AndroidHealthClinic

Sportcity: "Bewegen moet wel leuk blijven, daarom bij ons geen spierbundels"

DBC01 zei:
Ik ken een hele grote sportschool die als slogan heeft: 'sporten zoals jij dat wilt'.

In een interview zei de eigenaar: 'Bij ons sport je zoals jij dat wilt. Op jouw manier. Iedereen sport op z'n eigen tempo en op z'n eigen manier. Je ziet hier mensen die verschillende sporten beoefenen en samen aan de bar kletsen!
Dat betekent dus dat we geen bodybuilder-types over de vloer krijgen.'

Op die sportschool zijn zichtbare tatoeages verboden alsmede hemdjes zonder mouwen en 'krachtuitstotingen'.

Oh my god, echt een schande voor onze sport.

En dan te bedenken dat die kerel vroeger in z''n sportschool veel brede jongens had. Maar tegenwoordig verdien je je geld met een sportschool die is afgestemd op halve gare kantoorlui met de aspiraties van een deurbel. Want da's cashen aan de bar. En ze betalen maanden vooruit en komen niet opdagen dus dat scheelt afschrijving van de apparatuur!

Heel sneu ja, maar dat is ook de mentaliteit tegenwoordig.

DBC01 zei:
En dan te bedenken dat die kerel vroeger in z''n sportschool veel brede jongens had. Maar tegenwoordig verdien je je geld met een sportschool die is afgestemd op halve gare kantoorlui met de aspiraties van een deurbel. Want da's cashen aan de bar. En ze betalen maanden vooruit en komen niet opdagen dus dat scheelt afschrijving van de apparatuur!
:roflol:

bij mij op de sportschool hebben ze de zwaardere dumbbells WEGgedaan omdat ze niet willen dat 'de jongens te groot worden'.

Daster zei:
bij mij op de sportschool hebben ze de zwaardere dumbbells WEGgedaan omdat ze niet willen dat 'de jongens te groot worden'.

Hetzelfde als die domme huisvrouwen bang zijn om net als een bodybuildster te worden. afschieten die luie h**ren.

Bijna alle commerciele sportscholen denken zo tegenwoordig.
Laten we eerlijk zijn, met 50 hardcore klanten die voor een paar tientjes per maand 6x p/w de hele avond het squatrek bezet houden verdien je geen droog brood als eigenaar.

Wat ik wel schandalig vind is dat bodybuilders naar het grote publiek toe afgeschilderd worden als per definitie foute, asociale lui.
Ik erger me er groen en geel aan dat ze mensen aan proberen te trekken over onze rug.

Dat je een cardio gym hebt moet je zelf weten, maar hou op met die slogans waarin wij afgeschilderd worden als een stel untermenschen!:mad:

Sportfood.nl zei:
Bijna alle commerciele sportscholen denken zo tegenwoordig.
Laten we eerlijk zijn, met 50 hardcore klanten die voor een paar tientjes per maand 6x p/w de hele avond het squatrek bezet houden verdien je geen droog brood als eigenaar.

Wat ik wel schandalig vind is dat bodybuilders naar het grote publiek toe afgeschilderd worden als per definitie foute, asociale lui.
Ik erger me er groen en geel aan dat ze mensen aan proberen te trekken over onze rug.

Dat je een cardio gym hebt moet je zelf weten, maar hou op met die slogans waarin wij afgeschilderd worden als een stel untermenschen!:mad:
Dat is ook gewoon. Het gros van de bodybuilders zijn een bunch 'o grafpaupers vol met tattoo's, kettingen en intimiderende blikken. Dat er hier voornamelijk een boel members actief zijn die niet precies aan dat beeld voldoen wil niet zeggen dat dat in de praktijk ook zo is. De meeste gastuh willuh zo breed als uhn stier worduh!!! Dat soort lui willen ze gewoon weren. Daar moeten de goede dus ook onder lijden ja.

Ik stel voor om in de grote steden ondergrondse die-hard training camps op te stellen. Vol met ijzer, alleen maar gemotiveerde personen en geen zonlicht!

Daster zei:

Bij ons zijn er juist zwaardere bij gekomen....ben blij dat ik goed zit. Wat een trieste mentaliteit hebben de meeste scholen zeg.

in belgie heb je 2 soorten gym' s ; "fitness en wellnes" en "GYM' S"

fitnesszalen(50-60euro-maand) zijn diegenen met de sauna' s en de rare uitspraken i.v.m. bb 'ers

dan heb je de gym(30-35 euro/maand)... zijn diegene waar loodzware dumbbells liggen en niet gezaagd word als je wat zwaar traint.

en de meeste van jullie zitten hier te mekkeren over die fitnessen welness toestanden.....

train toch met je eigen soort!!!!!!!!!!

heb je in nederland dan geen " gym's" ???

er zijn een pak meer wedstrijdatleten in nederland dan in belgie hoor en die trainen toch niet allemaal bij kneets é?

Het gaat er om dat meeste woonplaatsen maar 1 of 2 centre's hebben. Als die allemaal un visie richten op health, dan heb je weinig keuze. Hardcore gyms zijn een zeldzaamheid aan het worden, en dus heeft niet iedereen de vrijheid om te kunnen kiezen. Dus trainen met je eigen soort zit er vaak gewoon niet in.

benchMarc zei:
Dat is ook gewoon. Het gros van de bodybuilders zijn een bunch 'o grafpaupers vol met tattoo's, kettingen en intimiderende blikken. Dat er hier voornamelijk een boel members actief zijn die niet precies aan dat beeld voldoen wil niet zeggen dat dat in de praktijk ook zo is. De meeste gastuh willuh zo breed als uhn stier worduh!!! Dat soort lui willen ze gewoon weren. Daar moeten de goede dus ook onder lijden ja.
Mee eens

Yzord zei:
Het gaat er om dat meeste woonplaatsen maar 1 of 2 centre's hebben. Als die allemaal un visie richten op health, dan heb je weinig keuze. Hardcore gyms zijn een zeldzaamheid aan het worden, en dus heeft niet iedereen de vrijheid om te kunnen kiezen. Dus trainen met je eigen soort zit er vaak gewoon niet in.

dan zijn wij belgen goed bevoorbeeld want hier in Antwerpen heb je zeker 15 hardcore gyms en natuurlijk 50 fitnessen ook :rolleyes:

Lang leve Antwerpen dan maar :D

Echt schandalig.
Er worden hier mensen gigantisch over een kam geschoren.
Dat doen wij hier nooit!

Terug
Naar boven