AndroidHealthClinic

sporter mijdt douche sportlocatie

Ik woon op nog geen 10 minuten van de gym af. Douche gewoon altijd thuis. Als ik in de gym zou gaan douchen zweet ik daarna nog steeds, kan ik thuis nog een keer gaan douchen. Beetje nutteloos.

Hoe doen mensen dat eigenlijk die zo vol lof zijn over het douchen in de gym? Loop je dan heel de training je lekker rot te zweten zodat heel je onderbroekie drijfnat is, en na het douchen in de gym trek je die weer lekker aan om die vervolgens thuis ook nog heel de dag aan te houden?

wahaha meen je dit?
Ik heb gewoon vers ondergoed mee. Ik douch me altijd met vrij koud water zo'n 15 minuten na training en ik stop meestal wel met zweten. Tijdens training zweet ik me te pletter en als ik zo in men kleren kruip kan ik al men broeken en sweaters hoogstens 1 dag dragen.

Als je je te pletter zweet en je doucht en dan terug je bezweet ondergoed aandoet kan je je evengoed niet douchen.

Nederlanders :rolleyes:

Thuis....

Ik trek me altijd af onder de douche dus het lijkt me toch beter om thuis te douchen. Al hebben ze bij onze sportschool wel hele mooie douches en sauna ik heb ze een keer gebruikt toen is het eigenlijk wel bevallen.

Vers zweet van een gezond persoon stinkt niet. Trainingspakkie aanhijsen en wegwezen.

Of ben jij soms het type dat z'n nieuwste kleren komt showen in de gym?

nee, ben iemand die al gauw heel hard gaat zweten. na de training voel ik me gewoon te vies. die kleren zijn meestal helemaal doordrenkt van het zweet en dan zomaar naar huis rijden is niks voor mij, dus douche ik liever en trek daarna graag verse kleren aan (kousen, t-shirt, ondergoed, trainingsbroek) & that's it. ben geen poser, enkel trainen, douchen en wegwezen. voor de rest heb ik daar niks verloren.

mensen die na het douchen weer dezelfde kleren aantrekken - zoals Rock beschreef - zijn gewoon walgelijk, dan heeft douchen idd zeker geen nut, bah...

Nee, dat is voorbehouden voor de finse piste:D

misschien vanavond dan toch maar eens in tanktop gaan lopen :P

Ik woon praktisch naast de sportschool, en anders zou ik zowiezo daar niet douchen, waarom daar douchen als je thuis lekker privé kunt douchen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon op nog geen 10 minuten van de gym af. Douche gewoon altijd thuis. Als ik in de gym zou gaan douchen zweet ik daarna nog steeds, kan ik thuis nog een keer gaan douchen. Beetje nutteloos.

Hoe doen mensen dat eigenlijk die zo vol lof zijn over het douchen in de gym? Loop je dan heel de training je lekker rot te zweten zodat heel je onderbroekie drijfnat is, en na het douchen in de gym trek je die weer lekker aan om die vervolgens thuis ook nog heel de dag aan te houden?

onderbroek omdraaien:D

Ik zweet ook altijd nog een half uur na. Ik was de zweet daar in een minuutje weg en ga thuis nog even ontspannen douchen.

Het valt me op, als ik douche op de sportschool, dat ik sneller door m'n onderbroeken heen ga. Dus weer meer wassen enzo.

Als je 's avonds na het trainen een nieuwe onderbroek aantrekt, doe je die dan de 's morgens ook weer aan, omdat ie nog redelijk schoon is?

ik douche nooit in mijn gym (wel 1 keer ja), douches zijn best ok. Maar ik woon op een kleine 10min fietsen en dan douche ik liever in mijn douche waar de stralen harder zijn en warmer. Tevens smeer ik mij vaak in met een lotion, straie gevoelig en dan loop ik even half naakt te droger terwijl ik mijn pwo binnen steek.

plus ik train in een healthcare center waar het meeste volk bejaarde zijn die wat komen "healthcenteren" (weet ik veel wat je allemaal kan doen daar). En als ik douche in de gym ben ik terug nat tegen dat ik thuis ben.

Bij mij in de sportschool vind ik het al bijna te smerig om m'n tas aan een haakje te hangen laatstaan douchen.......

Ik douche niet omdat ik er 5 minuten vandaan woon en me derde been veel te klein vind om mee rond te showen, hahaha..

Trek wel altijd ouwe zooi aan naar de gym zodat mijn vieze stinkkont niet mijn goede kleren vervuild;)

Ik douche niet omdat ik er 5 minuten vandaan woon en me derde been veel te klein vind om mee rond te showen, hahaha..

Trek wel altijd ouwe zooi aan naar de gym zodat mijn vieze stinkkont niet mijn goede kleren vervuild;)

Soms zie ik wel eens mannetjes in hun blote pik staan, wat ik natuurlijk niet probeer te zien maar soms vallen je er ogen er spontaan op, en die hebben dan een derde beentje waarvan ik denk wat is er met jou gebeurd :D

Dus ik zou me er niet al te druk om maken.

Misschien was hij wel het mannetje waarvan je dacht wat is daar mee gebeurd

Nou na een flinke sessie krachttraining ( voor mijn doen dan) zweet ik ook nog wel even door. Bij cardio is dat gewoon anders.

ja ik ook, wel, maar ik doe daarna vaak 5 minuten rustig fietsen en rekoefeningen die ook al gauw 10 minuten in beslag nemen, dus dan is mijn 'zweten' toch redelijk verdwenen.

Maar ik mag eigenlijk niet oordelen aangezien ieder lichaam anders reageert :)

ik woon overigens 15 minuten met de auto van de gym en ik ga dus ook niet in bezweette kleren in de auto hahah! *bah stink* :P

• Topic Starter Topic Starter
Het valt me op, als ik douche op de sportschool, dat ik sneller door m'n onderbroeken heen ga. Dus weer meer wassen enzo.

Als je 's avonds na het trainen een nieuwe onderbroek aantrekt, doe je die dan de 's morgens ook weer aan, omdat ie nog redelijk schoon is?

Gewoon wassen, en daarna in de droger...hoe meer je er verbruikt...hoe minder was je moet vouwen:D

...of je draait ze om (gele vlek buiten):D

ik nam altijd daar een douche. nu heb ik een homegymmetje en zit de douche in de ruimte er naast :D

Trainen, douchen, slaapkledij aantrekken.
Wat is het fijn om thuis te trainen :D

Terug
Naar boven