AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja waarom niet? mix de inhoud met je eten of zo?

• Topic Starter Topic Starter
Hey,
heb jij nog inname tips voor die nytric?
Heb zo'n probleem om die tabs weg te krijgen met water, ze blijven elke keer hangen in me strot waardoor ik sta te kokken en het plezier in het gebruik aardig begin te verliezen..
Krijg alle grotere tabs en caps zo weg, maar deze die een slag kleiner zijn doen me bijna kotsen...
Mogen ze verpulvert en opgedronken worden ofzo?

Hoi Chewie,

Het zijn idd flinke jongens.
Verpulveren zijn bij deze tabs geen probleem dus ga gerust je gang.
Je kunt ze ook door midden breken of weg laten glijden met een klein hapje vla.
Succes ermee!

Sportieve groeten,
Bas

De Captains of Crush grippers zijn besteld!
Meer informatie kun je alvast hier vinden: SportFood.nl voor sportvoeding

Voor degenen die besteld hebben (dank hiervoor), vergeet niet snel de betaling in orde te maken, dan kunnen de grippers snel naar je verstuurd worden!:)

Sportieve groeten,

Bas

Bas, heb je al nieuws over de verzendingskosten naar Belgie.

Ai, daar heb je me even te pakken!

We hebben dat idd destijds beloofd om uit te zoeken.
Uit de eerste zoektocht is niets interessants gekomen en ik moet eerlijk bekennen dat andere zaken daarna weer prioriteit hebben gekregen boven het verder zoeken.
Heel goed Poewiet dat je het weer op onze agenda zet. Volgende week gaan we weer verder zoeken. Uiteraard houden we je op de hoogte.

Post van 07 sept.
Benieuwd of hier intussen al iets positiefs is uitgekomen voor de Belgen..

Hallo Bas!

Heb je net een mailtje gestuurd i.v.m. de CoC Grippers. Heel cool initiatief, hopelijk ben ik niet te laat...

Hey Bas heb je mijn mailtje ontvangen ??? :)

Ga er ook op jullie site bestellen.

Ik had je al een PM gestuurd, maar misschien is het handiger als ik ze van de week via de site bestel?

Laatst bewerkt:
Zeker Davy!
Dit weekend hebben we eerst alle COC bestellingen afgehandeld en morgen worden alle andere mails weer beantwoord.;)
Hoe zit het met CoC bestellingen in de toekomst? Wat is de verwachte levertijd? Hebben jullie ze op voorraad of laten jullie ze per bestelling apart uit de VS komen?

Hoe zit het met CoC bestellingen in de toekomst? Wat is de verwachte levertijd? Hebben jullie ze op voorraad of laten jullie ze per bestelling apart uit de VS komen?

Hoi Tjok,

We hebben gelijk een voorraad aangelegd, dus normaal gesproken 1 dag levertijd.

Vriendelijke groeten,

Bas

Hey, ik had de 23e een bestelling geplaatst en overgemaakt maar op de site zie ik dat de order nog steeds op pending staat?

Gr

Hey, ik had de 23e een bestelling geplaatst en overgemaakt maar op de site zie ik dat de order nog steeds op pending staat?

Gr

He KreaTiV,

Wij werken niet met het pendingsysteem in onze shop.
Mail ons even je echte naam door en dan kijk ik gelijk na waar je order op dit moment is. info@sportfood.nl

Vriendelijke groeten,

Bas

De Captains of Crush grippers zijn binnen!
Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben

Voor degenen die nog niet betaald hebben, verzoeken we vriendelijk om de betaling alsnog over te maken op rek.nr: 41 38 25 507 t.n.v.Sportfood.nl te Grubbenvorst.

Bestellingen kunnen nog steeds geplaatst worden via:SportFood.nl voor sportvoeding

Now get crushing!:D

Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben

Voor degenen die nog niet betaald hebben, verzoeken we vriendelijk om de betaling alsnog over te maken op rek.nr: 41 38 25 507 t.n.v.Sportfood.nl te Grubbenvorst.

Bestellingen kunnen nog steeds geplaatst worden via:SportFood.nl voor sportvoeding

SUPER :D :D :D

Betaling heb ik gisteren overgemaakt Bas :cool:

Ik heb het maandag al overgemaakt, maar wel via de post, dus hopelijk heb ik de grippers nog voor het weekend.

Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben.

Geweldig Bas, een stuk sneller dan ik dacht!
Kan niet wachten... it's crushing time! :eyebrow:

besteld
en nu wachten :(

edit : paar uur geleden besteld en betaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven