MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
top :D heb ze al in mn handen gehad :D

150 krijg ik met beide handen dicht, de 200 alleen met rechts :rolleyes:

Zijn er samples bij een bestelling? :D

Goede zaak. Dit weekend maar eens een bestelling plaatsen dan :banana:

Ben bijna door m'n voorraadje RAW heen, dus weer een nieuwe lading besteld.

Oh ik ben vergeten een verzoek te vermelden voor free samples. Als er een sample van de chocosmaak van de RAW Whey bijgevoegd zou worden zou dat super zijn. Heb nu de aardbeismaak besteld. Ben benieuwd hoe die bevalt! De vanillesmaak is in ieder geval erg fijn van smaak.

PS: Bestelnummer #5212.

Bestel #5202 waarom is die nog steeds pending? ik heb zaterdag ochtend al betaald. hebben jullie het druk ofzo?

m'n bestelling is net binnengekomen, maar op je site staat nog steeds pending. in mijn woordenboek betekent dat ; hangende, in afwachting, onbeslist. maar ik heb het al binnen.

De status van de bestellingen klopt nooit. Blijft op de een op andere manier altijd op pending staan. Biedt dus geen toegevoegde waarde. Dat is wel jammer eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Bestel #5202 waarom is die nog steeds pending? ik heb zaterdag ochtend al betaald. hebben jullie het druk ofzo?

Als je zaterdag bestelt, wordt het maandag verzonden, aangezien de pakket dienst niet op zondag werkt. Als je het pakket dinsdag binnen hebt gekregen(vandaag), heb je het binnen 1 werkdag dus binnen gekregen. Dat vind ik toch aardig snel!:p

@ Denman
Klopt inderdaad pending systeem hebben we buiten werking gesteld. Onze nieuwe site is binnen een paar weken in de lucht en daar gaan we het weer invoeren. In 99% van de gevallen worden onze pakketten sowieso sneller afgeleverd dan de klant zijn pending status checkt!:D
Samples worden toegevoegd afhankelijk van beschikbaarheid. Soms krijgen we er heel veel, soms zijn ze erg zuinig ermee.

Bedankt voor jullie bestellingen!;)

Beste DBB'ers,

We hebben nu een hele mooie aanbieding voor de Ultimate Nutrition Massive Whey gainer.
Het gaat om potten met 4,3kg weightgainer van dit topmerk die we nu aan kunnen bieden voor slechts €39,95 per pot! (prijzen op internet in Nederland varieren van €55 tot €75 per pot)

Tevens hebben een partij Muscletech CellTech in de aanbieding.
Ook hier gaat het om de grote verpakking van 3,2kg. Onze prijs is €54,95. Ik ben hem in Nederland niet goedkoper tegengekomen!

Voor beide producten geldt dat het een eenmalige aanbieding betreft en dat op ook echt op is!

Doe je voordeel ermee!:thumb:

*Sportfood is gesloten wegens vakantie van 06 juli t/m 14 juli*

We zijn zaterdag 04 t/m zaterdag 11 juli 2009 gesloten wegens vakantie.

Bestellingen worden nog verwerkt tot vrijdag 3 juli 16.00 uur. Bestellen in de vakantieweek kan natuurlijk gewoon, alleen moet je even wat langer wachten op de levering.

Voor degenen die ook vakantie hebben, alvast een fijne vakantie toegewenst!:)

Zo terug van een weekje Zuid-Frankrijk waar de zon nog wel bestaat!:rolleyes:

Voor degenen die afgelopen week besteld hebben, bedankt voor jullie geduld, morgen(maandag) gaan alle betaalde orders de deur uit!:)

welkom terug:p
Die serious mass weightgainer, is die er nog in vanille? want alleen de keuze aardbei is mogelijk op de site...

dan zal mijn bestelling weer snel gemaakt zijn! ;)

*edit

Bestelling geplaatst (5344)
-Serious Mass
-Whey weightgainer
en handschoentjes (moeder heeft mijn vorige *leren* gewassen 8-), helemaal naar de **** )

Vergeet je ook niet mijn vorige misgelopen actie (staat bij opmerking :d) :o

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

We hebben een handig apparaatje binnen gekregen waar je je eigen capsules mee kunt vullen. Ook hebben we lege capsules.
De capules en de capsule vuller zijn HIER te vinden!

Tevens hebben we echt prachtige schetsen van Arnold Schwarzenegger in de aanbieding. Gedrukt op een zeer zware kwaliteit papier en ideaal als poster of om in te lijsten.

Alvast een fijn weekend allemaal!:)

Sportieve groeten, Bas

bestelling binnen! Snelle levering!!
En ik moet zeggen, die raw iron whey, aardbei, is lekker! :o

Maar de bijgevoegde gripper is een te zwakke :p
Had de 150-250 al ;)
Dus proberen te verkopen, bedankt voor de goede service!

bestelling binnen! Snelle levering!!
En ik moet zeggen, die raw iron whey, aardbei, is lekker! :o

Maar de bijgevoegde gripper is een te zwakke :p
Had de 150-250 al ;)
Dus proberen te verkopen, bedankt voor de goede service!

Graag gedaan! Ach, je kunt zo ook de hele collectie verzamelen!:D

De RAW IRON Whey is idd erg goed te drinken en heeft een super kwaliteit.

Nog bedankt voor je bestelling.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven