MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weet het al :D Bedankt voor de goede service, daar score je echt punten mee!

Geen dank Maniak!
Ik vind een goede service bieden aan je klanten niet meer dan normaal. Zo hoor je gewoon samen zaken te doen.
Succes met de producten!

Groeten, Bas:)

Heb ook eens een bestelling gedaan en betaalt met paypal. een keer nieuwsgierig wanneer ik het ontvang hoop dat ze namiddags leveren :p

Heb ook eens een bestelling gedaan en betaalt met paypal. een keer nieuwsgierig wanneer ik het ontvang hoop dat ze namiddags leveren :p

Hoi vanhelsing,

Bedankt voor je bestelling!
Ik zag dat je betaling goed bij ons is binnengekomen dus je order gaat morgen(maandag) gelijk de deur uit.
Op welk tijdstip ze het pakket afleveren hebben wij helaas geen invloed op. Mocht je er niet zijn dan laten ze een berichtje achter wanneer ze weer langs komen of waar je het evt. kunt ophalen.

Alvast succes met de producten.;)

Groeten, Bas

Hoi, ik wil wellicht BCAA`s van best body bestellen, hoeveel hiervan zou ik moeten nemen als ik ze alleen voor de training neem?

Heej heb je die BCAA's van Inner Armour al terug in voorraad?

@ Faddermakker

De BCAA's zijn van Inner Armour en niet van Best Body. Van Best Body hebben we de 'gewone aminozuren'.
Ik ga er even vanuit dat je wel de BCAA's bedoelt. Daarvan moeten er 2 voor de training en 2 direct na de training ingenomen worden.

@ Fillipo

Ik verwacht de BCAA's komende maandag weer binnen te hebben. Dit product gaat als een trein de laatste tijd. Vooral DBB'ers zijn er gek op!:D

De vloeibare aminozuren zijn overigens in de aanbieding. Vooral makkelijk voor degenen die moeilijk de grote capsules wegkrijgen.
SportFood.nl voor sportvoeding

Goed, dan ga ik die eerstdaags bestellen ..kheb er goeie recensie over gelezen hier.

Goed, dan ga ik die eerstdaags bestellen ..kheb er goeie recensie over gelezen hier.

Klopt Flippo, veel tevreden klanten inmiddels die de Inner Armour BCAA's hebben gebruikt. Dat komt voornamelijk door de hoge dosering en de verhouding van van de BCAA's. De gunstige prijs speelt natuurlijk ook een rol.

Ik hoop de nieuwe lading vrijdag door de douane te krijgen, anders is het uiterlijk komende maandag.

Heb vandaag weer mijn 2e bestelling gedaan,, had de 1e keer Best Body Whey besteld maar ga dit keer toch maar de Volume Muscle shake proberen.

Heb maar gelijk 2 shakebekers besteld want de mijne viel vanmorgen kapot :(

Maar goed zit ik gelijk boven de 50 euro en scheelt het weer verzendkosten, ja ben een nederlander die op de kleintjes let :)

Heb vandaag weer mijn 2e bestelling gedaan,, had de 1e keer Best Body Whey besteld maar ga dit keer toch maar de Volume Muscle shake proberen.

Heb maar gelijk 2 shakebekers besteld want de mijne viel vanmorgen kapot :(

Maar goed zit ik gelijk boven de 50 euro en scheelt het weer verzendkosten, ja ben een nederlander die op de kleintjes let :)

Hoi Jack32,

Bedankt voor je bestelling, hij is vandaag de deur uitgegaan.
Gelijk heb je om net boven de €50 uit te komen, doe ik zelf ook als ik ergens bestel.:D
De Muscle Shake is een mooi product. Whey en weightgainer in 1 product.SportFood.nl voor sportvoeding

Succes met de producten!

Groeten, Bas

Hallo sportfood.nl,

ik heb 5 mei mijn eerste bestelling bij jou geplaatst en het ging over de BCAA's van Inner Armour.

Wanneer zou ik deze hier kunnen verwachten ? Het is wel een bestelling die naar België moet

Grtz

Hallo sportfood.nl,

ik heb 5 mei mijn eerste bestelling bij jou geplaatst en het ging over de BCAA's van Inner Armour.

Wanneer zou ik deze hier kunnen verwachten ? Het is wel een bestelling die naar België moet

Grtz

He Tompieh,

Je bestelling en betaling zijn goed bij ons aangekomen. Hartelijk dank hiervoor.
Zoals je op onze site en hierboven hebt kunnen lezen waren de BCAA's tijdelijk uitverkocht.
Ze komen uiterlijk maandag weer bij ons binnen en dan versturen we uiteraard dezelfde dag nog je order.
Naar Belgie duurt het meestal 2-3 werkdagen voordat het bij je afgeleverd wordt.

Vriendelijke groeten,

Bas

NIEUW:

We hebben sinds kort een nieuw NO pomp product in ons assortiment: Nytric
Dit product is zoals de meeste, succesvolle, NO pomp producten op basis van de stof AAKG.

Het grote verschil is echter dat dit Nytric van het merk EFX is; de makers van de originele Kre-Alkalyn.
Zij hebben nu de AAKG ook gekoppeld aan dezelfde Alkalyn als Kre-Alkalyn zodat ook Nytric PH neutraal is.

Het grote voordeel hiervan is dat de AAKG niet al afgebroken wordt voordat ie zijn werk heeft gedaan en ook gefaseerd in de bloedbaan terecht komt.
Hierdoor blijft de pomp ook langer in stand dan 'gewone' AAKG producten.

Als stack met Kre-Alkalyn is het effect helemaal bruut
en zul je bij de eerste paar innames al duidelijk een krachttoename merken, versneld herstel en een heftige pomp.

De Nytric is hier te vinden:SportFood.nl voor sportvoeding

De Kre-Alkalyn/ Nytric stack hier:
SportFood.nl voor sportvoeding

Is die Nytric wel te gebruiken voor het slapen gaan? In een M&F artikel werd het aangeraden een NO product te nemen voor je naar bed gaat maar de meeste NO producten zijn gelijk energizers dus dan val je niet in slaap.

Hey Sportfood.nl

Ik heb vandaag overschrijving gedaan (via Visa) voor Inner Armour BCAA's
Hou je me op de hoogte als alles ontvangen en verzonden is?
Groetjes
(Ja tis voor die Belg uit Eernegem :)

@ Robdh-
Veel NO producten bevatten o.a ook caffeine, waardoor vlak voor het slapen gaan innemen niet wordt aangeraden.
Nytric SportFood.nl voor sportvoeding bevat geen caffeine maar is een puur AAKG product gekoppeld aan Alkalyn, dus ik verwacht dat je daar geen problemen mee zult hebben.

@ Flippo
Betaling is goed ontvangen en ik verwacht maandag de lading BCAA's binnen te krijgen, dus dan wordt jouw zending ook direct verstuurd.;)

Okee dan, bestelling komt er aan. Ff uitproberen :D Er gaat iets fout in de bestelprocedure, ik heb je al gemaild.

Laatst bewerkt:
Hoi Poewiet,

Ik ben het helemaal met je eens. De portokosten naar Belgie zijn hoog.
Wij nemen al een flink deel voor onze eigen rekening, maar het blijft voor onze Belgische klanten prijzig.
Toen we begonnen hebben we een contract afgesloten met TNT post en een goede deal weten te sluiten voor Nederland.
Inmiddels hebben we zoveel Belgische klanten dat bij het verstrijken van dit contract (september) we een goede deal gaan eisen voor onze Belgische klanten. Wij zijn namelijk ook niet gebaat bij deze portokosten en onze Belgische klanten ook niet.
Het gaat interessanter worden voor onze Belgische klanten, dat is beloofd!;)

Groeten,

Bas

Hallo Bas,

Ik heb nog eens een bestelling geplaatst, voor de grotere bestellingen is het wachten tot september. ;)

Hallo Bas,

Ik heb nog eens een bestelling geplaatst, voor de grotere bestellingen is het wachten tot september. ;)

He Poewiet,

Ik had het gezien, bedankt voor je bestelling. Het is al onderweg.
Ben benieuwd wat je van het nieuwe product vindt?

Groeten,

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven