AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling 4862, grippers besteld!!! en nog n lekkere weightgainer trouwens!!
Enne samples altijd welkom ;)

• Topic Starter Topic Starter
GRATIS HALTERRIEM, GRIPPER EN/OF 500 GRAM CREATINE!

Vanaf donderdag 21 mei 2009 t/m zo 31 mei 2009 hebben we bij SPORTFOOD.NL de volgende spectaculaire actie:

Bij bestellingen tot €60: 2 gratis Creatine repen.

Bij bestellingen van €61-€100: gratis halterriem of 500 gram Creatine of 1 HeavyGrips gripper.

Bij bestelling van €101-€150: kun je kiezen uit 2 van bovengenoemde artikelen

Bij bestellingen van €151 of meer krijg je alledrie de artikelen!. Dus en een gratis halterriem, en een gratis pot Creatine en een HeavyGrips gripper!

*Bij de bestelling moet je even aangeven welk cadeau je graag wilt hebben. *Contante kortingen zijn niet mogelijk.
*Geef a.u.b. de zwaarte van de gripper aan als je daar voor kiest.

Hier staan de cadeau's waar je uit kunt kiezen-
Creatinereep- http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=60&products_id=418
Halterriem- http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=63&products_id=261
Raw Iron Creatine- http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=375
HeavyGrips- http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=70&products_id=376

Nu is dus de tijd om te bestellen, een voorraadje aan te leggen of samen met vrienden te bestellen!

Have a nice day!:D

Sportieve groeten, Bas

Dit is nou eens een goede actie

Mijn whey is bijna op dus ik zal maar snel nieuwe bestellen. Waarschijnlijk wordt het de Raw Iron.

Is het ook mogelijk om daarbij samples te krijgen? Ik zat te denken om misschien een pre-workout supplement te kopen voor de keren dat ik wat futloos ben. Ik heb er nog nooit een gehad dus het zou wel handig zijn als ik er een kan proberen.

Laatst bewerkt:
Al meerdere keren iets bij Sportfood.nl besteld en nog altijd zeer tevreden. Vandaag een muscle pack van RAW Iron ontvangen. Eens kijken hoe die bevalt. Prima shop dus die altijd goed en snel verstuurd.

Oh en hartelijk bedankt voor de halterriem. :D

Groetjes, Dennis

bas, de hele pot 4 kg iron whey aarbei was tot de laastse scoop heerlijk. indien een 2e emmer of de weightgainer in de superaanbieding komt mail me dan even, het is goed spul en blijft gewoon lekker, iets wat je niet van elke shake kan zeggen, sommigen komen je na 4 shakes al de keel uit.

als je een half kilootje vanille door de emmer aarbei gooit wordt ie nog lekkerder, maar das persoonlijk denk ik.

wil graag weer een pot in de kast hebben staan binnenkort.

Ik vraag me nou af he, wat is nou precies het verschil (ook in werking van de suplementen) tussen deze van sportfood en deze van xxl nutrition?

sportfood:
http://www.sportfood.nl/shop/produc...d=373&osCsid=fbdd36ed2ff1485d8d3b3652e9a4777f

xxl:
http://www.xxlnutrition.nl/best_product/159/XXL Nutrition/Whey Protein Instant

Hoi Ice leovince,

Bedankt voor je belangstelling in onze Whey.
Als ik naar de voedingswaarden kijk dan zijn het 2 soortgelijke Whey producten. Allebei rond de 84% eiwitten, allebei instant.
Ze zullen waarschijnlijk allebei iets anders smaken, maar dat is altijd een persoonlijke keuze.
Met beiden doe je een goede aankoop. Ik weet van XXL en ook van Sportfood dat het 2 bedrijven zijn die voor en door Bodybuilders zijn opgezet en dat kwaliteit voorop staat.

Sportieve groeten,
Bas

P.s We hebben nu een hele interessante actie die staat hier!

@ DENMAN- Bedankt voor je compliment. We blijven ons best doen en graag gedaan!

Dit is nou eens een goede actie

Mijn whey is bijna op dus ik zal maar snel nieuwe bestellen. Waarschijnlijk wordt het de Raw Iron.

Is het ook mogelijk om daarbij samples te krijgen? Ik zat te denken om misschien een pre-workout supplement te kopen voor de keren dat ik wat futloos ben. Ik heb er nog nooit een gehad dus het zou wel handig zijn als ik er een kan proberen.

Hoi Skater,

Kwa samples zijn wij altijd afhankelijk van wat we van de distributeurs geleverd krijgen. Soms dozen vol, soms weer een hele tijd niks.
Als we ze hebben doen we ze er zeker bij!:)

Sportieve groeten,
Bas

@ BOBBY BUILDER- Bedankt. Ja, hij is lekker he, de RAW IRON?! We hebben nu een mooie actie. Kijk voor de grap eens hier, misschien is het wel wat voor je!

Hey dat ziet er goed uit die aanbiedingen, een pot creatine kies ik, bij bestelling boven 61 euro, ik ga even surfen op je site en kijken wat ik bestel, hoop e.e.a. moois te vinden en snel in huis te hebben maar Sportfood.nl kennende komt dat altijd goed. !!!

die Best Body caseine, meer dan 90% eiwit en zo goed als geen koolhydraten !!!! en vetten, prijzig, maar lijkt me top spul voor de nacht.

Vandaag de raw iron whey binnen gekregen, smaakt goed moet ik zeggen :thumbs:

@ Bobby Builder- Ja de Caseine is een mooi product voor de nacht of periodes overdag dat je lang geen eiwitten ter beschikking hebt. Relatief prijzig als je het met andere vormen van eiwitten vergelijkt, maar daar ontkom helaas niet aan als je echt goede kwaliteit wilt.;)

@ Jasper- fijn dat je de RAW IRON lekker vindt. Hoe beter de Whey kwa kwaliteit is hoe moeilijker het is om een goede smaak te krijgen. Dat komt omdat er minder vetten en carbs inzitten en Whey Isolaat wat bitterder is. Dus hoe groter het aandeel Isolaat, hoe meer je moet doen om de smaak op peil te houden. Bij het ontwikkelen van RAW IRON werd de producent echt helemaal gek van ons omdat we iedere keer de samples niet goedkeurde. Uiteindelijk is het toch goedgekomen!:D

Laatst bewerkt:
Zojuist mijn bestelling binnengekregen, toppie!

Ik heb 6kg mammot eiwit, 4kg raw iron whey, handschoenen, riem, gripper 200, gripper 300.

Bevalt mij allemaal Bas, thanks! De whey's moet ik nog even proeven. De rest is sowieso in orde.

Snelle levering ook. Zaterdag besteld, is dus eigenlijk maandag, en dinsdag al in huis! Nice :D

[EDIT]

Zou mooi zijn als je dit soort acties elke 2 maanden maakt :D:D

Zondag voor het eerst bij Sportfood besteld en ik moet zeggen dat de service super is!
Communicatie ook perfect:thumbs:

Heb het vandaag binnen gekregen:)

Snelle service!

Zondag besteld, maandag mailtje dat de bestelling niet goed was doorgekomen, snel mailtje teruggestuurd en vanochtend binnen. :)

Die repen zijn trouwens de eerste repen die ik proef die niet walgelijk zijn en msch zelfs wel lekker.

Mijn little bro heeft gistermiddag rond 16:00 4kg van die raw-iron whey (ofzoiets) besteld. 12 uur vandaag was het hier binnen. Hulde voor de service!

heb vanmorgen ook mijn bestelling ontvangen.
ben ook zeer tevreden met de service.

Graag gedaan mannen, we blijven ons beste doen!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven