- Waardering
- 194
Bas,
Ik heb nog maar eens een bestelling geplaatst maar wel met een leveringsadres in Nederland.![]()
Dank u en slim van je zo'n leveringsadres in Nederland!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bas,
Ik heb nog maar eens een bestelling geplaatst maar wel met een leveringsadres in Nederland.![]()

Hallo, ik ben van plan om Kre-Alkalyn te bestellen. Nu vroeg ik mij af waarmee ik dit het beste kan innemen (druivensuiker?) of maakt het niet uit. Is het tevens noodzakelijk om liters water te drinken of geldt dat alleen voor monohydraat.
Neem aan dat 4 of 5 weken voldoende is en dan een tussenpauze van een maand..?
Heb gister 2300gr Whey van BB gekocht + 500 Creatine ook van BB. Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb.![]()

He Sander,
Je pakket is vandaag verstuurd, dus met een beetje geluk heb je het morgen al.
Groeten,
Bas

Wilde nog even complimenteren met de snelle verzending! Was wel erg snel.
Tevens heb ik een vraag.
Drink al tientallen weken eiwitten-shakes, alleen heb er onderhand genoeg van. Ik ga gewoon over mijn nek van de bananensmaak met melk die ik 4x per week zit te drinken. Een andere smaak proberen lijkt me niet de oplossing aangezien ik dan na enige tijd weer met hetzelfde probleem zal kampen.
Nu vroeg ik mij af of er een gelijkwaardige vervanging bestaat voor deze shakes (eiwitten + aminozuren). Zou ik over kunnen gaan op BCAA's of bestaan deze 'shakes' in pillenvorm?
MvG,
)
Bas,
Gelieve mijn bestelling niet voor dinsdag te vezenden.

Oops, je had vanochtend besteld en we hebben het gelijk de deur uitgedaan.
Mocht niemand thuis zijn om het aan te nemen dan kun je het bij het dichtsbijzijnde postkantoor ophalen.
Is nu helemaal de moeite waard met de gratis t-shirts!![]()