MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijven ze dan gewoon in het assortiment?

hoppa! ik las je pm net, geniaal dit hoor.. ik ga de 1.5 en 2 bij je bestellen.

oh ja, misschien moet je even in het pl-gedeelte een threadje openen dat je ze tegenwoordig verkoopt.. kan je extra klanten opleveren (denk dat de meeste hier niet lezen)

Ik ga dit mss vragen als een geschenkje met Nieuwjaar :D
Nu is de vraag nog, welke gripper heb ik nodig?

Ik wil voornamelijk mijn grip verbeteren bij DL, shrugs, BOR,...
Iemand een idee?

Ben ook wel benieuwd welke je het beste kunt nemen wanneer.
Kun je misschien een indicatie geven?

Ben ook wel benieuwd welke je het beste kunt nemen wanneer.
Kun je misschien een indicatie geven?

lastig te zeggen hoor... ik had die trainer echt nodig om de 1 fatsoenlijk te sluiten... maar er zijn er ook zat die die 1 al gelijk kunnen sluiten

je hebt mail :D

Ik zit er wel over na te denken om die grippers te kopen maarja 30 euro per stuk is niet misselijk. 2 keer de prijs die je in Amerika ervoor betaald..

Goed initiatief en je staat wss ook wel sterk qua prijs sinds je 1 van de weinige(if not de enige) bent die dit verkoopt. Toch..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit er wel over na te denken om die grippers te kopen maarja 30 euro per stuk is niet misselijk. 2 keer de prijs die je in Amerika ervoor betaald..

Goed initiatief en je staat wss ook wel sterk qua prijs sinds je 1 van de weinige(if not de enige) bent die dit verkoopt. Toch..

Beste Tjok,

Zoals met alles wat je in Amerika moet inkopen is het prijs+verzending V.S-nederland + douane toeslag+ 19% nederlandse BTW.
Alleen die laatse btw is al €5,60 per gripper.

Groeten,
Bas

Voor degenen die meer info willen m.b.t. welke gripper aan te schaffen, hetvolgende:
Let op er zijn nog 3 gradatie grippers voordat nr.1 begint.
Je hebt eerst nog de GUIDE, dan de SPORT, dan de TRAINER en dan pas begint No.1!

Which CoC Gripper should I start with?

If you are rehabilitating an injury, the Guide might be perfect for you. If you are active, but have not been training your grip and your job does not involve hand strength, then the Sport is the most likely place to start. If you are doing some serious overall strength training or use the strength of your hands in your job, but have not specifically trained your grip, start with the Trainer. If you feel you are even stronger than this or if you have been training on sporting-goods-store-type hand grippers, start with the No. 1.

Just to keep this in perspective, most people who lift weights cannot close a No. 1 Captains of Crush Gripper the first time they try and only rarely do we ever see someone close a No. 2 Captains of Crush Gripper on their first attempt.

How many reps and sets should I do and how often should I train?

Captains of Crush Grippers come with training directions, but our basic philosophy is that the best way to build strength is with moderate to low reps, so you might do something like one or two warm-up sets, followed by two or three maximum-effort sets of moderate-to-low reps, and do this workout three times per week. What you should not do, on the other hand, is endless sets of high repetitions—mindlessly clicking out reps on a CoC Gripper that is easy for you to close.

When should I move up from one level to the next on the Captains of Crush Grippers?

We generally recommend that you wait until you can do 10 to 12 full, consecutive reps before you move up to the next level, but there is some flexibility on this. For example, Joe Kinney, the first person certified on the No. 4 Captains of Crush Gripper, advises doing negatives with a hand gripper that is too hard for you to close, although this is not recommended for beginners. In 2006, we introduced three new CoC Grippers—the No. 1.5, No. 2.5 and No. 3.5—to help you make progress through the highest levels.

Goed bezig Bas!! :thumbup:

Ik stuur je morgen even een mailtje, o.a. over die CoC grippers :)

Ha, goede zaak!
Grappig dat het Sportfood wel lukt en Fitness-Seller niet:clap:

Heb zeker interesse:)

in duitsland zijn ze ook 30,65 en daar komt er nog is minimaal 10 euro verzendkosten bij, in amerika weet ik niet.. maar ik neem aan dat je daar ook nog wel het nodige kwijt bent aan verzendkosten?

ik vind de prijs acceptabel zo

Hoi Bas,, Weet je toevallig of mijn bestelling van vandaag ook al weg is, ik heb 1 x Best Body Crash 5000 weightgainer - Inhoud: 3000 gram - Smaak: Aardbei besteld onder rembours.

Kan jammer genoeg op de site nooit de status zien van de bestellingen.

Helaas heb ik nog wat vergeten ( Kre-Alkalyn van EFX (de originele) ) welke ik ook nog zou willen hebben,, weet niet of dat nog kan,, maar als hij al verstuurd is laat dan maar effe zitten dan komt er volgende week wel een nieuwe bestelling.

groetjes,,

Jack

Hoi Bas,, Weet je toevallig of mijn bestelling van vandaag ook al weg is, ik heb 1 x Best Body Crash 5000 weightgainer - Inhoud: 3000 gram - Smaak: Aardbei besteld onder rembours.

Kan jammer genoeg op de site nooit de status zien van de bestellingen.

Helaas heb ik nog wat vergeten ( Kre-Alkalyn van EFX (de originele) ) welke ik ook nog zou willen hebben,, weet niet of dat nog kan,, maar als hij al verstuurd is laat dan maar effe zitten dan komt er volgende week wel een nieuwe bestelling.

groetjes,,

Jack

Hoi Jack,

Dat is nou weer het 'nadeel' van onze snelheid want je order is 'helaas' al verzonden.

Groeten,
Bas

Hoi Jack,

Dat is nou weer het 'nadeel' van onze snelheid want je order is 'helaas' al verzonden.

Groeten,
Bas

hehehe ja dat is zeker supersnel,, gisteren om 15.30 uur op internet besteld en vandaag al in huis :)

Ik ga deze eerst effe 1 weekje proberen,, vandaar de kleine pot en dan krijg je wel weer een nieuwe bestelling waar ik de Kre-Alkalyn dan niet zal vergeten :)

Jack

Hey,
heb jij nog inname tips voor die nytric?
Heb zo'n probleem om die tabs weg te krijgen met water, ze blijven elke keer hangen in me strot waardoor ik sta te kokken en het plezier in het gebruik aardig begin te verliezen..
Krijg alle grotere tabs en caps zo weg, maar deze die een slag kleiner zijn doen me bijna kotsen...
Mogen ze verpulvert en opgedronken worden ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven