trek jij maar verse kleren aan over je stinkende lijf en rij zo maar naar huis
Ik stap in m'n trainingskleding zo op de fiets gezien ik 3 straten van de sportschool af woon en relaxed in m'n eigen douche of bad met een muziekje op mezelf reinig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trek jij maar verse kleren aan over je stinkende lijf en rij zo maar naar huis

trek jij maar verse kleren aan over je stinkende lijf en rij zo maar naar huis.
Wist je dat niet? Je verdoet je water als je thuis doucht. Sommige dagen ga ik speciaal naar de gym om 's ochtends te douchen(dan train ik niet eens).. dan verneuk ik mn water tenminste niet.

Thuis kan ik tenminste lekker aftrekken onder de douche !

trek jij maar verse kleren aan over je stinkende lijf en rij zo maar naar huis.
lamme excuses hoor ik hier, gewoon om je niet wassen... erg.
zoals black2white al zei : er bestaat toch zoiets als cooling down en dit hoeft echt niet lang te duren.
Ik woon op nog geen 10 minuten van de gym af. Douche gewoon altijd thuis. Als ik in de gym zou gaan douchen zweet ik daarna nog steeds, kan ik thuis nog een keer gaan douchen. Beetje nutteloos.
Hoe doen mensen dat eigenlijk die zo vol lof zijn over het douchen in de gym? Loop je dan heel de training je lekker rot te zweten zodat heel je onderbroekie drijfnat is, en na het douchen in de gym trek je die weer lekker aan om die vervolgens thuis ook nog heel de dag aan te houden?

Vers zweet van een gezond persoon stinkt niet. Trainingspakkie hijsen en wegwezen.
Of ben jij soms het type dat z'n nieuwste kleren komt showen in de gym?

Nope, maar alle mensen die bij mij in de gym wél douchen blijkbaar dus wel.

Ik woon op nog geen 10 minuten van de gym af. Douche gewoon altijd thuis. Als ik in de gym zou gaan douchen zweet ik daarna nog steeds, kan ik thuis nog een keer gaan douchen. Beetje nutteloos.
Hoe doen mensen dat eigenlijk die zo vol lof zijn over het douchen in de gym? Loop je dan heel de training je lekker rot te zweten zodat heel je onderbroekie drijfnat is, en na het douchen in de gym trek je die weer lekker aan om die vervolgens thuis ook nog heel de dag aan te houden?