- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
wahaha meen je dit?
Ik heb gewoon vers ondergoed mee. Ik douch me altijd met vrij koud water zo'n 15 minuten na training en ik stop meestal wel met zweten. Tijdens training zweet ik me te pletter en als ik zo in men kleren kruip kan ik al men broeken en sweaters hoogstens 1 dag dragen.
Als je je te pletter zweet en je doucht en dan terug je bezweet ondergoed aandoet kan je je evengoed niet douchen.
Nederlanders![]()
Lol. Sowieso hebben die douches bij ons maar 1 stand, niet warm of koud maar gewoon zo'n drukknop dat er water uit komt. Maar ik meen het wel, bij ons zit de douche direct aan de kleedkamer vast, en ik heb tot nu toe niemand gezien die schone kleding aantrekt na het douchen, en ik train daar al zo'n 4 jaar
Ze komen de kleedkamer binnen in hun bezwete kleding na het sporten, doen die uit, duiken onder de douche, doen hetzelfde ondergoed en t-shirt weer aan, trekken hun normale broek aan en vertrekken.Dan douche ik dus liever thuis

kreeg namelijk elke keer een stijve.
(maar ja misschien kwam dat wel omdat ik altijd bij de vrouwen ging douchen omdat deze mij hiertoe uitnodigde. 
ik zie over het algemeen evenveel vrouwen als mannen rondlopen
lekker met elkaar spelen in een openbare ruimte, spannuuuuund