MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
He Enjee, je houdt de tijd goed bij!:D

Nou de Hyperdrol en de Jungle warfare zullen (voorlopig) niet in ons assortiment komen.
Volgende week krijgen we wel Nytric van EFX in ons assortiment. Dit zijn de makers en uitvinders van Kre-Alkalyn Creatine, dus ik verwacht daar veel van!

We hebben sinds deze week al wel de volgende, nieuwe producten in ons assortiment:

- Volume Muscle shake: een zeer efficiente post workout/ weightgainer product.
Wat hem anders maakt dan veel andere post workout shakes is dat de Muscle shake 44 gram eiwitten per 100 gram bevat. Dus om na je workout toch aan je eiwitten te komen hoef je niet gelijk 100 gram poeder te pakken zoals veel 20-30 per 100 gram eiwit producten. De koolhydraten zijn voornamelijke snelle carbs wat hem ideaal maakt voor direct na de training. 3 kilo voor € 44,95
SportFood.nl voor sportvoeding

- V10 fatburner. Is groots aangkondigd als HET alternatief voor de tot nu toe gangbare vetverbranders. Dit door zijn samenstelling en de gebruikte alternatieven voor het ingredient caffeine. Een ideaal product dus voor mensen die van gewone vetverbranders nogal shaky worden, 's nachts wakker liggen, klamme handen etc. 100 capsules- 27,50
SportFood.nl voor sportvoeding

Zodra de Nytric binnen is, laat ik het even weten.;)

Zijn de bovenstaande prijzen op de nieuwe producten in jullie assortiment standaard, of slechts tijdelijks (als stunt)?

Zijn de bovenstaande prijzen op de nieuwe producten in jullie assortiment standaard, of slechts tijdelijks (als stunt)?

Hoi Mascherano,

Dit zijn standaard prijzen, dus geen stuntprijzen of introductie prijzen.
Wij proberen met producten altijd gelijk zo scherp mogelijk voor de dag te komen en dat zo te houden.

Sportieve groeten,

Bas

Hoi Mascherano,

Dit zijn standaard prijzen, dus geen stuntprijzen of introductie prijzen.
Wij proberen met producten altijd gelijk zo scherp mogelijk voor de dag te komen en dat zo te houden.

Sportieve groeten,

Bas

Thanks voor je respons. Heb nog een voorraadje liggen, en zal deze gezien je reactie eerst opmaken alvoor ik nieuwe ga bestellen. Nemen jullie overigens de banaan variant van volume muscle shake nog op in jullie assortiment?

Cheers!

Thanks voor je respons. Heb nog een voorraadje liggen, en zal deze gezien je reactie eerst opmaken alvoor ik nieuwe ga bestellen. Nemen jullie overigens de banaan variant van volume muscle shake nog op in jullie assortiment?

Cheers!

Graag gedaan.
Voorlopig zal het bij vanille en aardbei blijven. Slaat het product goed aan, dan komt er zeker banaan bij.;)

:thumbs:

En nu maar hopen dat er veel vraag na is.

Kun je iets meer vertellen over de fatburner ? ik kan geen reviews vinden via internet?is dit trouwens een nieuwe merk?
Wat is zo goed aan dit product tegen over andere fatburners? Heb je hem zelf getest?

Hoi Lawian,

De V10 is van het merk Best Body.
Het merk waar we veel tevreden whey, creatine en weightgainer klanten van hebben.
Reviews zul je nog niet vinden denk ik want hij is echt splinternieuw, deze week binnengekregen.
Ik heb hem nog niet zelf gebruikt. Mijn vetpercentage is op dit moment precies zoals ik hem wil hebben;) , dus daar wil ik even niet mee rommelen.
Of, en in hoeverre deze fatburner beter is dan andere merken kan ik dus niet persoonlijk beamen.
Het is wel een interessant alternatief voor veel andere merken omdat hier geen pure Caffeine in zit maar de Caffeine komt uit o.a. Groene thee en Guarana extract. Deze geven de Caffeine meer time released af in het lichaam waardoor je niet de trillerigheid of ongemakkelijk gevoel krijgt wat je soms hebt bij andere fatburners.
Verder maakt dit product vooral gebruik van natuurlijke ingredienten t.o.v. chemische.
De pioniers onder ons zullen uiteindelijk kunnen en moeten beoordelen of het product de moeite waard is.

Vr. groeten, Bas

Leuke combi pakketje de" 2300 gram Whey + 500 gram Creatine" Top, welke smaak raad je me aan?
En hoe zit het met de gratis shake bekers:D ?

Leuke combi pakketje de" 2300 gram Whey + 500 gram Creatine" Top, welke smaak raad je me aan?
En hoe zit het met de gratis shake bekers:D ?

He Maniak88,

Is zeker een leuke combi gezien de prijs/kwaliteit!
Ik vind alle drie de smaken prima te drinken.
Mijn voorkeur gaat uit naar choco, maar dat is puur persoonlijk omdat ik chocola heel lekker vind!

En ach, het is Koninginnedag, dus wie vandaag (30 april 2007) dit pakket besteld krijgt er een gratis shakebeker erbij!:birthday:

Groeten,
Bas

He Maniak88,

Is zeker een leuke combi gezien de prijs/kwaliteit!
Ik vind alle drie de smaken prima te drinken.
Mijn voorkeur gaat uit naar choco, maar dat is puur persoonlijk omdat ik chocola heel lekker vind!

En ach, het is Koninginnedag, dus wie vandaag (30 april 2007) dit pakket besteld krijgt er een gratis shakebeker erbij!:birthday:

Groeten,
Bas

Haha kijk eens aan, dan ga ik hem snel bestellen;) En zit er ook een maatschep bij? ( Normaal gesproken wel toch? )

Ik had de " 2300 gram Whey + 500 gram Creatine " maandag op koninginnedag besteld ( Ivm gratis shakebeker:D ) , maar me internet bankieren deed moeilijk:mad:
Dus heb ik het net pas overgemaakt, wanneer kan ik het dan ongeveer verwachten? Ik hoor het wel ;)

Vandaag mijn pakket IA whey en EFX Kre-alkalyn toegekregen. Ik had het nog niiet verwacht, maar kijk. het was al toegekomen. De spullen zien er goed uit. De Kre-alkalyn heb ik nog niet gebruikt, maar de whey smaakt alvast lekker, en laat zich goed mengen.

Thx voor de snelle levering naar België, Bas!

ps: newbie-vraagje, neem je normaal tijdens je rustdagen ook je shakes? Ik neem steeds voor en meteen na de workout een shake, maar deed dit nog niet tijdens de rustdagen. Hoe wordt dit meestal gedaan? Creatine neem je iedere dag zeker, tijdens een cyclus?

Op je rustdagen neem je ook shakes;) IDem dito met de Crea

vandaag me bestelling weer in huis, kre-alkalyn (120caps) + stacker W. Top service weer zoals altijd :cool: . Thx Bas!

Vandaag mijn pakket IA whey en EFX Kre-alkalyn toegekregen. Ik had het nog niiet verwacht, maar kijk. het was al toegekomen. De spullen zien er goed uit. De Kre-alkalyn heb ik nog niet gebruikt, maar de whey smaakt alvast lekker, en laat zich goed mengen.

Thx voor de snelle levering naar België, Bas!

ps: newbie-vraagje, neem je normaal tijdens je rustdagen ook je shakes? Ik neem steeds voor en meteen na de workout een shake, maar deed dit nog niet tijdens de rustdagen. Hoe wordt dit meestal gedaan? Creatine neem je iedere dag zeker, tijdens een cyclus?

He Garf,

Fijn dat de spullen snel bij je aan zijn gekomen.
De hoeveelheden shakes per dag hangt uiteraard met de rest van je eiwit inname af.
Voor de meesten geldt de volgende stelregel wat Whey inname betreft:
Op trainingsdagen: 1 shake bij ontbijt en 1 shake na training.
Op rustdagen: 1 shake bij ontbijt.(je lichaam schreeuwt na een nacht om eiwitten!)
Creatine idd elke dag innemen. Er zit weliswaar geen laadfase bij de Kre-Alkalyn, maar iedere dag innemen versterkt toch het algeheel effect.
Succes ermee!

@ Maniak 88 Als je het vandaag hebt overgemaakt zal het morgen wel op onze rekening staan en gaan je spullen morgen de deur uit. Als het meezit heb je het vrijdag in huis.;)

@ Basler 010- Graag gedaan en jij bedankt voor je bestelling!
Leuk om te zien dat onze producten je elke keer weer een stapje verder helpen!

En ja hoor, ik heb het binnen, echt fijne service:D Respect!
De producten zien er goed uit, en een gratis shake beker:cool: haha. Ik heb nog wel een aantal vragen;
De creatine , elke dag 1 x na de training?
En de Whey elke dag 2 x ( of op rustdagen 1 x? )

De hoeveelheden shakes per dag hangt uiteraard met de rest van je eiwit inname af.
Voor de meesten geldt de volgende stelregel wat Whey inname betreft:
Op trainingsdagen: 1 shake bij ontbijt en 1 shake na training.
Op rustdagen: 1 shake bij ontbijt.(je lichaam schreeuwt na een nacht om eiwitten!)
Creatine idd elke dag innemen.

Ik weet het al :D Bedankt voor de goede service, daar score je echt punten mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven