Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zaterdag bestelt en vandaag staat er nog steeds ''pending'' duurt het altijd zo lang?

alvast bedankt;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zaterdag bestelt en vandaag staat er nog steeds ''pending'' duurt het altijd zo lang?

alvast bedankt;)

Hoi Lijp,

Alle zaterdag gemaakte bestellingen zijn gisteren (maandag) verzonden.
Normaal gesproken zouden ze vandaag, uiterlijk morgen (woensdag) bij je afgeleverd moeten worden door de post.
Als je morgen nog niks hebt ontvangen, mail ons dan even, dan zoeken we het met track en trace even voor je na.

Groeten,

Bas

Hoi Lijp,

Alle zaterdag gemaakte bestellingen zijn gisteren (maandag) verzonden.
Normaal gesproken zouden ze vandaag, uiterlijk morgen (woensdag) bij je afgeleverd moeten worden door de post.
Als je morgen nog niks hebt ontvangen, mail ons dan even, dan zoeken we het met track en trace even voor je na.

Groeten,

Bas

Ik heb het vandaag ontvangen ,wederom super :thumbs: .

Bedankt weer

Zeg sportfood,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en met Paypal betaald.
Ik heb echter helemaal geen mailtje gehad met een orderbevestiging, is dat bij jullie niet gebruikelijk of is er iets mis gegaan?

De bestelling omvat een pot Kre-Alkalyn en een shakebeker.

Zeg sportfood,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en met Paypal betaald.
Ik heb echter helemaal geen mailtje gehad met een orderbevestiging, is dat bij jullie niet gebruikelijk of is er iets mis gegaan?

De bestelling omvat een pot Kre-Alkalyn en een shakebeker.

Hoi Puresmoker,

Je betaling is goed binnengekomen. Vreemd dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Misschien in je spambox?
De producten zijn vandaag in ieder geval al naar je toegestuurd, dus met een beetje geluk heb je ze morgen binnen.;)

Vriendelijke groeten,

Bas

kan ik bij jullie ook ALRI sups bestellen? (jungle warfair en bad ass mass)

Perfect ontvangen vandaag in België!

Bedankt voor de samples en de t-shirt.

heb ook maar weer even Kre-Alkalyn besteld en ik kreeg het net binnen die Stacker W Whey samples is echt lekker:D voor de service weer een 10 toppie

Hoi Puresmoker,

Je betaling is goed binnengekomen. Vreemd dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Misschien in je spambox?
De producten zijn vandaag in ieder geval al naar je toegestuurd, dus met een beetje geluk heb je ze morgen binnen.;)

Vriendelijke groeten,

Bas

Beste Bas,

spul is geleverd, pleasure doing business.

2 caps voor de training was het hè. In de weekends(rust) ook gewoon doorslikken?

groet

Beste Bas,

spul is geleverd, pleasure doing business.

2 caps voor de training was het hè. In de weekends(rust) ook gewoon doorslikken?

groet

@ Chainsaw & MMN: Graag gedaan!;)
De Stacker Whey is idd erg lekker.

@ Puresmoker,

2-4 caps 30 min voor de training.
Op rustdagen hoef je geen Nytric in te nemen. Dan valt er weinig te pompen.:D

Vr.groeten,

Bas

Heeft er al iemand ervaring met Inner Armour Whey??

Of als er iemand mij een aanrader kan bezorgen?

Mvg,kribby

@ RV1977-

Wij verkopen ze niet om dezelfde reden waarom de andere serieuze supplementen shops in Nederland ze ook niet verkopen. In de producten zitten stoffen die niet goedgekeurd zijn in Nederland en ze mogen hier dus officieel (nog) niet verkocht worden.

@ Kribby

Hier vind je alvast een aantal klanten reviews van Inner Armour: SportFood.nl voor sportvoeding

Beste Bas,
Ik probeer Creatine Mono aan te schaffen via jullie website, maar hij loopt vast bij het betalen. Als ik op bevestigen klik, dan loopt hij weer terug naar Betaal Informatie en het artikel staat nog steeds in mijn winkelwagen.

Hij geeft op het scherm Bevestigen een foutmelding:
Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /var/www/html/shop/includes/functions/general.php on line 42

Warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in /var/www/html/shop/includes/functions/general.php on line 42

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste Bas,
Ik probeer Creatine Mono aan te schaffen via jullie website, maar hij loopt vast bij het betalen. Als ik op bevestigen klik, dan loopt hij weer terug naar Betaal Informatie en het artikel staat nog steeds in mijn winkelwagen.

Hij geeft op het scherm Bevestigen een foutmelding:

Hoe kan ik dit oplossen?

Hey, dat is vreemd.
Kan soms aan de browser liggen die je gebruikt of dat ie met de back button niet goed opnieuw oplaadt.
Mocht je het probleem blijven houden, stuur dan even je bestelling, adres en betaalwijze door naar info@sportfood.nl.
Dan maken we het op die manier voor je in orde.;)

Vriendelijke groeten,

Bas

Hey, dat is vreemd.
Kan soms aan de browser liggen die je gebruikt of dat ie met de back button niet goed opnieuw oplaadt.
Mocht je het probleem blijven houden, stuur dan even je bestelling, adres en betaalwijze door naar info@sportfood.nl.
Dan maken we het op die manier voor je in orde.;)

Vriendelijke groeten,

Bas
Bas,

Vandaag ging het wel goed. Ik was alleen iets te snel met bevestigen, waardoor ik niet zeker weet of ik de goede smaak Whey heb besteld. Ik wil graag aardbei. Betaling is onderweg.

Bedankt voor je snelle reactie

Bas,

Vandaag ging het wel goed. Ik was alleen iets te snel met bevestigen, waardoor ik niet zeker weet of ik de goede smaak Whey heb besteld. Ik wil graag aardbei. Betaling is onderweg.

Bedankt voor je snelle reactie

Bedankt voor je bestelling.
We maken het in orde voor je.:)

Vr.groeten,
Bas

Hoi Sanca,

Nee, wij hebben geen ALRI supplementen in het assortiment.
Wel andere lekkernijen.:D

Groeten,
Bas

very nice :D

@ RV1977-

Wij verkopen ze niet om dezelfde reden waarom de andere serieuze supplementen shops in Nederland ze ook niet verkopen. In de producten zitten stoffen die niet goedgekeurd zijn in Nederland en ze mogen hier dus officieel (nog) niet verkocht worden.

@ Kribby

Hier vind je alvast een aantal klanten reviews van Inner Armour: SportFood.nl voor sportvoeding

daar had ik al bang voor

Bas,

Ik heb nog maar eens een bestelling geplaatst maar wel met een leveringsadres in Nederland. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven