XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt donderdagavond denk, want toen pas stond de actie op de site.;)
Reken er op dat, met het weekend, ertussen het geld dan maandag of dinsdag is binnengekomen. Je zou het pakket dan morgen of vrijdag in huis moeten krijgen.:)
Ah ok, ik dacht al wel zoiets was maar voor de zekerheid bedankt!

Wilde even melden dat de whey van het proefpakket goed te drinken is, hij lost ook goed op. Ga em zeker aanschaffen als m'n voorraad op is.

Zondagavond besteld, vanmiddag al binnen, prima service :thumbup:.

De heavy grip set voor semi gevorderde ziet er goed uit, krijg de 200 met moeite dicht, de 250 nog niet. Het is natuurlijk vrij lastig in te schatten wat voor grippers je nodig hebt (eerste grippers voor mij), maar aan de hand van jullie uitleg heb ik de juiste keuze gemaakt.

Ga zo door sportfood!

ps. thanks voor die neovar sample ga heb binnenkort eens proberen.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben door mijn bcaa´s heen. nu zag ik deze op sportfood staan

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=62&products_id=312

maar dat zijn caps. worden die net zo snel en goed opgenomen als poeder??

Hoi Jeffery,

Deze worden inderdaad net zo snel en goed opgenomen als poeder. De capsules vallen zo uitelkaar in je maag en dan komt de poeder gelijk vrij. Mooi product trouwens.
Als je BCAA's met wat extra's zoekt kun je ook eens kijken naar HULK FORCE. Hier zitten BCAA's heel hoog gedoseerd in, maar ook Creatine, Glutamine, Beta-Alanine, Waxy Mais enz.

Sportieve groeten, Bas

bedankt voor je snelle reactie.

ik heb zojuist een bestelling bij je geplaatst.

ik wacht er met smart op.

thanks.

heb het een uurtje of 2 binnen gehad.
het was wel een heel bouwwerk. 2 dozen aanelkaar geplakt.
allebei de uiteinde dicht getaped.
maar het is binnen dat is het belangrijkste.

top service.

heb het een uurtje of 2 binnen gehad.
het was wel een heel bouwwerk. 2 dozen aanelkaar geplakt.
allebei de uiteinde dicht getaped.
maar het is binnen dat is het belangrijkste.

top service.

Ja excuses voor het TE goed inpakken.:o
We zitten midden in een verhuizing en hebben niet onze gebruikelijke spullen bij de hand maar willen toch de 24 uurs service in stand houden.
Ik zag je pakket gisteren in elkaar gezet worden en dacht toen al die heeft wel even tijd nodig om alles weer te openen!:D

Succes met de spullen!

Eerste bestelling gedaan, ben benieuwd :D

Beste Bas,

Ik zoek Caps met spieropbouwende ingredienten, zoals creatine. Ik wil niet iets waar je van afvalt oid. Kan je me iets aanraden?
Alvast bedankt

Eerste bestelling gedaan, ben benieuwd :D

Bedankt voor je bestelling!:thumb:
Mooie producten heb je besteld zag ik. Je gaat duidelijk voor de groei, succes ermee!:)

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Beste Bas,

Ik zoek Caps met spieropbouwende ingredienten, zoals creatine. Ik wil niet iets waar je van afvalt oid. Kan je me iets aanraden?
Alvast bedankt

Hoi Jeroenkw,

Mail me even op info@sportfood.nl en vermeld de producten die je tot nu toe hebt gebruikt/ gebruikt en het resultaat daarvan. Verder even je leeftijd vermelden en hoe vaak je traint per week. Dan kan ik kijken in welke richting we een goed advies kunnen geven.:)

Sportieve groeten,
Bas

Bestelling binnen.

Vandaag eerste Raw Iron Weightgainer shake gehad, smaakt zeer lekker en geen opgeblazen gevoel (waar ik bij andere wel last van had) of iets dergelijks dus ben ruim tevreden over deze.

Morgen de Hulk Force uitproberen, ben benieuwd :D

Bedankt voor de snelle levering en de gratis samples, zal in de toekomst zeker vaker bestellen :)

Bestelling binnen.

Vandaag eerste Raw Iron Weightgainer shake gehad, smaakt zeer lekker en geen opgeblazen gevoel (waar ik bij andere wel last van had) of iets dergelijks dus ben ruim tevreden over deze.

Morgen de Hulk Force uitproberen, ben benieuwd :D

Bedankt voor de snelle levering en de gratis samples, zal in de toekomst zeker vaker bestellen :)

Graag gedaan CursedTalon!:thumb:
Alle RAW IRON producten hebben we zelf laten ontwikkelen.
Zo weten we zeker dat er ook in zit wat er beweerd wordt, weten we zeker dat de smaak en mengbaarheid in orde is en weten we zeker dat er alleen ingredienten inzitten waarvan bewezen is dat ze ook echt werken.
Daar mag je ons aan houden!;)

Mocht wat kwijt willen over de weightgainer dan kun je hier je mening achterlaten:
[Link niet meer beschikbaar]

Iemand al recensies over de Raw Iron Hulk Force?
Ben erg benieuwd! :)

Ik heb het proefpakket van de Whey en creatine mogen ontvangen. De whey (aardbei) smaakt super! Zelfs door de brinta met water is het heerlijk zoet van smaak.
Normaal nam ik alleen vanille Whey door m'n Brinta, maar deze smaak is ook prima te gebruiken.

Is de vanille ook zo vol van smaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven