Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijven ze dan gewoon in het assortiment?
Ben ook wel benieuwd welke je het beste kunt nemen wanneer.
Kun je misschien een indicatie geven?
Captains of Crush= voor crushing grip. gaat je weinig helpen met deads ed denk ik.

Ben ook wel benieuwd welke je het beste kunt nemen wanneer.
Kun je misschien een indicatie geven?
Ik zit er wel over na te denken om die grippers te kopen maarja 30 euro per stuk is niet misselijk. 2 keer de prijs die je in Amerika ervoor betaald..
Goed initiatief en je staat wss ook wel sterk qua prijs sinds je 1 van de weinige(if not de enige) bent die dit verkoopt. Toch..
Ik zit er wel over na te denken om die grippers te kopen maarja 30 euro per stuk is niet misselijk. 2 keer de prijs die je in Amerika ervoor betaald..
Goed initiatief en je staat wss ook wel sterk qua prijs sinds je 1 van de weinige(if not de enige) bent die dit verkoopt. Toch..
Hoi Bas,, Weet je toevallig of mijn bestelling van vandaag ook al weg is, ik heb 1 x Best Body Crash 5000 weightgainer - Inhoud: 3000 gram - Smaak: Aardbei besteld onder rembours.
Kan jammer genoeg op de site nooit de status zien van de bestellingen.
Helaas heb ik nog wat vergeten ( Kre-Alkalyn van EFX (de originele) ) welke ik ook nog zou willen hebben,, weet niet of dat nog kan,, maar als hij al verstuurd is laat dan maar effe zitten dan komt er volgende week wel een nieuwe bestelling.
groetjes,,
Jack
Hoi Jack,
Dat is nou weer het 'nadeel' van onze snelheid want je order is 'helaas' al verzonden.
Groeten,
Bas