MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
calcification zei:
@sportfood: hey bas , afwachtend op de komst van de anhydrox heb ik nog enkele vraagjes.
Moet ik tydens mn creatine-kuur extra veel water drinken? ik drink nu gewoon dagelijks 2liter water.Moet ik dit opvoeren?
Heb me by apotheker al om n maatschepje geweest die exact 5g. afmeet, ik zou dan dagelijks na mn training in druivesap mn crea doen en op rustdag gewoon s tussendoor ergens. Is dat wat n goede voorbereiding die ik maak?
Mvg

:) Leuk om te zien hoe enthousiast en goed je je voorbereid!
Goed idee trouwens om zo'n maatschepje te halen bij de apotheek.
Goed drinken is altijd belangrijk, maar bij Creatine gebruik EXTRA belangrijk. Met 2 liter kom je een heel eind, maar mag altijd nog meer.
Je inname schema is prima.

Goede dag,

Een mooie selectie producten mag ik wel zeggen. Dan mijn vraag:

Momenteel gebruik ik enkel een whey product (revolutions whey shake, 2x per dag).
Maar nu wilde ik er zeg maar een weightgainer bij nemen.
Mijn oog viel op die van Stallone (Instone) of die van Prolab (N-large), welke is de beste kortgezegd?

En wat moet je dan eigenlijk wanneer gebruiken zeg maar, aangezien er ook eiwitten in een weightgainer zitten, of blijf je deze combineren?

Thund3rb33 zei:
Goede dag,

Een mooie selectie producten mag ik wel zeggen. Dan mijn vraag:

Momenteel gebruik ik enkel een whey product (revolutions whey shake, 2x per dag).
Maar nu wilde ik er zeg maar een weightgainer bij nemen.
Mijn oog viel op die van Stallone (Instone) of die van Prolab (N-large), welke is de beste kortgezegd?

En wat moet je dan eigenlijk wanneer gebruiken zeg maar, aangezien er ook eiwitten in een weightgainer zitten, of blijf je deze combineren?

Hi Thun3rb33,

Bedankt voor je belangstelling.
In de weightgainers van Instone en Prolab zit al een behoorlijke dosis eiwitten. Of je daarnaast nog extra Whey moet gebruiken is een beetje afhankelijk van de rest van je voedingsschema en de eiwit inname die daar uit voortvloeit. Dat is even rekenen maar zeker de moeite waard want dan weet je gelijk wat je aan je voeding moet aanpassen of supplementeren.

Zowel Prolab als Instone behoren tot de Amerikaanse top A-merken en ontlopen elkaar nauwelijks qua kwaliteit en samenstelling.
Ze zijn nu toevallig in de aanbieding EN worden geleverd met gratis shakebeker!:p

groeten,
Bas

Ok bedankt dan ga ik er gewoon eentje proberen en kijken welke het lekkerst is qua smaak. Ow en vooral voor die gratis shakebaker doen we het he! ;)

BTW: Hoe lang ga je eigenlijk door met weightgainers? Totdat je het resultaat hebt bereikt dat je wilt ofzo?

hey sportfood.nl

ff zeggen dat je een topwinkel hebt ;)

ga me of prolab of stalone weightgainer + shakebekers bestellen binnekort ;)

Hoe lang duurt de verzending naar België?
Btw, itt sommige andere webshops heb je teminste eerlijke verzendingskosten, chapeau ! :)

BoTo zei:
hey sportfood.nl

ff zeggen dat je een topwinkel hebt ;)

ga me of prolab of stalone weightgainer + shakebekers bestellen binnekort ;)

Hoe lang duurt de verzending naar België?
Btw, itt sommige andere webshops heb je teminste eerlijke verzendingskosten, chapeau ! :)

Thanks BoTo!

Tja, verzendkosten is altijd een moeilijk punt. Zowel verkoper als koper zouden natuurlijk liever helemaal geen verzendkosten hebben, maar ja...
Wat veel winkels doen is in de productprijs verzendkosten verwerken en vervolgens hoef je geen zgn. verzendkosten te betalen.
Dat is prima als je maar 1 product bestelt. Als je echter 2 of meer producten bestelt betaal je dus bij elk product de in de prijs verwerkte verzendkosten.
Ik vind zelf de eerlijkste manier om het zo doorzichtig mogelijk te houden. De productprijs is ook daadwerkelijk de productprijs en de verzendkosten zijn ook werkelijk de verzendkosten.

Het goede nieuws is dat zowel de verzendkosten onder de € 50 als ook de rembourskosten deze week bij Sportfood flink omlaag gaan! (boven de € 50 is al gratis)

Voor onze Belgische vrienden rekenen we het gewicht i.p.v. het orderbedrag. De reden is dat de post dat ook doet, dus ook weer zo eerlijk mogelijk.

Na ontvangst van het geld (reken vanuit Belgie 2-4 werkdagen, tenzij je met Paypal betaalt dan is het geld direct bij ons) versturen wij dezelfde dag nog het pakket.

groeten,

Bas

Bedankt voor de duidelijke reactie, m'n bestelling komt er deze week nog aan ;) .

T

Ow nog bedankt voor het T-Shirt, leuk extraatje. Ik ben niet zo kapot van de smaak van de Prolab Weightgainer. Maargoed smaken verschillen. Even zien of we veel winst boeken ermee.

Vraagje: Komt de Instone Weightgainer nog terug (staat niet meer op jullie site)?

Thund3rb33 zei:
Ow nog bedankt voor het T-Shirt, leuk extraatje. Ik ben niet zo kapot van de smaak van de Prolab Weightgainer. Maargoed smaken verschillen. Even zien of we veel winst boeken ermee.

Vraagje: Komt de Instone Weightgainer nog terug (staat niet meer op jullie site)?

Hoi Thun3rb33,

Graag gedaan wat t-shirt betreft;)
Tja, smaken verschillen inderdaad. Prolab wordt meestal toch gezien als 1 van de lekkerdere weightgainers. Een tip die ik ooit van een klant kreeg was om liter shake te maken, een deel daarvan op te drinken en rest afgesloten in de koelkast te zetten. 's avonds de shake opnieuw shaken en opdrinken, hij vond de smaak toen (nog) lekkerder,

De Instone en Prolab gainer hebben we allebei in de aanbieding gedaan omdat ze uit onze collectie gaan. De reden daarvan is dat ze van zeer hoge kwaliteit zijn maar behoorlijk duur als ze niet in de aanbieding zijn. We hebben nu een weightgainer gevonden dat maar liefst 50 gram whey bevat per 100 gram en zeer gunstig geprijsd is: De Best Body Volume Whey:SportFood.nl voor sportvoeding

We hebben het idee dat we onze klanten hier een betere deal mee geven dan een normaal geprijsde Instone of Prolab weightgainer (nogmaals in de aanbieding zijn ze wel interessant voor de klant, maar niet echt voor ons:rolleyes:)

Succes met je gains verder!

groeten,

Bas

Bas,

Als ik vandaag de Whey van Inner Armour bestel krijg ik een T-shirt en een shakebeker, klopt dat? :D

dank voor de levering van de anhydrox, bas.
eerste portie met druivesap is net binnen.

p.s.BestBody whey-staaltje was ook lekker(goeie whey tip voor binnekort)
:thumb:

Poewiet zei:
Bas,

Als ik vandaag de Whey van Inner Armour bestel krijg ik een T-shirt en een shakebeker, klopt dat? :D

Yep, klopt;)

@Calcification. Graag gedaan. De Best Body Whey is idd prima te doen.
Succes met de Creatine!:thumbs:

oké, bestelling met Whey van Inner Armour is geplaatst

Heb vandaag m'n instone whey en creatine ontvangen.

De instone whey is jamie hoor ^^

Gaat ge zeker helpen dit "potje" :)

Ik dacht wel altijd dat je meer melk moest gebruiken ivt de whey, vind het zo nogal weinig voor een shake (die dan ook 700ml inhoud heeft). Ik kan natuurlijk niet zomaar dubbel zoveel melk drinken, dan proef ik m'n heerlijke shake niet zo goed :) .
Of is die hoeveelheid maar normaal? :p

Bevindingen over sportfood.nl

Hello,

Ik heb net mijn eerste bestelling bij sportfood.nl achter de rug en ik moet zeggen: SUPER SERVICE !!!

Bas weet echt goeie prijzen te combineren met een fantastische service. Ook de levering was heel snel.

Dus voor iedereen die online supplementen wenst te bestellen is sportfood.nl een echte aanrader !

Thx Bas en alvast tot binnenkort !!

Cheers,
Pretender

pretender zei:
Hello,

Ik heb net mijn eerste bestelling bij sportfood.nl achter de rug en ik moet zeggen: SUPER SERVICE !!!

Bas weet echt goeie prijzen te combineren met een fantastische service. Ook de levering was heel snel.

Dus voor iedereen die online supplementen wenst te bestellen is sportfood.nl een echte aanrader !

Thx Bas en alvast tot binnenkort !!

Cheers,
Pretender

Hoi Bas.

Mars zei:

Zou je wel zeggen, maar ik ben het echt niet:eek:
Zou wel erg triest zijn als ik onder een andere naam mezelf moet gaan promoten.

Ik stel al mijn gegevens beschikbaar voor een diepgaand onderzoek:D (er staat trouwens geregistreerd sept 2005, dus kan niet zijn dat ik even een accountje net heb aangemaakt en Sportfood verkocht in september nog niet)

Ik denk dat de post van Jurgen is???

Haha j/k.

Hey,

momenteel gebruik ik "sylvester stalone" whey. Best goed en lekker spul, dat zeker. Maar vandaag probeerde ik het volgende (ik had er een staaltje van gekregen :) ) :
SportFood.nl voor sportvoeding

Ik kap die dus in m'n shakebeker met de 240ml melk, net zoals anders, maar bij deze kreeg ik zo'n heerlijke echte shake, je weet wel, lekker romig gelijk :o

Nou, dat heb ik niet bij m'n stalone :( . Hangt dit af van product tot product ofzo :( Die stalone is eigelijk melk met een smaakje, hoewel ik er 2 potjes van 15gr in kiep hoor :p

BoTo zei:
Hey,

momenteel gebruik ik "sylvester stalone" whey. Best goed en lekker spul, dat zeker. Maar vandaag probeerde ik het volgende (ik had er een staaltje van gekregen :) ) :
SportFood.nl voor sportvoeding

Ik kap die dus in m'n shakebeker met de 240ml melk, net zoals anders, maar bij deze kreeg ik zo'n heerlijke echte shake, je weet wel, lekker romig gelijk :o

Nou, dat heb ik niet bij m'n stalone :( . Hangt dit af van product tot product ofzo :( Die stalone is eigelijk melk met een smaakje, hoewel ik er 2 potjes van 15gr in kiep hoor :p

Klopt BoTo,

Het is eigenlijk net waar je voorkeur naar uitgaat. De Instone blijft dun, hoeveel poeder je er ook in doet. Op deze manier kun je extra hoge doseringen gebruiken zonder dat de shake te dik wordt. Je loopt dan ook niet met een bal in je maag rond.
De Best Body shake wordt lekker romig met een beetje schuim erop. Een beetje als een echte milkshake.
De 1 houdt meer van dit, de ander van dat. Is heel persoonlijk.

Als smaak en mengbaarheid hoog in het vaandel bij je staan, dan is dit onze absolute nummer 1:SportFood.nl voor sportvoeding

groeten, Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven