MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
De nieuwe weekaanbiedingen zijn weer binnen!

Nog even een herinnering dat we geen verzendkosten meer rekenen!:D

*** de nieuwe Sportfood site werkt momenteel niet goed met Internet Explorer7 of lager, er wordt aangewerkt.;) XP gebruikers kunnen [Link niet meer beschikbaar]. Vista en Windows 7 gebruikers kunnen [Link niet meer beschikbaar]***

Samples zaten vandaag in de bus :D Morgen ga ik eentje proberen, zal nog iets laten weten :D

• #1.565
Ik zie dat er een supplementenreview over is, ik zal het daarbij zetten als ik ze op heb :D

Ben nu ook wel benieuwd wat de postbode van de samples vond :)

Haha, nou maar hopen dat de postbode een DBB'ers was. Komt er in ieder geval misschien nog een reviewtje uit!:p

Mijn samples vandaag ook ontvangen, ik ben benieuwd!

hey, vraagje over jullie powerlifting riem, is hij 10mm dik en 10cm breed toevallig?

• #1.570
De nieuwe Sportfood weekaanbiedingen zijn binnen!

Deze week in de aanbieding:

Stacker 2
NVE vloeibare aminozuren
Ultra Mass weightgainer
Best Body Hardcore Whey met o.a.Creatine

Geen verzendkosten voor Nederland en Belgie!

Laatst bewerkt:
Epic comment op die Facebook :roflol: Foto van homegym --> "ik maak me alleen zorgen over die 'sportdrankjes' op de achtergrond' :roflol:

• #1.573
De nieuwe weekaanbiedingen zijn er weer!

Deze week:

* Chain'd reaction- Directe toename van spierglygoceen (vollere look), brandstof voor je spieren
* L-Leucine- de meest anabole aminozuur. Ruim 3 maanden voorraad.
* Oxi-mega- de nr.1 superfood. Visolie en alle denkbare groenten en fruit.

GEEN VERZENDKOSTEN!

Oxi mega is wel nice opzich, zal eens even op mijn rekening kijken haha :D

• #1.575
Oxi mega is wel nice opzich, zal eens even op mijn rekening kijken haha :D

Ik vind dat ook een mooi product Daniel, erg ondergewaardeerd trouwens.

Je krijgt 1 pot premium visolie capsules (dus geen visboertjes) en 1 pot poeder waar werkelijk elke gezonde groente, fruit en kruiden in zit. Smaakt ook nog prima ook.

Succes met je rekening!:D

L-leucine klinkt wel interessant.. Kan deze ook in een shake toegevoegd worden? En hoe bevalt de smaak?

Thx

Sorry bedoelde dus: creatine shake en dit spul erin..

• #1.578
Sorry bedoelde dus: creatine shake en dit spul erin..

Ja, kan zeker bij de Creatine.
Ikzelf pak altijd een Creatine en aminomix na de training en doe daar nog 5 gram extra Leucine bij.
De smaak is een beetje bitter omdat het puur is, maar ik heb er geen moeite mee. Mocht het je echt tegenstaan kun je altijd nog wat aanmaak erbij doen.;)

Ik had bij mijn vorige levering een sample van jullie gekregen van één of andere whey. Op het zakje stond nog "award winning taste". Ik ben nu die shake dus aan het drinken (chocolade smaak) en gadverdamme, ongeloofelijk hoe lekker dat is! Het zakje ligt in de vuilbak, dus ik kan nu even niet zeggen wat het merk is, maar in ieder geval: wat een streling voor mijn tong!

Hallo Sportfood

Ik heb laatst zo'n pot hulkforce V2 gekocht.
Is wel lekker maar als ik het heb genomen dan word ik er zo verschrikkelijk moe van.
Totaal geen fut meer de rest van de dag. wat doe ik verkeerd?
Nog een andere vraag kan men van creatine ook kliervorming in de borsten krijgen?

alvast bedankt voor het antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven