- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey,
heb jij nog inname tips voor die nytric?
Heb zo'n probleem om die tabs weg te krijgen met water, ze blijven elke keer hangen in me strot waardoor ik sta te kokken en het plezier in het gebruik aardig begin te verliezen..
Krijg alle grotere tabs en caps zo weg, maar deze die een slag kleiner zijn doen me bijna kotsen...
Mogen ze verpulvert en opgedronken worden ofzo?

Bas, heb je al nieuws over de verzendingskosten naar Belgie.
Ai, daar heb je me even te pakken!
We hebben dat idd destijds beloofd om uit te zoeken.
Uit de eerste zoektocht is niets interessants gekomen en ik moet eerlijk bekennen dat andere zaken daarna weer prioriteit hebben gekregen boven het verder zoeken.
Heel goed Poewiet dat je het weer op onze agenda zet. Volgende week gaan we weer verder zoeken. Uiteraard houden we je op de hoogte.
Hallo Bas!
Heb je net een mailtje gestuurd i.v.m. de CoC Grippers. Heel cool initiatief, hopelijk ben ik niet te laat...
.Mailtje terug Svensson en je bent nog niet te laat.
De grippers zijn overigens nu rechtstreeks via de site te bestellen:
SportFood.nl voor sportvoeding

Hoe zit het met CoC bestellingen in de toekomst? Wat is de verwachte levertijd? Hebben jullie ze op voorraad of laten jullie ze per bestelling apart uit de VS komen?Zeker Davy!
Dit weekend hebben we eerst alle COC bestellingen afgehandeld en morgen worden alle andere mails weer beantwoord.![]()
Hoe zit het met CoC bestellingen in de toekomst? Wat is de verwachte levertijd? Hebben jullie ze op voorraad of laten jullie ze per bestelling apart uit de VS komen?
Hey, ik had de 23e een bestelling geplaatst en overgemaakt maar op de site zie ik dat de order nog steeds op pending staat?
Gr

De Captains of Crush grippers zijn binnen!
Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben
Voor degenen die nog niet betaald hebben, verzoeken we vriendelijk om de betaling alsnog over te maken op rek.nr: 41 38 25 507 t.n.v.Sportfood.nl te Grubbenvorst.
Bestellingen kunnen nog steeds geplaatst worden via:SportFood.nl voor sportvoeding
Now get crushing!![]()

De Captains of Crush grippers zijn binnen!
Vandaag en morgen zullen wij alle bestellingen verwerken waardoor iedereen die al betaald heeft voor het weekend de grippers in huis zal hebben.
Now get crushing!![]()