zal wel aan mij liggen maar ik vind het wel veel suiker wat je op een dag eet.
ik snap het calorien tellen wel maar probeer altijd zoveel mogelijk zoete dingen
zelf te vermijden.
het probleem met veel van die "gezonde"dingen is dat het stampvol met suiker zit
cruesli is een en al suiker, Alpro soja bosbes 12 gram suiker per 100 ml zo'n bakje
is wat 500 gram ? dan heb je al 60 gram suiker gooi die meusli er bij en je hebt tegen
de 100 gram suiker en dat is alleen het ontbijt.. dan nog meuslibol zit ook suiker in althans
de meeste die ik ooit heb gegeten waren erg zoet naar mij inziens hop nog een keer 20
gram suiker erbij dan nog bakje yoghurt tussendoor ik denk niet dat je hem naturel eet
als ik het zo zie.. laten we zeggen dan 150 gram suiker per dag x7 is 1 kilo + suiker per week
denk dat ik zelf op 250 gram suiker in de week zit en dat haal ik voornamelijk uit fruit en kwark. zal wel een zeikerd zijn maar ik vind dat we tegenwoordig in een suikermaatschapij leven en dat tevens de oorzaak is van veel overgewicht is in ons land. Ze smeren je allemaal dingen aan die zogenaamd gezond zijn en dan vol stampen met suiker . beste kan je zelf op het etiket kijken wat je eet de ik kies bewust producten zijn meestal een stuk beter. wat je eet lijkt op het eerste gezicht misschien wel gezond maar is dat niet als je het onder de loep gaat houden.
dus in het kort suiker producten eruitgooien en als het kan normaal volkoren brood eten in plaats van meuslibollen.
voor cruesli haal je havermout en de Alpro soja ruil je in voor magere kwark naturel met geloof 3 gram suiker ipv 12.
banaan kan je ruilen voor een tomaat. humus is goed en zo is het avondeten zorg wel voor lekker veel groente dan.
ook dat labiel en dan de hele snoepla opeten schiet ook niet op

gewoon zorgen dat je het niet in huis hebt
dan kan je het ook niet opeten . en je bent ook al bijna 30 als je ouder word gaat alles ook wat lastiger zeg niet dat je
80 bent of zo mwa ja ben zelf 33 en moet meer moeite doen om mezelf beetje in vorm te houden als toen ik 16 was dan
kan je gewoon doen wat je wilt en alles werkte wel uiteindelijk.
misschien moet je ook gewoon tevreden kunnen zijn met wat je hebt ik bedoel 63 kilo 1.73 en dat je helemaal blij word als je dan
4 milo afgevallen bent.. ik denk dat niemand dat ziet dat er 4 kilo eraf is. Voor mij als man heb je waarschijnlijk al een mooi maatje
die 4 kilo eraf zal het niet veel mooier maken

.