MuscleMeat

sporter mijdt douche sportlocatie

ieder zeugje zijn meugje :)

Wist je dat niet? Je verdoet je water als je thuis doucht. Sommige dagen ga ik speciaal naar de gym om 's ochtends te douchen(dan train ik niet eens).. dan verneuk ik mn water tenminste niet.

...een Nederlander zeker?? :D :D :D

Ik doe eerst KT in de gym en dan thuis nog cardio, dus niet de moeite dat ik al een douche neem in de gym.
En ik neem graag ook eens een bad, wat in de gym ook al niet mogelijk is. ;)

Thuis kan ik tenminste lekker aftrekken onder de douche !

Dat doen wij gewoon allemaal gezamenlijk

Ik douche meestal thuis omdat er op de sportschool bijna geen water uitkomt en het nog koud is ook..
Op de andere sportschool douchte ik wel altijd direct na het trainen, vind het toch wel fijn gelijk mn sportkleren uit te kunnen doen.

Ik woon op nog geen 10 minuten van de gym af. Douche gewoon altijd thuis. Als ik in de gym zou gaan douchen zweet ik daarna nog steeds, kan ik thuis nog een keer gaan douchen. Beetje nutteloos.

Hoe doen mensen dat eigenlijk die zo vol lof zijn over het douchen in de gym? Loop je dan heel de training je lekker rot te zweten zodat heel je onderbroekie drijfnat is, en na het douchen in de gym trek je die weer lekker aan om die vervolgens thuis ook nog heel de dag aan te houden?

trek jij maar verse kleren aan over je stinkende lijf en rij zo maar naar huis.

lamme excuses hoor ik hier, gewoon om je niet wassen... erg.

zoals black2white al zei : er bestaat toch zoiets als cooling down en dit hoeft echt niet lang te duren.

Vers zweet van een gezond persoon stinkt niet. Trainingspakkie aanhijsen en wegwezen.

Of ben jij soms het type dat z'n nieuwste kleren komt showen in de gym?

Ik woon op nog geen 10 minuten van de gym af. Douche gewoon altijd thuis. Als ik in de gym zou gaan douchen zweet ik daarna nog steeds, kan ik thuis nog een keer gaan douchen. Beetje nutteloos.

Hoe doen mensen dat eigenlijk die zo vol lof zijn over het douchen in de gym? Loop je dan heel de training je lekker rot te zweten zodat heel je onderbroekie drijfnat is, en na het douchen in de gym trek je die weer lekker aan om die vervolgens thuis ook nog heel de dag aan te houden?

Jij hebt maar één slip???

douche nooit @ de gym, duik na me shake gelijk de auto in en douche thuis wel

het enige wat ik in de douche's doe is pissen.
ik ben te lui om naar het toilet te lopen :o

Ik douche er.
Hij ligt toch niet naast mn deur.
Aparte kotjes, Redelijk water en cooling down valt wel mee.

Schone meenemen..?

ik heb geen tijd om daar te douchen, ik ga weg bij sluitingstijd.

Natte t-shirt in mijn sportzak, en een trainingsvest over aan en dan ga ik thuis douchen.

Enkele keren daar gedoucht maar verder blijven zweten in mijn goede kleren tot thuis, dus dat is ook geen oplossing

Terug
Naar boven