere eurofit zijn:p

gixer zei:
akiraC vanwaar ben jij? ik train namelijk bij eurofit, ze hebben daar wel een squat rek en dumbbells over de 50kg...
of het moet natuurlijk ne andere eurofit zijn:p
Ow?

Ik eurofit in zolder...

ikke 20 zei:
heb je in nederland dan geen " gym's" ???

er zijn een pak meer wedstrijdatleten in nederland dan in belgie hoor en die trainen toch niet allemaal bij kneets é?

heheh daar komt t in NL ook wel op neer ja, die opsplitsing in 2 soorten gym's

Bij mij in mn woonplaats heb je een gym die 60 euro per maand rekent & gericht is op lieden die "more bitchmade then breastmilk" zijn & waar je niet met tshirts zonder mouwen mag trainen en een gym waar je alles mag en kan doen en laten wat je wilt, dumbbells tot 70 kg , voor 30 euro permaand

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig train ik in een redelijk hardcore gym, squatrack, genoeg schijven, db's tot 76kg (niet dat ik die al nodig heb:D), wel een trilplaat en fitness instructeurs maar ook een serieuze instructeur, namelijk Khalid - mr universe.

AlexT zei:
Gelukkig train ik in een redelijk hardcore gym, squatrack, genoeg schijven, db's tot 76kg (niet dat ik die al nodig heb:D), wel een trilplaat en fitness instructeurs maar ook een serieuze instructeur, namelijk Khalid - mr universe.

Is die gast nog niet gedeporteerd? j/k ;)

Pff.. K*tsportschool ik.. ook zoiets als deze.. ik mag absoluut geen gewichten laten vallen, dan komen ze naar boven om te zeiken. Squatrek wordt alleen gebruikt om handdoeken op te hangen omdat squatten 'gevaarlijk' is. Deadliften zelfde verhaal. Staat propvol met machines, vrije gewichten hebben ze allemaal in een hoekje gepropt. Te weinig schijven, en maar dumbbells tot 34 kilo :(

Terug
Naar boven