AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik ben van plan om Kre-Alkalyn te bestellen. Nu vroeg ik mij af waarmee ik dit het beste kan innemen (druivensuiker?) of maakt het niet uit. Is het tevens noodzakelijk om liters water te drinken of geldt dat alleen voor monohydraat.

Neem aan dat 4 of 5 weken voldoende is en dan een tussenpauze van een maand..?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hallo, ik ben van plan om Kre-Alkalyn te bestellen. Nu vroeg ik mij af waarmee ik dit het beste kan innemen (druivensuiker?) of maakt het niet uit. Is het tevens noodzakelijk om liters water te drinken of geldt dat alleen voor monohydraat.

Neem aan dat 4 of 5 weken voldoende is en dan een tussenpauze van een maand..?

Hoi Fonkmeistah,

Bij Kre-Alkalyn is het niet noodzakelijk om het met druivensuiker in te nemen.
Ook extra water is niet noodzakelijk aangezien bij Kre-Alkalyn nauwelijks afvalstoffen ontstaan.
Uiteraard is veel water drinken om allerlei andere redenen natuurlijk wel aan te bevelen.

Kre-Alkalyn kun je het hele jaar door onafgebroken blijven gebruiken, maar ik persoonlijk vind het effect beter merkbaar als ik na 6-8 weken, 4 weken pauze in las.

Kre-Alkalyn van EFX: SportFood.nl voor sportvoeding

Sportieve groeten,

Bas

Heb gister 2300gr Whey van BB gekocht + 500 Creatine ook van BB. Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb.:)

He Sander,

Je pakket is vandaag verstuurd, dus met een beetje geluk heb je het morgen al.
;)

Groeten,

Bas

Hey bas,

Ik heb het pakket vanochtend binnen gekregen. Bedankt voor de snelle levering. Die sample van Stacker W lost goed op en smaakt lekker. Is wel iets wat ik in de toekomst misschien ga kopen. :)

Wilde nog even complimenteren met de snelle verzending! Was wel erg snel. :D

Tevens heb ik een vraag.

Drink al tientallen weken eiwitten-shakes, alleen heb er onderhand genoeg van. Ik ga gewoon over mijn nek van de bananensmaak met melk die ik 4x per week zit te drinken. Een andere smaak proberen lijkt me niet de oplossing aangezien ik dan na enige tijd weer met hetzelfde probleem zal kampen.

Nu vroeg ik mij af of er een gelijkwaardige vervanging bestaat voor deze shakes (eiwitten + aminozuren). Zou ik over kunnen gaan op BCAA's of bestaan deze 'shakes' in pillenvorm?

MvG,

Laatst bewerkt:
Wilde nog even complimenteren met de snelle verzending! Was wel erg snel. :D

Tevens heb ik een vraag.

Drink al tientallen weken eiwitten-shakes, alleen heb er onderhand genoeg van. Ik ga gewoon over mijn nek van de bananensmaak met melk die ik 4x per week zit te drinken. Een andere smaak proberen lijkt me niet de oplossing aangezien ik dan na enige tijd weer met hetzelfde probleem zal kampen.

Nu vroeg ik mij af of er een gelijkwaardige vervanging bestaat voor deze shakes (eiwitten + aminozuren). Zou ik over kunnen gaan op BCAA's of bestaan deze 'shakes' in pillenvorm?

MvG,

Graag gedaan Fonkmeistah!

Ik ken dat gevoel ook, hoe lekker de shakes ook zijn, op den duur komen ze echt je neus uit en wordt het even tijd voor wat anders. (heb dat trouwens ook bijv. met Pindakaas op het brood!:D)

Als alternatief zijn BCAA's geen goede vervanging. Je zou wel tijdelijke Aminozuren (voorverteerde eiwitten) kunnen overwegen.

Ook staat er over een paar dagen Whey kauwtabletten op onze site. We hebben ze al binnen, maar ze moeten nog op de site gezet worden.
Super handig als je even geen shake bij de hand hebt.

Als je snel wat meer info hierover wil, mail ons dan op info@sportfood.nl.

Groeten, Bas

Bas,

Gelieve mijn bestelling niet voor dinsdag te verzenden.

Laatst bewerkt:
Bas,

Gelieve mijn bestelling niet voor dinsdag te vezenden.

Oops, je had vanochtend besteld en we hebben het gelijk de deur uitgedaan.
Mocht niemand thuis zijn om het aan te nemen dan kun je het bij het dichtsbijzijnde postkantoor ophalen.
Is nu helemaal de moeite waard met de gratis t-shirts!:D

Oops, je had vanochtend besteld en we hebben het gelijk de deur uitgedaan.
Mocht niemand thuis zijn om het aan te nemen dan kun je het bij het dichtsbijzijnde postkantoor ophalen.
Is nu helemaal de moeite waard met de gratis t-shirts!:D

Geen probleem, dit noem ik nu super snelle service :thumb:

Hey bas, heb je net een pm over mijn bestelling gestuurd. ;)

Vanwege het naderende Yohimbe verbod (1 augustus) de laatste potten Stacker E met Yohimbe in de aanbieding:

Van € 27,50 voor € 23,95

Twee potten voor € 42,50

Alle orders nog steeds met gratis t-shirt!

* Geldig tot 31-07-07

Vandaag ook ff een bestelling geplaatst!!

1 x Shakebeker met ingebouwde zeef ()
1 x Zwart Sportfood t-shirt
1 x Hydroxycut Hardcore van 59,95 voor €54,95
1 x Creatine Monohydraat 100% zuiver

groeten Sneepur!!!

Hey Bas,

Ik heb net een wijziging in mijn bestelling door gemailt.
ipv creatine monohydraat graag de Trans-X

Dank je wel !!! groeten

Vandaag ook weer een bestelling geplaatst : Volume Muscle shake
Dit maal gekozen voor vooruitbetaling en net via internet de betaling via mijn bank gedaan :)

Oh Bas even brutale vraag,, hebben julie ook maatlepels zodat ik precies 30 gram kan gebruiken per keer :)

Laatst bewerkt:
Bas, waarom kan ik de Best Body whey kauwtabletten niet meer vinden?

Heb maandag avond bestelling gedaan 6000gram weightgainer via de rabofoon wanneer heb ik het binnen?;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven