Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde die gaspari starterkit bestellen omdat deze 5 euro goedkoper is dan bij de anderen... nu zijn de verzendkosten 5 euro :(

• Topic Starter Topic Starter
Wilde die gaspari starterkit bestellen omdat deze 5 euro goedkoper is dan bij de anderen... nu zijn de verzendkosten 5 euro :(

Klopt, tot 50 euro is het 4,95, daarna gratis verzending.
Met de actie die is er nu krijg je zelfs bij een goedkoop, afgeprijsd product een paar Creatine repen cadeau en dat maakt het misschien weer wat goed voor je!;)

Nou voor het eerst bij Sportfood besteld,
de nytric + kre alkalyn en mammut eiwitten, hoop dat het goede producten zijn.
en een gripper voor hand/arm kracht erbij

hoe kan je thuis bepalen welke maat ik nodig heb voor die zwart/grijze Professionele trainings handschoenen van jullie?

@ Speler 21
Bedankt voor je bestelling. de gratis gripper wordt erbij gevoegd.
Ik weet zeker dat je tevreden zult zijn met de spullen!;)

@ Ice Leovince
Goede vraag. Als je de omvang van je hand meet, net boven je duim dan kun je deze tabel ongeveer aanhouden:

M = 18 - 20 cm
L = 20 - 22 cm
XL = 22 - 24 cm

Ghehe, net wat ik dacht.. dat wordt een XL'elletje..
thx voor de snelle reactie! wilde namelijk vanmiddag nog al die spullen gaan bestellen:)
ben benieuwd naar de RAW IRON aarbei smaak..

verzending is voltooid.. ging erg gemakkelijk..
2x 2000 gr raw iron aarbei
1x sporthandschoenen..
ik heb bij opmerkingen gezet dat ik de 500 gr creatine wil hebben als cadeau, komt het zo goed:)?

Laatst bewerkt:
Hmmm zaterdag wat besteld en ik weet dat er feest dagen waren, maar ik ben wel benieuwd wanneer ik me bestelling binnen krijg.. (btw bestel #5053)
er staat al sinds zaterdag 'pending'.

Hmmm zaterdag wat besteld en ik weet dat er feest dagen waren, maar ik ben wel benieuwd wanneer ik me bestelling binnen krijg.. (btw bestel #5053)
er staat al sinds zaterdag 'pending'.

Zondag verstuurt de TNT geen pakketten, maandag was Pinksteren, dus alle orders van het weekend zijn vandaag verzonden.;)

nais, want me whey was al sinds zondag op :o
ben erg benieuwd naar de creatine of dat bij mij goed gaat werken..
en uiteraard die handschoenen!!:D

Vooral die handschoenen zullen het 'em gaan doen. ;)

Ik gebruik nu overigens ook de creatine van RAW, alweer een maandje. Ik merk dat ik zeker meer kan pakken en sneller vooruit ga dan voorheen.

PS: Kan je creatine tegenwoordig het hele jaar door gebruiken? Er staat niets over een 'rustperiode' of ontladingsfase vermeld op de bottle, zoals dat een aantal jaar geleden wel zo was.

Ik ben 3 dagen geleden ook begonnen. Ik weet het ook niet precies. Staat idd niet op het potje.. Ik neem de eerste week iets meer dan gemiddeld daarna 5 gram per dag

Waar komen die pakketjes eigenlijk vandaan? oftewel waar zit jullie storage?
want ik verwacht toch wel echt me pakketje vandaag en hij staat op de site nog steeds op 'pending' :o

Waar komen die pakketjes eigenlijk vandaan? oftewel waar zit jullie storage?
want ik verwacht toch wel echt me pakketje vandaag en hij staat op de site nog steeds op 'pending' :o

We werken niet met pending systeem op deze site. We zijn een nieuwe site aan het bouwen waar alles geintergreerd wordt.
Je pakket is gisteren verzonden, dus die moet vandaag, anders uiterlijk morgen aankomen met TNT post. TNT hanteert 1-2 werkdagen levertijd. Sneller dan de eerste werkdag na een in het weekend geplaatste bestelling het pakket versturen kunnen we niet;)

Ik ben 3 dagen geleden ook begonnen. Ik weet het ook niet precies. Staat idd niet op het potje.. Ik neem de eerste week iets meer dan gemiddeld daarna 5 gram per dag

Er zijn verschillende methodes op dit moment populair. De ene gebruikt Creatine het hele jaar door, de ander last rustpauzes in.
Wij adviseren altijd 6-8 weken gebruik en dan 2-4 weken pauze, maar je mag hier best wat mee experimenteren!:)

Vandaag mn bestelling binnen gekregen, alles was goed in orde.
Mammut eiwit is erg lekker, helemaal voor dat geld!

Smaken verschillen, maar deze vind IK een stuk lekkerder dan de pro 80 van xxl waar ik niet zo dol op ben.

Vandaag mn bestelling binnen gekregen, alles was goed in orde.
Mammut eiwit is erg lekker, helemaal voor dat geld!

Smaken verschillen, maar deze vind IK een stuk lekkerder dan de pro 80 van xxl waar ik niet zo dol op ben.

Ik vind het een beetje naar rijstpapvanille smaken, lekker!

Nu al even bezig met de weightgainer Serious Mass dat ik bij jullie gekocht heb en ik moet zeggen dit is echt wat ik nodig heb!!! Goed veel calorieen, zo één shake op momenten dat ik weinig/geen tijd heb om te eten en ik ben gered!
Smaak proeft wat 'chemisch' maar zeker niet om over te klagen!!
Goed product!!!!! Ow en de shakebekers dat jullie verkopen ook top, bij mijn andere schiet het deksel er wel eens af, deze schroeft dus pak beter!
Grippers wel wat minder straf als verwacht maar kan er zeker wat mee!
Zeker een tevreden klant! ;)

kreeg het dinsdag binnen.

De RAW IRON is erg lekker!:)

de creatine heb ik nog niet geprobeerd, maar de handschoenen ben ik heeeel erg over te spreken! echt top kwaliteit en zit perfect!
echt een top kwaliteit product zeg!

bedankt:D

ik heb een setje grippers besteld :D net iets na 3 uur....heb ik nog kans ze morgen te hebben?

Heren, bedankt voor de complimenten en graag gedaan!:thumb:

@Rooke, met een beetje geluk heb je het HeavyGrips pakket vandaag binnen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven