Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook leuke bestelling geplaatst, gelijk overgemaakt :thumbup:

gister besteld
vandaag binnen :D

hoi hoi hoi heb de CoC's besteld, #1 #2 en #2.5. Ben benieuwd wanneer ik ze binnen heb. Kan niet wachten, ben net een klein kind die wacht op z'n sinterklaas cadeautje.:D

Hoi Bas,,

Zoals gezegd vandaag ook weer een bestelling gedaan:
De Bodybuilder en dit keer de Kre-Alkalyn niet vergeten :)
Gelijk maar het t-shirt erbij gedaan want die is toch gratis :)

Alleen wou met paypall betalen maar dat werkte niet,, dus maar op de terug knop gedrukt en toen voor vooruitbetaling gekozen,, heb het net gelijk overgemaakt dus zie wel wanneer het binnen komt :)

Of kan het trouwens komen dat ik met firefox nu zit en dat die paypall daarom niet werkte.

Trouwens wat bedoel je precies met die tip van jouw:

Vanwege de hoge concentratie van Bodybuilder dienen de doseringen geleidelijk opgevoerd te worden.

En hoeveel moet je er nu precies innemen per dag als je het meeste eruit wilt halen,, 2 of 3 per dag en wanneer dan precies, uiteraard 1 direct na de training maar wanneer die andere dan.

Greets,,

Jack

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoi Bas,,

Zoals gezegd vandaag ook weer een bestelling gedaan:
De Bodybuilder en dit keer de Kre-Alkalyn niet vergeten :)
Gelijk maar het t-shirt erbij gedaan want die is toch gratis :)

Alleen wou met paypall betalen maar dat werkte niet,, dus maar op de terug knop gedrukt en toen voor vooruitbetaling gekozen,, heb het net gelijk overgemaakt dus zie wel wanneer het binnen komt :)

Of kan het trouwens komen dat ik met firefox nu zit en dat die paypall daarom niet werkte.

Trouwens wat bedoel je precies met die tip van jouw:

Vanwege de hoge concentratie van Bodybuilder ( SportFood.nl voor sportvoeding)
dienen de doseringen geleidelijk opgevoerd te worden.

En hoeveel moet je er nu precies innemen per dag als je het meeste eruit wilt halen,, 2 of 3 per dag en wanneer dan precies, uiteraard 1 direct na de training maar wanneer die andere dan.

Greets,,

Jack

Hoi Jack,

Bedankt voor je bestelling.
Mooie combinatie de Bodybuilder en Kre-Alkalyn.;)

Paypal zou gewoon moeten werken. Ik heb het net nog gecheckt even.
Het kan idd door je browser komen. Ik gebruik zelf ook Firefox en merk dat niet iedere site daar goed op reageert.

De concentratie aan carbs (en eiwitten) in Bodybuilder zijn zeer hoog. Als je daar gevoelig voor bent en je zou in 1 keer de hele mep voor de eerste keer innemen dan kan de wc wel eens overuren draaien!:o
Vandaar dat wij adviseren om het rustig op te bouwen.

Ik zou beginnen met 2 shakes, evt 3 als je hard wilt gaan.
De eerste neem je het beste gelijk na je ontbijt en de tweede na de training.
De eventuele derde kan of 1 uur voor de training als postworkout shake of op een moment op de dag dat je eten even te kort schiet.

Succes ermee!

Sportieve groeten,

Bas

Nog bedankt voor de supersnelle afhandeling bas!

Zal m'n supps zeker bij jou bestellen zodra 'k erdoor heen ben..

Hoi Bas,,

ik betaal daar altijd met paypal en ik gebruik firefox
heb je niet popup blocker aanstaan ?
dan krijg je geen paypal venster

creatine besteld :D hoop dat t wat is :)

Het kan echt niet sneller he Bas :)

Maandag besteld met Ideal en vandaag alweer binnen hehehe

Complimenten voor elke keer weer die snelle service :)

Bedankt voor de complimenten allemaal.
Leuk om te horen dat onze werkwijze gewardeerd wordt.
Ons motto is altijd al geweest om zo met klanten om te gaan zoals wij zelf ook als klant behandeld willen worden.:)

@ Jack- geen idee wat er bij de Paypal site mis is gegaan.
Het kan idd zijn dat via andere browsers de site niet goed toegankelijk is. We gaan er zelf ook even achteraan.

Sportieve groeten,

Bas

Het is me opgevallen dat jullie nog maar weinig producten hebben.

Miss wat meer wheys en weight gainers verkopen ;)

Groetjes !

Heb net Kre-Alkalyn van EFX bij Sportfood.nl besteld, mijn vraag is : hoeveel dagen zal het duren voordat ik het binnen krijg ?

Alvast bedankt,

Dave

P.S : Ik heb het onder rembours besteld.

@ The Bonsai

Dat ons assortiment beperkt is, is een hele bewuste keuze.
We willen alleen maar spullen opnemen waarvan we zeker weten dat ze ook wat toe kunnen voegen aan de prestatie van atleten.
Daarbij moet de prijs/kwaliteit ook zeer goed zijn.
We krijgen wekelijks tal van producten aangereikt maar de meesten vallen al gelijk weer af omdat we of vinden dat ze niks extra's toevoegen aan datgene er al verkrijgbaar is of omdat we de verhouding prijs/kwaliteit niet vinden kloppen.
Dat wil zeker niet zeggen dat alleen de producten bij ons goed zijn en de rest niet. Verre van dat, maar we willen het overzichtelijk houden en 110% achter het product staan.;)

@ Dave123

Bedankt voor je bestelling Dave.
Rembours bestellingen worden bij ons direct verwerkt en verzonden.
Meestal duurt het 2 werkdagen voordat het pakket bij de klant wordt afgeleverd. Ik vermoed dus dat het pakket maandag bij je zal zijn.

Hoi Bas,,

Nog even een vraagje over die Bodybuilder,, op de site zeg jij: Dosering: 4 scheppen (152 gram) per shake mengen met halve liter water of melk.

Maar volgens mij is die beker die erin zit 60 CC dus dan zou je toch maar 2 1/2 beker moeten gebruiken of zit ik nu fout,.

En hoe zit het met de inname in het weekend als je niet traint.

Hoi Bas ik probeer sinds gisteren al een bestelling te maken op de website, maar het lukt maar niet om via creditcard-paypal te betalen, krijg elke keer een foutmelding?

Dit staat er: Data does not match input character set or default encoding. For more information, please contact the merchant.

:( m'n bestelling gemist! wanneer komen ze meestal voor 2e keer als je niet thuis was, dag erna?

Krijg je dan niet gewoon zo'n ophaal brief waarmee je je pakketje dan bij de postbank kan ophalen ?

Nee, pas als ik de 2e keer weer niet thuis ben

lol bij mij geven ze het gewoon aan de buren af. Stuk makkelijker.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven