AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik had een vraagje..

creatine, CEE word gezegt na de training innemen?
Kan dit ook voor de training?
+ 2 x dgs innemen? of is 1 x voldoende

Hoi Seagal,

1 x daags is voldoende.
Over de timing van Creatine zijn veel theorieen.
Ik zelf heb alle verschillende theorieen geprobeerd: dus voor een training, na een training, 1/2 voor en 1/2 na enz.
Ik heb gemerkt dat het allemaal erg weinig uitmaakt. Alle methodes werkten prima bij mij zonder dat er een uitsprong.
Ik gebruik mijn Creatine daarom in mijn post-workout shake. Puur vanwege het gemak.;)

Sportieve groeten,
Bas

bedankt voor je antwoord! Ik ga het gewoon voor de training gebruiken. want die cee lijkt me niet zo lekker smaken in me pwo;)

Hoi jongens,, ik heb ook nog een vraagje,

Ben nu ongeveer 4 maanden bezig met krachttrainingen 5 X per week en mijn doel is eigenlijk om meer gewicht te krijgen en uiteraard meer spieren en kracht.

Ik heb de laatste weken proteine van Lucovitaal gekocht in een drogist maar begrijp dat dit eigenlijk gewoon rotzooi is.

Nu wil ik het eens gaan bestellen op het internet.

Maar welke kan ik nu het beste nemen:

Best Body Whey 2300 gram

of

Volume Whey, 4kg

Bedankt alvast voor een antwoord :)

Jack

Ben nu ongeveer 4 maanden bezig met krachttrainingen 5 X per week en mijn doel is eigenlijk om meer gewicht te krijgen en uiteraard meer spieren en kracht.

Ik heb de laatste weken proteine van Lucovitaal gekocht in een drogist maar begrijp dat dit eigenlijk gewoon rotzooi is.

Best Body Whey 2300 gram

of

Volume Whey, 4kg

Jack

Hoi Jack,

De Volume whey kun je het beste bestellen als je een laag lichaams vetpercentage hebt en je hebt moeite met het aankomen in gewicht.
Volume whey gebruik je als je doel in eerste instantie is aankomen in kilo's en als je vetpercentage wat meestijgt vind je dat niet erg.
Volume whey is een weightgainer en whey shake in 1.

De BB whey kun je het beste bestellen als je aanvulling in je eiwitinname zoekt. Je lichaamsgewicht zal niet extreem omhoog gaan met whey, maar het kan helpen met herstel en aanmaak van droge spiermassa.

Vriendelijke groeten,

Bas

Best Body Whey 2300 gram

of

Volume Whey, 4kg

Jack

Best Body Whey is een whey concentraat (eiwitten), Volume Whey is een weightgainer met 50gr eiwitten en flink wat koolhydraten :), dus het is een beetje afhankelijk van je doel en voeding. Ik zou zelf eerder voor een whey gaan dan een weightgainer.

Bedankt voor de antwoorden jongens.

Nu weet ik nog niet echt zeker wat nu te nemen.

Ben 45 jaar en nogal slank want ben 1.86 lang en weeg 76 kilo.

2 maanden geleden was mijn vetpercentage 12 wat volgens mij iets van 20 moet zijn.

Daar ik er toen ook cardio erbij deed ben ik daar mee gestopt om verder te gaan met alleen maar kracht training zodat ik meer spieren zou kweken en dus ook mijn vet percentage omhoog zou gaan.

Zoals gezegd wil ik gewoon wat breder cq. forser worden in mijn boven lichaam

Dus zou ik dan het beste die volume whey kunnen gaan nemen want ik kan eten wat ik wil maar er komt nooit een gram bij.

groetjes,,

Jack

Bedankt voor de antwoorden jongens.

Nu weet ik nog niet echt zeker wat nu te nemen.

Ben 45 jaar en nogal slank want ben 1.86 lang en weeg 76 kilo.

2 maanden geleden was mijn vetpercentage 12 wat volgens mij iets van 20 moet zijn.

Daar ik er toen ook cardio erbij deed ben ik daar mee gestopt om verder te gaan met alleen maar kracht training zodat ik meer spieren zou kweken en dus ook mijn vet percentage omhoog zou gaan.

Zoals gezegd wil ik gewoon wat breder cq. forser worden in mijn boven lichaam

Dus zou ik dan het beste die volume whey kunnen gaan nemen want ik kan eten wat ik wil maar er komt nooit een gram bij.

groetjes,,

Jack

!2% is best goed, 20% bf is ronduit VET te noemen :eek: Ik weet natuurlijk niet wat je doelstellingen zijn, maar jij wilt je vetpercentage omhoog (naar de 20%)???

Misschien kun je je voeding schema ook eens posten in de voedings sectie, daar kan vast nog het een en ander aan veranderd worden ;) Als je geen gram bij komt eet je toch echt nog niet genoeg... hoeveel keer per dag eet je? Als je wel al genoeg eet en je komt dan nog niet aan, kun je als extra aanvulling een weightgainer erbij pakken.

Hoi,,

Sorry voor mijn late antwoord.

Ik heb niet echt een voedings schema,, eet gewoon een ontbijt met 2 boterhammen en dan als lunch 6 boterhammen en s''avonds gewoon warm eten.

Ben gewoon een beginneling die nu krachtsport voor mijn plezier en om mezelf lekker te voelen,, maar de doelstelling is zoals gezegd om gewoon wat meer spieren te kweken en een breder bovenlichaam te krijgen.

Aankomen in mijn gewicht is geen noodzaak.

Over mijn vetpercentage zal ik dan wel fout zitten,, maar had op mijn sportschool een fitheidstest gedaan en daar stond dat ik 12% behaald had en dat de norm 20 was.

groetjes,,

Jack

Hoi,,

Sorry voor mijn late antwoord.

Ik heb niet echt een voedings schema,, eet gewoon een ontbijt met 2 boterhammen en dan als lunch 6 boterhammen en s''avonds gewoon warm eten.

Ben gewoon een beginneling die nu krachtsport voor mijn plezier en om mezelf lekker te voelen,, maar de doelstelling is zoals gezegd om gewoon wat meer spieren te kweken en een breder bovenlichaam te krijgen.

Aankomen in mijn gewicht is geen noodzaak.

Over mijn vetpercentage zal ik dan wel fout zitten,, maar had op mijn sportschool een fitheidstest gedaan en daar stond dat ik 12% behaald had en dat de norm 20 was.

groetjes,,

Jack

Hoi Jack,

Je voedingsschema schiet wat tekort om echt stevige vorderingen te maken.
In de sticky's hier op DBB kun je allerlei nuttige informatie halen om dit bij te stellen.
Gezien jouw doelstelling en de wens om niet echt het lichaamsgewicht verder op te schroeven zou ik met de basis aanvulling beginnen: gewone whey eiwitten.

Vriendelijke groeten,

Bas

Ok Bas bedankt,, zal die sticky's eens allemaal goed door lezen,, en heb trouwens net mijn eerste bestelling dan ook maar gelijk gedaan :)

groetjes,,

Jack

Willen jullie mijn geld niet ofzo?

Als ik wil betalen via Paypal krijg ik de volgende foutmelding:

"This recipient is currently unable to receive money."

Gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen, bedankt.

Beste Xia,

Klopt inderdaad. Paypal ligt er bij ons een aantal dagen al uit.
Er wordt hard aan gewerkt, maar we zijn o.a. ook afhankelijk van Paypal en die hebben niet zo'n haast lijkt het.:rolleyes:
Ze hebben ons beloofd het binnen 5 dagen op te lossen en we zitten nu in dag 4...
Tot die tijd kun je eventueel onze andere betalingsmethoden gebruiken, zie: SportFood.nl voor sportvoeding

Excuses voor het tijdelijk ongemak Xia, we begrijpen dat dit erg lastig kan zijn. Hopelijk vandaag of uiterlijk morgen opgelost.

vriendelijke groeten,

Bas

Er kan ook weer betaald worden met credit card via PayPal.
Onze excuses voor het ongemak dat dit niet lukte de afgelopen dagen.

Bas,

Is het niet mogelijk om de verzendingskosten naar België sterk te verminderen zoals die van bv. xxlnutrition.nl (vanaf 3stuks - 2 euro verzendingskosten)?
???

Bas,

Is het niet mogelijk om de verzendingskosten naar België sterk te verminderen zoals die van bv. xxlnutrition.nl (vanaf 3stuks - 2 euro verzendingskosten)?
???

Hoi Poewiet,

Ik ben het helemaal met je eens. De portokosten naar Belgie zijn hoog.
Wij nemen al een flink deel voor onze eigen rekening, maar het blijft voor onze Belgische klanten prijzig.
Toen we begonnen hebben we een contract afgesloten met TNT post en een goede deal weten te sluiten voor Nederland.
Inmiddels hebben we zoveel Belgische klanten dat bij het verstrijken van dit contract (september) we een goede deal gaan eisen voor onze Belgische klanten. Wij zijn namelijk ook niet gebaat bij deze portokosten en onze Belgische klanten ook niet.
Het gaat interessanter worden voor onze Belgische klanten, dat is beloofd!;)

Groeten,

Bas

mooie snelle levering gister besteld vandaag in huis dat is wel lekker snel probeer dat vol te houden.

Wanneer gaan jullie hyperdrol en jungle warfare verkopen? Of zijn deze middelen nu verboden in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven