AndroidHealthClinic

Sporten bij david lloyd adam

jeffer

Cool Novice
Waardering
1
Ik zat op hun site te kijken maar zag dat je helemaal geen tarief kunt bekijken of lesrooster o.i.d
Dit zal ongetwijfeld hun 'lokkertje' zijn maar ik wil graag eerst eens weten of het lidmaatschapsbedrag wel binnen mijn budget valt en ik zou willen weten of het dat geld waard is

als iemand me er meer over wilt vertellen

Enige wat ik jullie kan vertellen over david lloyd is....

762.jpg

Ik heb in Utrecht een tijdje geleden gesport en daar was het tarief hetzelfde als Amsterdam, volgens mij betaalde ik iets van 80 euro per maand. Begreep dat inmiddels omhoog is gegaan naar 90 euro. Het is wel nice dat je na het sporten kan zwemmen, maar dat doe je ook niet altijd. Ik vond het geld niet waard.

Ik heb in Utrecht een tijdje geleden gesport en daar was het tarief hetzelfde als Amsterdam, volgens mij betaalde ik iets van 80 euro per maand. Begreep dat inmiddels omhoog is gegaan naar 90 euro. Het is wel nice dat je na het sporten kan zwemmen, maar dat doe je ook niet altijd. Ik vond het geld niet waard.

train ik 3 maanden voor 90€ all in ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe niet aan zwemmen na fitness dus als ik ga draait het bij me alleen om het fitnessen.

Raad je het iemand die alleen aan fitness/kt doet af maar wel goede begeleiding bij een sportschool wilt?

Ik zoek een sportschool met goeie begeleiding die niet te duur is niet boven de 100€ en vroeg me af of David lloyd in deze niet ideaal is qua begeleiding ook

Ik doe niet aan zwemmen na fitness dus als ik ga draait het bij me alleen om het fitnessen.

Raad je het iemand die alleen aan fitness/kt doet af maar wel goede begeleiding bij een sportschool wilt?

Ik zoek een sportschool met goeie begeleiding die niet te duur is niet boven de 100€ en vroeg me af of David lloyd in deze niet ideaal is qua begeleiding ook

Ja je hebt wel goede begeleiding, want iedere 3 weken heb je een uurtje met je personal trainer. Je krijgt een soort kaart en iedere keer als je traint wordt die afgetekend, en na drie keer aftekenen train je weer met je personal trainer.

• Topic Starter Topic Starter
Ja je hebt wel goede begeleiding, want iedere 3 weken heb je een uurtje met je personal trainer. Je krijgt een soort kaart en iedere keer als je traint wordt die afgetekend, en na drie keer aftekenen train je weer met je personal trainer.
Alleen best wel dure sportschool.

Toen ik daarbinnen was keek ik wel op van de prijzen
12 maanden sporten daar kost 94,50 en een daluren 07:00 17:00 kost 76€ maar dat valt nog een beetje mee in prijs die dalabbonement maar er komt ook nog inschrijfgeld bij de eerste maand 36€. Zijn het wel vakbewame trainers dus die je goed coachen met oefeningen, van die medewerkster kreeg ik wel door van wel

Qua apparaten zie ik geen verschil met wat je op de meeste sportscholen ook ziet

Laatst bewerkt:
Wat is je doel met al deze gekke topics, jeffer?

Je had toch al een gym met begeleiding?
Of heb je nogsteeds niet kunnen kiezen?
Begeleiding is 9 van de 10x toch ruk met wat je doelen zijn

Jeffer, donder eens op met je 15 topics over welke sportschool. Ga trainen.

Terug
Naar boven