XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Hey Sportfood aka Bas ;)

Ik heb besloten na de proefverpakking te hebben getest om 4kg Whey aardbei te bestellen. Ik heb zojuist rond 3 uur besteld, zit mijn bestelling dan nog bij de verzendingen van vandaag?

Hey Necros,

Bedankt voor je bestelling!:thumb: Hij is lekker he?:D
Ik zie dat je met Ideal betaald hebt, dus je order wordt vandaag nog verstuurd.;)

Sportieve groeten,
Bas

• #1.022
RAW IRON WHEY nu ook verkrijgbaar in een heerlijke, frisse tropical smaak!:meal:

heey vraagje he..
ik wil volgende week met de hulk force gaan beginnen..wou nu creatine voor de rustdagen gaan bestellen alleen nu was ik beetje rond aan t kijken en vond ik crack heel verleidelijk;)pak smorges en na t trainen raw iron whey..is t een optie om de creatine weg te laten en crack te pakken?alvast bedankt voor reactie..
groeten

• #1.024
heey vraagje he..
ik wil volgende week met de hulk force gaan beginnen..wou nu creatine voor de rustdagen gaan bestellen alleen nu was ik beetje rond aan t kijken en vond ik crack heel verleidelijk;)pak smorges en na t trainen raw iron whey..is t een optie om de creatine weg te laten en crack te pakken?alvast bedankt voor reactie..
groeten

He Buffelaarke!

Als het goed is heb je voor de rustdagen al een voorraadje extra Creatine gekregen bij de Hulk Force. Dat zit er namelijk gratis bij.
De ingredienten van Crack en Hulk Force overlappen elkaar wat. Crack is vooral een echte booster om scherp de training in te gaan, Hulk Force is meer opbouwend kwa kracht, herstel en massa.
Persoonlijk zou ik Crack en Hulk Force niet samen gebruiken, maar allebei apart een keer proberen. Als je toch de boost van Crack zoekt om te combineren met Hulk Force dan zou ik Kick Speed aanraden.
Dat is een stuk voordeliger en dan heb je tenminste ook geen, overbodige, dubbele dosering van bepaalde ingredienten.

Succes ermee!

Sportieve groeten,
Bas

• #1.025
Beste DBB'ers,

Degenen die nu bij Sportfood.nl bestellen krijgen een speciale actie code waarmee ze 10% korting kunnen krijgen op de volledige collectie van Uncle Sam Sportswear.

De catalogus met de kleding vind je hier:
www.us-athletic.nl

Maten gaan van s t/m 5XL!

Code is alleen verkrijgbaar bij een bestelling bij Sportfood.nl.

Misschien een leuke Sinterklaas/Kerst tip?

Sportieve groeten,
Bas
www.sportfood.nl

Leuk actie bas. Hoop dat het verkoopt.

Als ik de RAW IRON HULK FORCE bestel, zit daar naast de extra creatine en whey ook een shakebeker bij?

bvd

• #1.027
Leuk actie bas. Hoop dat het verkoopt.

Als ik de RAW IRON HULK FORCE bestel, zit daar naast de extra creatine en whey ook een shakebeker bij?

bvd

Hoi Daniel,

Bedankt voor je compliment!:thumb:
De Hulk Force is net blijvend €5 in prijs verlaagd. Daarnaast krijg je nog gratis Creatine erbij en gratis Whey. Helaas laat de marge het niet toe om daar nog een shake beker bij te doen, maar... bestel je 2 potten dan krijg je de 2e pot voor maar 29,95 en daar kunnen we wel een shakebeker bij doen.;)
Even aangeven tijdens je bestelling dat we dit afgesproken hebben.:)

Sportieve groeten,
Bas

Hoi Daniel,

Bedankt voor je compliment!:thumb:
De Hulk Force is net blijvend €5 in prijs verlaagd. Daarnaast krijg je nog gratis Creatine erbij en gratis Whey. Helaas laat de marge het niet toe om daar nog een shake beker bij te doen, maar... bestel je 2 potten dan krijg je de 2e pot voor maar 29,95 en daar kunnen we wel een shakebeker bij doen.;)
Even aangeven tijdens je bestelling dat we dit afgesproken hebben.:)

Sportieve groeten,
Bas

Hee Bas,

Bedankt voor je reactie! Ik kom dan uit op €64,90. Ik wil je bedanken voor je aanbod. Echter is dit wel het eerste supplement wat ik ga bestellen, dus het is wel in een keer een grote stap.

• #1.029
Hee Bas,

Bedankt voor je reactie! Ik kom dan uit op €64,90. Ik wil je bedanken voor je aanbod. Echter is dit wel het eerste supplement wat ik ga bestellen, dus het is wel in een keer een grote stap.

He Daniel,

Leuk dat je eerste koop bij ons is!:)
Ik ben blij dat je voor de HULK FORCE kiest want sommige supps kunnen kwa werking verschillen per persoon, bij de HULK FORCE weet ik zeker dat je vorderingen zal maken. Is het niet door de Creatine dat er in zit, dan wel door de Beta-Alanine, dan wel door de BCAA's, de Glutamine, de waxy Mais enz.

heey bas,
ben nu een 2 weken bezig met hulk force alleen me whey is weer bijna op,dus wil nieuwe bestelle en ook meteen nieuwe pompproduct..is er iewts wat je me kunt adviseren?miss de crack of no-beta van double t?of wat beters nog;)alvast bedankt voor advies iig..
groeten

• #1.031
heey bas,
ben nu een 2 weken bezig met hulk force alleen me whey is weer bijna op,dus wil nieuwe bestelle en ook meteen nieuwe pompproduct..is er iewts wat je me kunt adviseren?miss de crack of no-beta van double t?of wat beters nog;)alvast bedankt voor advies iig..
groeten

He buffelaarke!

Ik zou de No Beta van Double T pakken. De NaNOX9 van MuscleTech is trouwens ook erg heftig kwa pomp! De Crack en de HULK FORCE overlappen elkaar met veel ingredienten, dus zou ik dat een beetje zonde vinden om allebei tegelijk te pakken. De NO Beta of Nanox vullen de HULK FORCE perfect aan!;)

Groeten, Bas

He buffelaarke!

Ik zou de No Beta van Double T pakken. De NaNOX9 van MuscleTech is trouwens ook erg heftig kwa pomp! De Crack en de HULK FORCE overlappen elkaar met veel ingredienten, dus zou ik dat een beetje zonde vinden om allebei tegelijk te pakken. De NO Beta of Nanox vullen de HULK FORCE perfect aan!;)

Groeten, Bas

okee thanks,dan ga ik whey bestellen en de hulk force nog een x en de no beta!ben benieuwd!kan er miss een zakje extra creatine bij gedaan worden??
groeten

• #1.033
okee thanks,dan ga ik whey bestellen en de hulk force nog een x en de no beta!ben benieuwd!kan er miss een zakje extra creatine bij gedaan worden??
groeten

Geen probleem, vermeld even bij je bestelling dat je extra Creatine wilt en het wordt geregeld!;)

he Bas! ik krijg die raw IRON mail 3x ???

He Bas,

Ik heb woensdag het totaal pakket Grippers bij jullie besteld.
Had ze vandaag binnen gekregen ziet er goed uit.
Ik kan voorlopig nog wel ff vooruit krijg de 200 helemaal gesloten de 250 bijna.
Super snelle levering en goede service. :thumb:

Gister middag mijn bestelling geplaatst, en nu al binnen!
Dat noem ik service, thnx.
5kg raw iron whey, ik kan weer even vooruit.

• #1.037
he Bas! ik krijg die raw IRON mail 3x ???

Ja, excuses hiervoor, er is iets fout gegaan vandaag met de mailing.:o

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

He Bas,

Ik heb woensdag het totaal pakket Grippers bij jullie besteld.
Had ze vandaag binnen gekregen ziet er goed uit.
Ik kan voorlopig nog wel ff vooruit krijg de 200 helemaal gesloten de 250 bijna.
Super snelle levering en goede service. :thumb:

Thanks! Succes met het grippen!:)

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Gister middag mijn bestelling geplaatst, en nu al binnen!
Dat noem ik service, thnx.
5kg raw iron whey, ik kan weer even vooruit.

Graag gedaan! Met 5kg kun je inderdaad wel even vooruit!:thumb:

Bedankt voor t antwoord!

Laatst bewerkt:
  • #1.039
Hallo iedereen,

Ik ben nu samen met mijn oom bijna 1 jaar bezig met trainen en hebben al flinke vorderingen gemaakt.
Je ziet het al goed, veel mensen op straat kijken ons na!

Hebben afgelopen maandag (7-dec-09) Raw Iron Sports Whey 5KG Vanille besteld, hadden het dinsdag (8-dec-09) al thuis! En ook helemaal niet duur!
Geweldige service noemen wij dit!!!

Hebben alleen wel een vraagje:
Wij kunnen in de ingrediënten geen Magnesium vinden.
Enig idee hoeveel Magnesium hierin zit per 100gr?

Vinden het alleen wel jammer dat er NO-Beta Double T bijzit i.v.p. Professionele Trainingshandschoenen. Bij de Standing Dumbbell Bicep Curls pak ik (18 jr) 26 kg per arm en m'n oom (31 jr) 30 kg per arm. Bij deze gewichten komen die handschoenen wel van pas !

Maar verder hele goede service, wij zullen de volgende keer weer bij jullie bestellen!!!
Groeten,
Ik en m'n oom......

He T-Boy!

Bedankt voor je compliment! We doen zeker ons best en altijd leuk om te horen als dat gewardeerd wordt!:thumb:
I.p.v. een sample No-Beta had je dus liever een paar handschoenen gehad? Dat is wel een hele grote sample dan!:D
Ook leuk om te horen dat jullie zo'n goede vorderingen maken, daar doe je het tenslotte voor he?
In 100 gram Whey zit ongeveer 450mg Magnesium.

Succes met je trainingen!

Sportieve groeten,
Bas

Laatst bewerkt:
beste,ik heb gisteren n pot whey gekregen van iemand maar die is 7 maanden over tijd en de pot is al geopend geweest.Nog gebruiken of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven