XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Het viel me al eerder op, maar bij veel produkten staat niet bij hoeveel stuks (bij capsules) of gram (bij poeder:het totaal en per schep) erin zit, zodat je weet hoeveel trainingen hij meegaat! Bijvoorbeeld bij de aanbiedingen van nu.
+ misschien nog een ingrediëntenlijst erbij. :)

Bedankt voor je feedback Harrie.:) Word zeker op prijs gesteld!
We hebben het gelijk in orde gemaakt.

Met de overgang van de oude naar de nieuwe site is er hier en daar wat info verdwenen!
Binnen nu en een week wordt de site weer aangepast en komen er o.a. tabbladen met verschillende info blokken bij ieder product.

Met dit soort feedback kunnen we ons blijven verbeteren! Thanks!

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me af hoe het met bestelling #100000295 zat. Ik had het 24 augustus besteld en tot op hede nog steeds niets binnen gekregen.

Op 8 september had ik hiervover een email naar jullie gestuurd waar ik antwoord op gekregen heb maar sinds dien nog twee keer gemailt maar geen bericht meer terug ontvangen. De service laat wel te wensen over vind ik.

• #1.603
Ik vroeg me af hoe het met bestelling #100000295 zat. Ik had het 24 augustus besteld en tot op hede nog steeds niets binnen gekregen.

Op 8 september had ik hiervover een email naar jullie gestuurd waar ik antwoord op gekregen heb maar sinds dien nog twee keer gemailt maar geen bericht meer terug ontvangen. De service laat wel te wensen over vind ik.

Hoi Wellems,

Ik heb het even nagekeken voor je en je order is inderdaad verstuurd op 24-08. Wij hebben een mail gekregen van je 's avonds op 08-08-11 dat deze niet was aangekomen, en op 09-09-11 direct teruggemaild en daarna kan ik geen reactie van je terugvinden. Wellicht is er iets misgegaan in de communicatie.
Mail je gegevens even door naar info@sportfood.nl en ik zorg er persoonlijk voor dat het vandaag nog opgelost wordt!:)

Laatst bewerkt:
Vreemd.

Heb net weer een email gestuurt. Hopelijk komt die wel aan.

• #1.605
Jep, heb het net uit de brievenbus gehaald.

thanks

• #1.608
De nieuwe SPORTFOOD WEEKAANBIEDINGEN zijn binnen!

Deze week in de aanbieding:

1.M.R. van BPI- zeer sterke pre-workout!
Extreme Stacker afslankpakket- Stacker3 XLPC + Sportslab Fatblocker!
Ener9y van Npro2- meer energie en langer uithoudingsvermogen bij duursporten en krachtsport!

Aanbiedingen geldig tot 03-10-'11. *** Voor 16.00uur besteld, zelfde dag verstuurd*** GEEN VERZENDKOSTEN Nederland en Belgie!:)

Beste sportfood , ik heb die armblaster besteld bij jullie , maar ik wilde vragen hoeveel deze incl. Verpakking weegt ? Dit i.v.m het versturen naar het buitenland

PS : jullie zijn een van de weinige die ze verkopen , en weet zeker dat als mensen er mee getraind hebben ze niets anders meer willen ;). Dus max reclame maken zou ik zeggen ! Miss een mooi youtube demo filmpje erbij ..

Grtzzz

Grtzzz

• #1.610
Beste sportfood , ik heb die armblaster besteld bij jullie , maar ik wilde vragen hoeveel deze incl. Verpakking weegt ? Dit i.v.m het versturen naar het buitenland

PS : jullie zijn een van de weinige die ze verkopen , en weet zeker dat als mensen er mee getraind hebben ze niets anders meer willen ;). Dus max reclame maken zou ik zeggen ! Miss een mooi youtube demo filmpje erbij ..

Grtzzz

Grtzzz

PM'tje jouw kant op.
Thanks voor het meedenken; filmpjes staan op de planning!:p

• #1.612
  • #1.613
It's Monday, dus...Sportfood weekaanbiedingen!:p

* 2,5kg RAW IRON Sports weightgainer voor maar €23,90!
* Chain’d Reaction van ALRI, spierenergie leverancier voor maar €34,90!
* Rush van Stacker2- splinternieuwe pre-workout; introductieprijs €34,90!

Alles op voorraad en natuurlijk GEEN VERZENDKOSTEN!;)

It's Monday, dus...Sportfood weekaanbiedingen!:p

* 2,5kg RAW IRON Sports weightgainer voor maar €23,90!
* Chain’d Reaction van ALRI, spierenergie leverancier voor maar €34,90!
* Rush van Stacker2- splinternieuwe pre-workout; introductieprijs €34,90!

Alles op voorraad en natuurlijk GEEN VERZENDKOSTEN!;)

Je maakt een grapje, toch? Dat is nou al de derde keer dat ik een bestelling plaats, en een korte tijd erna één van de producten die ik besteld heb in de weekaanbieding komt :mad: hou jij mijn bestelgegevens bij ofzo, en doe je het met opzet? :roflol:

• #1.615
Je maakt een grapje, toch? Dat is nou al de derde keer dat ik een bestelling plaats, en een korte tijd erna één van de producten die ik besteld heb in de weekaanbieding komt :mad: hou jij mijn bestelgegevens bij ofzo, en doe je het met opzet? :roflol:

Haha, nee echt niet! Just bad luck denk ik!:p

Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst ( 100000962 ), maar ik wilde graag nog iets erbij hebben. Of ben ik al te laat?

hahaha laat maar.. nog geen tien minuten erna kwam de bestelling al binnen! :thumb:

Laatst bewerkt:
  • #1.617
Oh sehr nice. Ja ik kreeg hem tien minuten na mn bericht binnen!
Ik dacht dat er geen verzendkosten is vanaf een bepaald bedrag..

Sportfood,

Weten jullie ook wanneer ik mijn bestelling via die loodsverkoop krijg (nitrix) ?
track&trace nummer ofzo? (:

• #1.620
Sportfood,

Weten jullie ook wanneer ik mijn bestelling via die loodsverkoop krijg (nitrix) ?
track&trace nummer ofzo? (:

Bestelling gaat vandaag de deur uit en je krijgt automatisch een track en trace nummer. Als het goed is heb je het morgen in huis!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven