MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Heb mijn mening geplaatst.

Over 4 uurtjes ga ik hem proberen, zal hierna mijn bevindingen plaatsen ;)

Bedankt voor je review!:thumb:

De HULK FORCE moet je ongeveer 7 dagen de tijd geven voordat de spieren volledig verzadigd zijn met de ingredienten die erin zitten zoals de Creatine.
Bij de eerste dosering zal bijv. de Beta-Alanine wel gelijk zijn werk doen.
Het witte schuimpje dat bij de HULK FORCE aanwezig is is de zeer hoge dosering BCAA's.;)

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Ik heb het proefpakket van de Whey en creatine mogen ontvangen. De whey (aardbei) smaakt super! Zelfs door de brinta met water is het heerlijk zoet van smaak.
Normaal nam ik alleen vanille Whey door m'n Brinta, maar deze smaak is ook prima te gebruiken.

Is de vanille ook zo vol van smaak?

Ik vind de smaak van de RAW IRON Whey ook echt erg lekker.:)
Smaken zijn echter wel heel persoonlijk. Of jij de vanille net zo lekker vindt als de aardbei is moeilijk in te schatten. Ik vind ze alle 3 echt heel goed te doen.:)

• #1.003
ik heb zondag betaald (via overschrijving vanuit Belgie) maar heb nog geen betaalbevestiging gekregen en ook nog geen pakket.
Kun je dit even nakijken aub?

He Kazz Unit,

Als je zondag hebt betaald dat is het geld meestal dinsdag/woensdag op de rekening vanuit Belgie en hebben we het pakket dinsdag/woensdag ook gelijk verstuurd. Dan zou het vandaag of morgen aan moeten komen in Belgie.
Ik ga het morgen op kantoor even voor je nakijken.;)

Groeten, Bas

Heb de eerste 2 doseringen gehad. De Beta-Alinine sloeg flink aan, overal een tintelend gevoel voor de training en totaal geen verzuring tijdens de gehele training.

Merkte geen vermoeidheid in de spieren, waarschijnlijk doordat ze goed gevoed waren met dextrose en wazy-mais.

De creatine spreekt voor zichzelf dus dat werkt gegarandeert.

Zoals aangegeven is dit niet een product wat je een enorme drive/energie boost zal leveren maar het doet wel zijn werk en dat is voor mij genoeg.

Ben er zelf tevreden over alhoewel de smaak misschien iets te zoet is.

• #1.006
Heb de eerste 2 doseringen gehad. De Beta-Alinine sloeg flink aan, overal een tintelend gevoel voor de training en totaal geen verzuring tijdens de gehele training.

Merkte geen vermoeidheid in de spieren, waarschijnlijk doordat ze goed gevoed waren met dextrose en wazy-mais.

De creatine spreekt voor zichzelf dus dat werkt gegarandeert.

Zoals aangegeven is dit niet een product wat je een enorme drive/energie boost zal leveren maar het doet wel zijn werk en dat is voor mij genoeg.

Ben er zelf tevreden over alhoewel de smaak misschien iets te zoet is.

He CursedTalon,

Goed om te horen dat de HULK FORCE doet wat ie moet doen en...het wordt alleen nog mag leuker op het moment de Creatine over een aantal dagen zijn werk gaat doen!:)
Je kunt het minder zoet maken door meer water toe te voegen dan vertroebel je de smaak wat.
Heel veel succes ermee and keep us posted!:thumb:

Sportfood heel erg bedankt weer voor een snelle levering! En de service is echt top!
Alleen de sample zat er niet bij, maar wel een brief je voor de werking :P

• #1.008
Sportfood heel erg bedankt weer voor een snelle levering! En de service is echt top!
Alleen de sample zat er niet bij, maar wel een brief je voor de werking :P

No problem, sample sturen we gewoon na. Deze keer had er een sample No-Beta bij moeten zitten.:)

had ook maar 2 samples bij 75 euro bestelling :D

• #1.011
We hebben een aantal weightgainers in de aanbieding voor degenen die wat extra calorieen nodig hebben om aan te komen!

Zo is de Mammoth, de Crash en de Whey gainer in de aanbieding.
Kijk snel hier voor de scherpe prijzen!:)

Sorry verkeerd topic

Laatst bewerkt:
Hey Bas,

Even een simpele vraag over die nieuwe proteine bars, die 23,7gr kh dit erin zitten, hoeveel gr daarvan is suiker?

Gr

• #1.014
Hey Bas,

Even een simpele vraag over die nieuwe proteine bars, die 23,7gr kh dit erin zitten, hoeveel gr daarvan is suiker?

Gr

He Eddine,

De exacte waardes weet ik helaas niet. Een deel van de koolhydraten komt inderdaad uit de suikers die in de chocolade zitten. De rest van de koolhydraten komt voornamelijk uit tarwe. Ik kan alleen helaas nergens terugvinden hoe hoog het suikergehalte is.
Wel een woeste reep trouwens met 44 gram eiwit!:D
Protein block.

Sportieve groeten,
Bas

hey, ik heb met topic van de week een kortingsbon gewonnen...

na lang denken ga ik hem toch maar gebruiken denk ik (wel dom dat ik door het feit dat ik in belgie woon net zoveel moet betalen als iemand anders in nederlands ondanks mijn kortingsbon, door die verzendkosten....)

anyway, hoe lang is deze bon geldig?

• #1.016
hey, ik heb met topic van de week een kortingsbon gewonnen...

na lang denken ga ik hem toch maar gebruiken denk ik (wel dom dat ik door het feit dat ik in belgie woon net zoveel moet betalen als iemand anders in nederlands ondanks mijn kortingsbon, door die verzendkosten....)

anyway, hoe lang is deze bon geldig?

Allereerst proficiat met je winst!:)
De portokosten voor ons om producten naar Belgie te sturen begint bij €9,62 en kan oplopen tot zo'n €30 bij zware pakketten. Toch vragen we maar een bijdrage van €4,95 aan onze Belgische klanten. Ik denk dat dat best netjes is.;)

De kortingsbon is tot het einde van het jaar geldig.

goeie levering, bedankt!

ik heb een tester ontvangen van Double T NO Beta.
moet je dan 3 in de ochtend pakken en 3 30 minuten voor de workout?

of gewoon 6 voor de workout

• #1.019
He Mike,

De grippers zijn binnen zie ik?:D
NO-Beta pak je 3 's ochtends en 3 voor de training.

Succes ermee!

Sportieve groeten,
Bas

Hey Sportfood aka Bas ;)

Ik heb besloten na de proefverpakking te hebben getest om 4kg Whey aardbei te bestellen. Ik heb zojuist rond 3 uur besteld, zit mijn bestelling dan nog bij de verzendingen van vandaag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven